Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00244908/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
- 2024/BZP 00262793/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-27
- 2024/BZP 00267598/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
- 2024/BZP 00273215/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych związanych z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności dla dziedziny spedycji w Suchej Beskidzkiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Suski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 5 b
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 338757800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81b6e6df-df71-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych związanych z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności dla dziedziny spedycji w Suchej Beskidzkiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81b6e6df-df71-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053020/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Rozbudowa i przebudowa budynku magazynowego przeznaczonego na Branżowe Centrum Umiejętności
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs) Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności, w Komponencie A rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244908
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3600341,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3383431,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w Suchej Beskidzkiej w dziedzinie spedycji.
Przedmiotem zamówienia objętym projektem jest wykonanie prac budowlanych w istniejącym budynku magazynowym, przeznaczonym na Branżowe Centrum Umiejętności. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest w mc. Sucha Beskidzka na działce nr 9972/14, jednostka ewidencyjna 121502_1, obręb 0001 Sucha Beskidzka. Zakresem prac jest objęte wykonanie rozbiórek, a następnie prac ziemnych fundamentowych, związanych z posadowieniem nowej części przy istniejącym budynku. Wykonawca ma obowiązek wykonać kanał technologiczny żelbetowy dla ciepłociągu. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie zagospodarowania i nawierzchni z kostki. Wykonawca ma obowiązek wykonać roboty w sposób gwarantujący przekazanie do użytkowania, w tym ma obowiązek przedłożyć wszelką dokumentację odbiorową dla właściwych organów administracji budowlanej zgodnie z art. 56 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.). Pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, która zawiera instrukcję realizacji prac oraz opis przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy element dokumentacji projektowej nie jest ujęty w przedmiarze robót, oferent traktuje go jako wyłączony z zakresu kontraktu i nie ma prawa dokonywać jego wyceny w ofercie.
2.2 Projektowane postanowienia umowy zawarte są w Załączniku Nr 3 do SWZ.
2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 5-7 do SWZ, w tym: przedmiar robót- Załącznik nr 5 do SWZ, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 6 do SWZ, dokumentacja projektowa- Załącznik nr 7 do SWZ
pozostałe informacje w swz i załącznikach do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233127-5 - Roboty budowlane w zakresie rozjazdów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3715968,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5326022,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3715968,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDRZEJ ZAJĄC G.B. FIRMA BUDOWLANA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7351331045
7.3.3) Ulica: Poniatowskiego 184B
7.3.4) Miejscowość: Rabka-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 34-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ ZAJĄC G.B. FIRMA BUDOWLANA
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ ZAJĄC G.B. FIRMA BUDOWLANA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3715968,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej - samochód osobowy
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XIV
- Pełnienie funkcji i wykonywanie zadań Lidera Szkolnego w ramach projektów pn. "Kreatywny uczeń - profesjonalista w zawodzie III" oraz ,,Wzmocnienie konkurencyjności uczniów na rynku pracy III"
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: "Rozbudowa i przebudowa siedziby Nad. Sucha przy ulicy Zamkowej 7 w Suchej Besk. wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną"
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta Sucha Beskidzka
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.