Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00263989/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
- 2024/BZP 00264263/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Babiak”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABIAK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 5
1.5.2.) Miejscowość: Babiak
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-620
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@babiak.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babiak.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/babiak1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Babiak”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80a35e9b-ece5-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000392/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Babiak
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263989
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na osiedlu domków jednorodzinnych wmiejscowości Babiak, gm. Babiak (etap XI). Celem zamierzenia budowlanego jest zabezpieczenie mieszkańców miejscowości Babiak w wodę gospodarczo – bytową i p. pożarową oraz zapewnienie możliwości zebrania i odprowadzania ścieków do gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Polonisz.;
- budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na osiedlu domków jednorodzinnych w miejscowości Ozorzyn, gm. Babiak (etap IV). Celem zamierzenia budowlanego jest zabezpieczenie mieszkańców miejscowości Ozorzyn w wodę gospodarczo – bytową i p. pożarową oraz zapewnienie możliwości zebrania i odprowadzania ścieków do gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Polonisz;
- zakup i dostawa nowego ciągnika oraz zakup i dostawa nowej beczki asenizacyjnej do opróżniania zbiorników bezodpływowych z posesji w miejscowościach nieobjętych systemem kanalizacji sanitarnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 1533586,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych zgód, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami prawa, a następnie wykonanie prac budowlanych, montażowych, prób, sprawdzeń i rozruchu niezbędnych do przeprowadzenia modernizacji Stacji Uzdatniania Wodyw Dębnie Królewskim na podstawie PFU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 5911995,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu do zdalnego odczytu wodomierzy z wykorzystaniem technologii GSM (LTE-M/NB-IoT) do przesyłu danych oraz montaż wodomierzy w ilości 2 892 szt. i nakładek na wodomierze w ilości 2 892 szt. na podstawie PFU.4.5.3.) Główny kod CPV: 38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych
48150000-4 - Pakiety oprogramowania do kontroli przemysłowej
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
48100000-9 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania
51200000-4 - Usługi instalowania urządzeń do mierzenia, kontroli, badania i nawigacji
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 2893602,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1365300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2143205,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1432950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK STELLA KONRAD MAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661921421
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1432950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5073750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3988890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROINVEST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991961487
7.3.4) Miejscowość: Rawicz
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3988890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2888303,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2888303,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2888303,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Orange Polska S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRONAL SMARTMETERING24 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250995
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2888303,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31INNE PRZETARGI BABIAK
więcej: przetargi BABIAK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- "Montaż dwóch wanien basenowych na ternie zewnętrznym Parku Wodnego w Tarnowskich Górach"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.