eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³o"PRZEBUDOWA ODDZIA£U WEWNÊTRZNEGO W SP ZOZ W KOLE W RAMACH REALIZACJI ETAPU II"



Og³oszenie z dnia 2024-06-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„PRZEBUDOWA ODDZIA£U WEWNÊTRZNEGO W SP ZOZ W KOLE W RAMACH REALIZACJI ETAPU II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Kolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620839

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 21/23

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.7.) Numer telefonu: 63 26 17 809

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@starostwokolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.starostwokolskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„PRZEBUDOWA ODDZIA£U WEWNÊTRZNEGO W SP ZOZ W KOLE W RAMACH REALIZACJI ETAPU II”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-aa76c747-2a17-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00366504

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00015344/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Przebudowa oddzia³u wewnetrznego w SP ZOZ w Kole w ramach realizacji II etapu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://starostwokolskie.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://starostwokolskie.ezamawiajacy.pl oraz poczta elektroniczna zp@starostwokolskie.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiaj±cy
i Wykonawcy przekazuj± faksem, drog± elektroniczn± (poczta elektroniczna) lub poprzez Platformê Zakupow±,
2) o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia inne informacje oraz pytania kierowane
do Zamawiaj±cego przekazywane za pomoc± faksu nale¿y kierowaæ na nr faksu Zamawiaj±cego podany na stronie tytu³owej SWZ,
3) o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje oraz pytania
do Zamawiaj±cego przekazywane za pomoc± poczty elektronicznej nale¿y kierowaæ na adres poczty elektronicznej Za¬mawiaj±cego podany na stronie tytu³owej SWZ,
4) ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdza fakt otrzymania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz innych informacji przekazanych za pomoc± faksu lub poczt± elektroniczn±.
5) Ofertê oraz dokumenty, które siê na ni± sk³adaj± nale¿y opatrzeæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym b±d¼ podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobê/y upowa¿nion±/e do reprezentowania wykonawcy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): klauzula informacyjna zawarta w rozdziale XXXVI SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): klauzula informacyjna zawarta w rozdziale XXXVI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie oddzia³u wewnêtrznego w SP ZOZ w Kole w ramach realizacji etapu II. Prace zwi±zane z kontynuacj± przebudowy oddzia³u wewnêtrznego bêd± prowadzone na pierwszym piêtrze budynku g³ównego szpitala. W ramach realizacji etapu II nast±pi dalsze wykonanie robót budowlanych bran¿y ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej w tym wentylacji, klimatyzacji oraz instalacji gazów medycznych wraz z wymian± ¼ród³a gazów medycznych w zakresie instalacji gazów medycznych wraz z urz±dzeniami i osprzêtem oraz zakup wyposa¿enia. Zmiana istniej±cych pomieszczeñ poprzez zmianê uk³adu sal chorych oraz uzupe³nienie o indywidualne ³azienki w salach chorych oraz dostosowanie innych pomieszczeñ sanitarnych i technicznych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za kryterium „cena zamówienia” bêd± liczone wg nastêpuj±cego wzoru:

C = (Cn : Cb) x waga

gdzie:
C - ilo¶æ punktów przyznana danej ofercie,
Cn – najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert,
Cb - cena oferty badanej,
waga – 60

Punkty przyznawane za kryterium „okres gwarancji na materia³y i wykonane roboty budowlane” bêd± liczone nastêpuj±co:

24 m-ce 0 pkt
36 m-cy 1 pkt
48 m-cy 3 pkt
60 m-cy 5 pkt
Waga – 05 pkt

Punkty przyznawane za kryterium „termin wykonania zamówienia” bêd± liczone nastêpuj±co:

8 m-cy 0 pkt
Do 7 m-cy 2 pkt
Do 6 m-cy 6 pkt
Do 5 m-cy 11 pkt
Waga – 11 pkt


Punkty przyznawane za kryterium „dodatkowe do¶wiadczenie osób wskazanych w wykazie osób” bêdzie liczony nastêpuj±co:

Kierownik bran¿y budowlanej
1.
- Za wykazanie kierowania nad jedn± robot± o warto¶ci minimum 5 mln z³ brutto lub wiêcej 2 pkt
- Za wykazanie kierowania nad dwiema robotami o warto¶ci minimum 5 mln z³ brutto ka¿da lub wiêcej 6 pkt
- Za wykazanie kierowania nad trzema robotami o warto¶ci minimum 5 mln z³ brutto ka¿da lub wiêcej 8 pkt
2.
- Za wykazanie kierowania nad jedn± robot± o minimalnej wymaganej warto¶ci 2,5 mln z³ brutto 1 pkt
- Za wykazanie kierowania nad dwiema robotami o minimalnej wymaganej warto¶ci 2,5 mln z³ brutto ka¿da 2 pkt
- Za wykazanie kierowania nad trzema robotami o minimalnej wymaganej warto¶ci 2,5 mln z³ brutto ka¿da 4 pkt

Kierownik bran¿y elektrycznej
1.
- Za wykazanie kierowania nad jedn± robot± o warto¶ci minimum 5 mln z³ brutto lub wiêcej 2 pkt
- Za wykazanie kierowania nad dwiema robotami o warto¶ci minimum 5 mln z³ brutto ka¿da lub wiêcej 6 pkt
- Za wykazanie kierowania nad trzema robotami o warto¶ci minimum 5 mln z³ brutto ka¿da lub wiêcej 8 pkt
2.
- Za wykazanie kierowania nad jedn± robot± o minimalnej wymaganej warto¶ci 2,5 mln z³ brutto 1 pkt
- Za wykazanie kierowania nad dwiema robotami o minimalnej wymaganej warto¶ci 2,5 mln z³ brutto ka¿da 2 pkt
- Za wykazanie kierowania nad trzema robotami o minimalnej wymaganej warto¶ci 2,5 mln z³ brutto ka¿da 4 pkt

Kierownik bran¿y sanitarnej
1.
- Za wykazanie kierowania nad jedn± robot± o warto¶ci minimum 5 mln z³ brutto lub wiêcej 2 pkt
- Za wykazanie kierowania nad dwiema robotami o warto¶ci minimum 5 mln z³ brutto ka¿da lub wiêcej 6 pkt
- Za wykazanie kierowania nad trzema robotami o warto¶ci minimum 5 mln z³ brutto ka¿da lub wiêcej 8 pkt
2.
- Za wykazanie kierowania nad jedn± robot± o minimalnej wymaganej warto¶ci 2,5 mln z³ brutto 1 pkt
- Za wykazanie kierowania nad dwiema robotami o minimalnej wymaganej warto¶ci 2,5 mln z³ brutto ka¿da 2 pkt
- Za wykazanie kierowania nad trzema robotami o minimalnej wymaganej warto¶ci 2,5 mln z³ brutto ka¿da 4 pkt

Waga – 24 pkt

Sumuj±c punkty uzyskane w kryterium cena, kryterium termin wykonania zamówienia, kryterium dodatkowe do¶wiadczenie osób wskazanych w wykazie i gwarancja na materia³y i roboty budowlane, otrzymujemy punkty uzyskane przez dan± ofert± (S) = C + T + D + G
Oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów zostanie uznana za najkorzystniejsz±
Wszystkie obliczenia bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
Je¿eli nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
Zamawiaj±cy odrzuci oferty, wykluczy z postêpowania Wykonawców lub uniewa¿ni postêpowanie na zasadach przewidzianych dla tych czynno¶ci w ustawie Prawo zamówieñ publicznych.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania

4.3.6.) Waga: 11

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe do¶wiadczenie osób wskazanych w wykazie osób

4.3.6.) Waga: 24

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê nie mniejsz± ni¿ 5.000.000,00 z³ (s³ownie: piêæ milionów z³otych)

2) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e i¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres ten jest krótszy to za ten okres, co najmniej 3 roboty budowlane, o warto¶ci minimum 5.000.000,00 z³ brutto ka¿da, odpowiadaj±cej robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot niniejszego postêpowania, z podaniem rodzaju tej roboty i warto¶ci, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, dowodami takimi mog± byæ referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty te by³y wykonane lub inne dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie robót budowlanych.
- przy czym ka¿da z tych robót musi byæ zrealizowana na czynnym obiekcie szpitalnym i jednocze¶nie obejmowaæ wykonanie instalacji gazów medycznych i robót wentylacyjnych.
b) Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ za³±czyæ wykaz osób, które bêd±
uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia publicznego zgodnie z za³±cznikiem Nr 3
wraz z o¶wiadczeniem Wykonawcy, ¿e osoby które bêd± uczestniczyæ w
wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¶li ustawy
nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. Zamawiaj±cy wymaga:
a. jednego kierownika bran¿y budowlanej
b. jednego kierownika bran¿y sanitarnej
c. jednego kierownika bran¿y elektrycznej.
c) zamawiaj±cy uzna spe³nienie przedmiotowego warunku, je¿eli Wykonawca wyka¿e udzia³ pojazdów elektrycznych lub pojazdów napêdzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów u¿ytkowanych przy wykonywaniu umowy zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych. – warunek regulowany w umowie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e nie zalega z op³acaniem podatków i op³at – dokument wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem (w przypadku zalegania z op³acaniem podatków i op³at wraz z za¶wiadczeniem nale¿y z³o¿yæ dokument potwierdzaj±cy, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków i op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci)

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w:
1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê nie mniejsz± ni¿ 5.000.000,00 z³ (s³ownie: piêæ milionów z³otych)

2) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca wyka¿e i¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres ten jest krótszy to za ten okres, co najmniej 3 roboty budowlane, o warto¶ci minimum 5.000.000,00 z³ brutto ka¿da, odpowiadaj±cej robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot niniejszego postêpowania, z podaniem rodzaju tej roboty i warto¶ci, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, dowodami takimi mog± byæ referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty te by³y wykonane lub inne dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie robót budowlanych.
- przy czym ka¿da z tych robót musi byæ zrealizowana na czynnym obiekcie szpitalnym i jednocze¶nie obejmowaæ wykonanie instalacji gazów medycznych i robót wentylacyjnych.
b) za³±czy wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia publicznego zgodnie z za³±cznikiem Nr 3 wraz z o¶wiadczeniem Wykonawcy, ¿e osoby które bêd± uczestniczyæ w
wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¶li ustawy
nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. Zamawiaj±cy wymaga:
a. jednego kierownika bran¿y budowlanej
b. jednego kierownika bran¿y sanitarnej
c. jednego kierownika bran¿y elektrycznej.
c) wyka¿e udzia³ pojazdów elektrycznych lub pojazdów napêdzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów u¿ytkowanych przy wykonywaniu umowy zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych. – warunek regulowany w umowie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z za³±cznikiem
nr 1, (sk³adaj±: wykonawca, podwykonawca, podmiot trzeci)
2) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, w przypadku pe³nomocnika,
3) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adnych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
4) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, wraz z podmiotowymi ¶rodkami dowodowymi potwierdzaj±cymi ¿e nie zachodz± wobec nich podstawy wykluczenia z postêpowania. (za³±cznik nr 2)
5) podwykonawstwo zgodnie z za³±cznikiem nr 6. Je¶li dotyczy
6) Dokument potwierdzaj±cy odbycie wizji lokalnej, - zgodnie z za³±cznikiem nr 7
8) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia publicznego zgodnie z za³±cznikiem Nr 3 wraz z o¶wiadczeniem Wykonawcy, ¿e osoby które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¶li ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ,
7) dodatkowe do¶wiadczenie zgodnie z za³±cznikiem nr 4,
8) Dowód wniesienia wadium,
9) Kosztorys ofertowy jako element pomocniczy – nie za³±czenie go do oferty nie spowoduje jej odrzucenia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z za³±cznikiem
nr 1, (sk³adaj±: wykonawca, podwykonawca, podmiot trzeci)
2) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, w przypadku pe³nomocnika,
3) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adnych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
4) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, wraz z podmiotowymi ¶rodkami dowodowymi potwierdzaj±cymi ¿e nie zachodz± wobec nich podstawy wykluczenia z postêpowania. (za³±cznik nr 2)
5) podwykonawstwo zgodnie z za³±cznikiem nr 6. Je¶li dotyczy
6) Dokument potwierdzaj±cy odbycie wizji lokalnej, - zgodnie z za³±cznikiem nr 7

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

druk oferta

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ na rzecz Zamawiaj±cego wadium.
2. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
3. Zamawiaj±cy wymaga wadium w wysoko¶ci 78.000,00 z³ (s³ownie: siedemdziesi±t osiem tysiêcy 00/100) musi zostaæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) w pieni±dzu
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych
d) porêczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2023 r. poz. 462)
5. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Kole w Santander Bank Polska O/Ko³o nr 95 1090 1203 0000 0001 0967 1680 z adnotacj±: wadium w ramach postêpowania Nr ZP.272.5.2024 pod nazw± „Przebudowa oddzia³u wewnêtrznego w SP ZOZ w Kole w ramach realizacji etapu II”.
6. W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania Prawa zamówieñ publicznych zawarte w art. 97 i 98 Prawa zamówieñ publicznych.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Szczegó³owe informacje zawarte w SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian s± zawarte w projekcie umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-01 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma zakupowa https://starostwokolskie.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-01 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-30

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.