eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSerwis urządzeń na gwarancji w nowooddawanych i remontowanych obiektach KSP



Ogłoszenie z dnia 2023-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis urządzeń na gwarancji w nowooddawanych i remontowanych obiektach KSP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA STOŁECZNA POLICJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012126482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowolipie 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-150

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ksp.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ksp.policja.gov.pl/zam/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/777547

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis urządzeń na gwarancji w nowooddawanych i remontowanych obiektach KSP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1a7a1a2-0b4f-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366561

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007200/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Serwis urządzeń na gwarancji w nowo-oddanych oraz remontowanych obiektach KSP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262030

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP-1302/23/84/AG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 300000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 117654,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeglądy serwisowe i konserwacyjne w okresie gwarancji wentylacji mechanicznej LG

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 12400 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeglądy serwisowe i konserwacyjne w okresie gwarancji klimatyzatora LG

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 24000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeglądy serwisowe i konserwacyjne w okresie gwarancji UPS

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 4800 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeglądy serwisowe i konserwacyjne w okresie gwarancji klimatyzatora GREE

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 3200 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeglądy serwisowe i konserwacyjne w okresie gwarancji wentylacji mechanicznej VENTUS

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 14400 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeglądy serwisowe i konserwacyjne w okresie gwarancji bram automatycznych COME

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 1800 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeglądy serwisowe i konserwacyjne w okresie gwarancji bram automatycznych ARES

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 1800 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeglądy serwisowe i konserwacyjne w okresie gwarancji kotłów gazowych i olejowych BUDERUS

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 23704,07 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeglądy serwisowe i konserwacyjne w okresie gwarancji sprężarki śrubowej BOGE

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 22400 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeglądy serwisowe i konserwacyjne w okresie gwarancji bram automatycznych TORSYSTEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 2750 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeglądy techniczne i konserwacyjne instalacji gazowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 6400 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena jedynej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza poznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie dysponuje środkami finansowanymi na dofinansowanie przedmiotowego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26568,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Amatik Krystian Poradowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362693959

7.3.3) Ulica: ul. Klarysewska 57B/20

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-936

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena jedynej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza poznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie dysponuje środkami finansowanymi na dofinansowanie przedmiotowego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.