eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówUdzielenie osobom bezdomnym schronienia wraz z usługami opiekuńczymi



Ogłoszenie z dnia 2024-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Udzielenie osobom bezdomnym schronienia wraz z usługami opiekuńczymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bełchatowie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004700711

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Staszica 18

1.4.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.4.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.4.7.) Numer telefonu: 446355100

1.4.8.) Numer faksu: 446352884

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mopsbelchatow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsbelchatow.bip.gov.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366628

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00359253

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie tymczasowego, całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi wraz z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych osobom bezdomnym. Schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi zapewni osobom, które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, ale nie wymagają usług w zakresie świadczonym przez jednostkę całodobowej opieki, zakład opiekuńczo-leczniczy lub zakład pielęgnacyjno-opiekuńczy, tymczasowe schronienie wraz z usługami opiekuńczymi oraz usługami ukierunkowanymi na wzmacnianie aktywności społecznej, w miarę możliwości wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej. Schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi musi spełniać wymagania określone w art. 48, 48a ustawy o pomocy społecznej oraz w załączniku Nr 3 do Rozporządzenia MRPiPS z dnia 27.04.2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni. Wykonawca zapewni, m. in.: możliwość całodobowego przebywania w schronisku w tym miejsce do spania (łóżko wyposażone w materac i komplet pościeli: poduszkę, kołdrę, koc, poszwę oraz prześcieradło) w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20 stopni C, całodzienne wyżywienie obejmujące: śniadanie, obiad i kolację oraz dostęp do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju, możliwość spożycia posiłku w pokoju mieszkalnym, a w razie potrzeby - karmienie, wymianę odzieży oraz możliwość dezynfekcji i dezynsekcji odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany, możliwość prania i suszenia odzieży, podstawowe środki czystości i higieny osobistej, stały dostęp do wc i łazienki z ciepłą i zimną wodą, a w razie potrzeby pomoc w myciu, kąpaniu i ubieraniu, podstawowe lekarstwa dostępne bez recepty i środki opatrunkowe, pomoc w korzystaniu ze świadczeń zdrowotnych przysługujących na podstawie odrębnych przepisów w tym dostęp do lekarza pierwszego kontaktu, prowadzenie pracy socjalnej, mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (np. w wyrobieniu dowodu osobistego, rejestracji w urzędzie pracy, zgłoszenia do ubezpieczenia zdrowotnego, ustalenia stopnia niepełnosprawności), rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych, przywracanie do życia w społeczeństwie oraz usamodzielnienie tych osób, usługi aktywizacyjne ukierunkowane na wzmacnianie aktywności społecznej (np. przez trening umiejętności samodzielnego wypełniania ról społecznych, trening umiejętności interpersonalnych i umiejętności rozwiązywania problemów, uczestnictwo w grupach wsparcia), opiekę higieniczną, świadczenie usług opiekuńczych polegających na zapewnieniu osobom wymagającym częściowej pomocy przy codziennych czynnościach, np. przy ubieraniu, zjedzeniu posiłku, podaniu leków, pomocy przy toalecie – usługi świadczone w wydzielonym pomieszczeniu lub pokoju mieszkalnym, jeżeli łóżko jest oddzielone zasłoną, transport (w godzinach od 8 do 16) osoby kierowanej z jej miejsca pobytu do miejsca udzielania schronienia oraz ze schroniska do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, kadrę spełniającą wymogi określone w art. 48a ust. 2h ustawy o pomocy społecznej oraz w załączniku Nr 3 do Rozporządzenia w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni, w okresie pandemii – izolatorium dla osób kierowanych do schroniska z pobytu w przestrzeni publicznej. Wykonawca zobowiązany będzie, m.in. do: stałej współpracy z Zamawiającym, całodobowego przyjmowania osób do schroniska, prowadzenia dokumentacji osób bezdomnych skierowanych do schroniska, a w szczególności rejestru osób przebywających w schronisku, niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej świadczeniobiorcy mającej wpływ na realizację zamówienia, a w szczególności o niezgłoszeniu lub nieprzebywaniu osoby bezdomnej w schronisku, o usunięciu osoby bezdomnej z schroniska i jego przyczynach a także o okolicznościach związanych z brakiem możliwości udzielania schronienia, wykonywania czynności objętych przedmiotem niniejszej umowy z należytą starannością oraz z zachowaniem przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych, powierzania czynności osobom posiadającym odpowiednie (określone przepisami prawa) uprawnienia i kwalifikacje. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za: właściwy stan sanitarny placówki, staranność w wyborze osób, przy pomocy których będzie świadczył usługi objęte zamówieniem oraz za prawidłowość wykonywanych przez nich obowiązków, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż., aktywizowanie osób bezdomnych przebywających w placówce do wychodzenia z nałogów, podejmowanie działań motywujących do poprawy funkcjonowania w społeczeństwie i usamodzielnienia się. Zamawiający zobowiązany będzie do: zawarcia kontraktu socjalnego z osobą bezdomną, przekazania (wyłącznie za zgodą osoby bezdomnej) informacji dotyczących stanu zdrowia tej osoby, współpracy z Wykonawcą przy realizacji umowy, zapłaty umówionego wynagrodzenia z tytułu należytego wykonywania umowy. Przyjęcie osoby do schroniska następować będzie po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu przyjęcia, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby, na podstawie decyzji administracyjnej lub innego dokumentu wystawionego przez Zamawiającego. W listopadzie 2024 r. i w grudniu 2024 r., przyjęcie do schroniska nastąpi nie później niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby, chyba że Zamawiający wskaże dłuższy termin. Czas pobytu w schronisku określa wydana przez Zamawiającego decyzja administracyjna. Usługa schronienia realizowana będzie w placówce położonej w miejscowości oddalonej od siedziby Zamawiającego maksymalnie o 130 km. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby skierowanych osób. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn liczby osobo/dób oraz ceny brutto za 1 osobo/dobę. Szacunkowa liczba osobo/dób: 1302. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego osobo/dób nie więcej niż 30 % ww. ilości, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca a w grudniu 2024 r. w terminie do 23.12.2024 r. faktury wraz ze specyfikacją zawierającą rozliczenie miesięcznej płatności oraz listą obecności osób skierowanych. Zapłata wynagrodzenia następować będzie przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury i ww. dokumentów a w grudniu 2024 r. w terminie do 31.12.2024 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zamówienia. W przypadku kontroli Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, na okres co najmniej realizacji zamówienia, 1 opiekuna wykonującego następujące czynności: pomoc w utrzymaniu czystości w pomieszczeniach, w przygotowywaniu posiłków, karmieniu, w praniu bielizny osobistej i pościelowej, przy myciu, kąpieli, pielęgnacji skóry, włosów i paznokci, przy zmianie bielizny osobistej i pościelowej, posłaniu łóżka, przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych; układanie chorego w łóżku, sadzanie na wózek, zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń; wykonywanie zaleceń pielęgnacyjnych; organizowanie spacerów; załatwianie spraw urzędowych; regulowanie opłat i dokonywanie zakupów artykułów spożywczych, leków i innych rzeczy niezbędnych klientowi za jego środki finansowe i w sytuacjach szczególnych pomoc w zarządzaniu budżetem osobistym klienta. W przypadku rozwiązania stosunku pracy Wykonawca/podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych odnośnie spełnienia wymogu zatrudnienia. Zamawiający jest uprawniony w szczególności: do żądania złożenia wyjaśnień, oświadczeń i dokumentów oraz do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W celu potwierdzenia zatrudnienia ww. osoby Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy, oświadczenia, że przy realizacji zamówienia osoba ta jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę na okres realizacji umowy zawierającego informacje: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian zatrudnionej osoby Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy odpowiednie oświadczenie najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. Minimalna ilość osób i forma ich zatrudnienia nie może ulec zmianie. W przypadku niespełnienia wymagań, o których mowa w części V ust. 20-21 SWZ Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każdy miesiąc, w którym wymóg zatrudnienia nie będzie spełniony. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez PIP. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej 10 % udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych. Wykonawca najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania umowy złoży oświadczenie o liczbie i udziale procentowym pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, używanych przy wykonywaniu zamówienia.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie tymczasowego, całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi wraz z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych osobom bezdomnym. Schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi zapewni osobom, które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, ale nie wymagają usług w zakresie świadczonym przez jednostkę całodobowej opieki, zakład opiekuńczo-leczniczy lub zakład pielęgnacyjno-opiekuńczy, tymczasowe schronienie wraz z usługami opiekuńczymi oraz usługami ukierunkowanymi na wzmacnianie aktywności społecznej, w miarę możliwości wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej. Schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi musi spełniać wymagania określone w art. 48, 48a ustawy o pomocy społecznej oraz w załączniku Nr 3 do Rozporządzenia MRPiPS z dnia 27.04.2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni. Wykonawca zapewni, m. in.: możliwość całodobowego przebywania w schronisku w tym miejsce do spania (łóżko wyposażone w materac i komplet pościeli: poduszkę, kołdrę, koc, poszwę oraz prześcieradło) w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20 stopni C, całodzienne wyżywienie obejmujące: śniadanie, obiad i kolację oraz dostęp do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju, możliwość spożycia posiłku w pokoju mieszkalnym, a w razie potrzeby - karmienie, wymianę odzieży oraz możliwość dezynfekcji i dezynsekcji odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany, możliwość prania i suszenia odzieży, podstawowe środki czystości i higieny osobistej, stały dostęp do wc i łazienki z ciepłą i zimną wodą, a w razie potrzeby pomoc w myciu, kąpaniu i ubieraniu, podstawowe lekarstwa dostępne bez recepty i środki opatrunkowe, pomoc w korzystaniu ze świadczeń zdrowotnych przysługujących na podstawie odrębnych przepisów w tym dostęp do lekarza pierwszego kontaktu, prowadzenie pracy socjalnej, mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (np. w wyrobieniu dowodu osobistego, rejestracji w urzędzie pracy, zgłoszenia do ubezpieczenia zdrowotnego, ustalenia stopnia niepełnosprawności), rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych, przywracanie do życia w społeczeństwie oraz usamodzielnienie tych osób, usługi aktywizacyjne ukierunkowane na wzmacnianie aktywności społecznej (np. przez trening umiejętności samodzielnego wypełniania ról społecznych, trening umiejętności interpersonalnych i umiejętności rozwiązywania problemów, uczestnictwo w grupach wsparcia), opiekę higieniczną, świadczenie usług opiekuńczych polegających na zapewnieniu osobom wymagającym częściowej pomocy przy codziennych czynnościach, np. przy ubieraniu, zjedzeniu posiłku, pomocy przy podawaniu leków, pomocy przy toalecie – usługi świadczone w wydzielonym pomieszczeniu lub pokoju mieszkalnym, jeżeli łóżko jest oddzielone zasłoną, transport (w godzinach od 8 do 16) osoby kierowanej z jej miejsca pobytu do miejsca udzielania schronienia oraz ze schroniska do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, kadrę spełniającą wymogi określone w art. 48a ust. 2h ustawy o pomocy społecznej oraz w załączniku Nr 3 do Rozporządzenia w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni, w okresie pandemii – izolatorium dla osób kierowanych do schroniska z pobytu w przestrzeni publicznej. Wykonawca zobowiązany będzie, m.in. do: stałej współpracy z Zamawiającym, przyjmowania osób do schroniska w godz. od 8 do 16, prowadzenia dokumentacji osób bezdomnych skierowanych do schroniska, a w szczególności rejestru osób przebywających w schronisku, niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej świadczeniobiorcy mającej wpływ na realizację zamówienia, a w szczególności o niezgłoszeniu lub nieprzebywaniu osoby bezdomnej w schronisku, o usunięciu osoby bezdomnej z schroniska i jego przyczynach a także o okolicznościach związanych z brakiem możliwości udzielania schronienia, wykonywania czynności objętych przedmiotem niniejszej umowy z należytą starannością oraz z zachowaniem przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych, powierzania czynności osobom posiadającym odpowiednie (określone przepisami prawa) uprawnienia i kwalifikacje. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za: właściwy stan sanitarny placówki, staranność w wyborze osób, przy pomocy których będzie świadczył usługi objęte zamówieniem oraz za prawidłowość wykonywanych przez nich obowiązków, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż., aktywizowanie osób bezdomnych przebywających w placówce do wychodzenia z nałogów, podejmowanie działań motywujących do poprawy funkcjonowania w społeczeństwie i usamodzielnienia się. Zamawiający zobowiązany będzie do: zawarcia kontraktu socjalnego z osobą bezdomną, przekazania (wyłącznie za zgodą osoby bezdomnej) informacji dotyczących stanu zdrowia tej osoby, współpracy z Wykonawcą przy realizacji umowy, zapłaty umówionego wynagrodzenia z tytułu należytego wykonywania umowy. Przyjęcie osoby do schroniska następować będzie po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu przyjęcia, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby, na podstawie decyzji administracyjnej lub innego dokumentu wystawionego przez Zamawiającego. Czas pobytu w schronisku określa wydana przez Zamawiającego decyzja administracyjna. Usługa schronienia realizowana będzie w placówce położonej w miejscowości oddalonej od siedziby Zamawiającego maksymalnie o 130 km. Zamawiający prognozuje udzielenie schronienia wraz z usługami opiekuńczymi dla 8 osób, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby skierowanych osób lub ich zwiększenia po wcześniejszym dokonaniu uzgodnień z Wykonawcą. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn liczby osobo/dób oraz ceny brutto za 1 osobo/dobę. Szacunkowa liczba osobo/dób: 1302. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego osobo/dób nie więcej niż 30 % ww. ilości, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca a w grudniu 2024 r. w terminie do 23.12.2024 r. faktury wraz ze specyfikacją zawierającą rozliczenie miesięcznej płatności oraz listą obecności osób skierowanych. Zapłata wynagrodzenia następować będzie przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury i ww. dokumentów a w grudniu 2024 r. w terminie do 31.12.2024 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zamówienia. W przypadku kontroli Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, na okres co najmniej realizacji zamówienia, 1 opiekuna wykonującego następujące czynności: pomoc w utrzymaniu czystości w pomieszczeniach, w przygotowywaniu posiłków, karmieniu, w praniu bielizny osobistej i pościelowej, przy myciu, kąpieli, pielęgnacji skóry, włosów i paznokci, przy zmianie bielizny osobistej i pościelowej, posłaniu łóżka, przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych; sadzanie na wózek, wykonywanie zaleceń pielęgnacyjnych; na prośbę i za zgodą klienta załatwianie spraw urzędowych; regulowanie opłat i dokonywanie zakupów artykułów spożywczych, leków i innych rzeczy niezbędnych klientowi za jego środki finansowe i w sytuacjach szczególnych pomoc w zarządzaniu budżetem osobistym klienta. W przypadku rozwiązania stosunku pracy Wykonawca/podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych odnośnie spełnienia wymogu zatrudnienia. Zamawiający jest uprawniony w szczególności: do żądania złożenia wyjaśnień, oświadczeń i dokumentów oraz do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W celu potwierdzenia zatrudnienia ww. osoby Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy, oświadczenia, że przy realizacji zamówienia osoba ta jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę na okres realizacji umowy zawierającego informacje: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian zatrudnionej osoby Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy odpowiednie oświadczenie najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. Minimalna ilość osób i forma ich zatrudnienia nie może ulec zmianie. W przypadku niespełnienia wymagań, o których mowa w części V ust. 20-21 SWZ Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każdy miesiąc, w którym wymóg zatrudnienia nie będzie spełniony. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez PIP. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej 10 % udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych. Wykonawca najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania umowy złoży oświadczenie o liczbie i udziale procentowym pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, używanych przy wykonywaniu zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-06-18 09:00

Po zmianie:
2024-06-20 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-06-18 09:15

Po zmianie:
2024-06-20 09:15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.