eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁadziceBudowa parkingu na potrzeby UG



Ogłoszenie z dnia 2022-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu na potrzeby UG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁADZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 36

1.5.2.) Miejscowość: Ładzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-561

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ladzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ladzice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parkingu na potrzeby UG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea2e0d79-1e10-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366416

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039002/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa parkingu na potrzeby UG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308766/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPP.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Budowa parkingu na potrzeby UG”. Realizacja zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie parkingu na działce nr ewid. 1228/1; 1228/4 w Ładzicach. Przewidziano wykonanie parkingu wraz z odwodnieniem, chodnikiem i oświetleniem.
2. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z umową, dokumentacją projektową stanowiącą dodatki do SWZ, zgodnie z  prawem budowlanym i zasadami wiedzy technicznej oraz z uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1062).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dodatek nr 4 do SWZ wraz z dokumentacją projektową tj.:
a) Projektem zagospodarowania terenu dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach” - dodatek 4a,
b) Projektem architektoniczno-budowlanym branży drogowej dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach” - dodatek 4b,
c) Projektem architektoniczno-budowlanym branży elektrycznej dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach”- dodatek 4c,
d) Projektem architektoniczno-budowlanym branży sanitarnej dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach”- dodatek 4d,
e) Projektem technicznym branży drogowej dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach” - dodatek 4e,
f) Projektem technicznym branży elektrycznej dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach” - dodatek 4f,
g) Projektem technicznym branży sanitarnej dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach” - dodatek 4g,
h) Projektem wykonawczym branży drogowej dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach” - dodatek 4h,
i) Projektem wykonawczym branży elektrycznej dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach” - dodatek 4i,
j) Projektem wykonawczym branży sanitarnej dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach” - dodatek 4j,
k) Przedmiarem robót (ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) obmiary zawarte w przedmiarze robot mają wyłącznie znaczenie poglądowe) - dodatek 4k,
l) Szczegółową specyfikacją techniczną dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach” - dodatek 4l,
m) Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót branży elektrycznej dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach” - dodatek 4m,
n) Projektem stałej organizacji ruchu – dodatek 4n,
o) Pozwoleniem wodnoprawne - dodatek 4o,
p) Opinią geotechniczną – dodatek 4p,
q) Pozwoleniem na budowę - dodatek 4q,
r) Załącznikami formalno-prawnymi - Informacją bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
4. Ponadto Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji oraz Kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i kierowników robót posiadających uprawnienia o których mowa w Rozdziale 18 ust. 3.4.2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęły trzy oferty od Wykonawców, wskazanych poniżej:

1. „Kaźmierczak” Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno-Inżynieryjnych Zbigniew Kaźmierczak
Adres siedziby:
Kosów, ul. Główna 92
97-310 Moszczenica
Cena ofertowa (brutto): 607 456,41 zł
2. P. H. U. „DOMAX” Arkadiusz Mika
Adres siedziby:
ul. Grabińska 8
42-283 Boronów
Cena ofertowa (brutto): 963 979,54 zł
3. ROL-BUD Elżbieta Grabiszewska
Adres siedziby:
ul. Praga 50
97-420 Szczerców
Cena ofertowa (brutto): 990 150,00 zł

Ceny zaoferowane przez Wykonawców przewyższyły kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia przez Zamawiającego, tj. 200 000 zł brutto.
Zamawiający, zaprosił do negocjacji w celu polepszenia oferty wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Po zakończeniu negocjacji w/w Wykonawcy, zostali zaproszeni do złożenia ofert dodatkowych.
Przed otwarciem ofert dodatkowych Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia – 230 000,00 zł.
Na zaproszenie do złożenia ofert dodatkowych, odpowiedział jeden Wykonawca - „Kaźmierczak” Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno-Inżynieryjnych Zbigniew Kaźmierczak (Kosów, ul. Główna 92, 97-310 Moszczenica) oferując kwotę brutto 563 340,00 zł, która jest najniższą kwotą zaoferowaną za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Wskazana powyżej kwota przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Zamówienia.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych do kwoty/ceny zadeklarowanej w ofercie Wykonawcy z zaoferowaną najniższą ceną brutto za realizację przedmiotu Zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 563340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 963979,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.