Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00338272/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn. „Dostosowanie pomieszczenia laboratorium G325 do potrzeb tworzonej pracowni izotopowej klasy III w budynku WCh UG w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 63”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cpz@ug.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn. „Dostosowanie pomieszczenia laboratorium G325 do potrzeb tworzonej pracowni izotopowej klasy III w budynku WCh UG w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 63”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff6d7b3e-31c4-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366661
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00322619/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Dostosowanie pomieszczenia laboratorium G325 do potrzeb tworzonej pracownii izotopowej klasy III w budynku Wydziału Chemii UG wraz z serwisem i konserwacją w okresie gwarancji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338272
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5B10.291.1.102.2023.PC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 249886,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Dostosowanie pomieszczenia laboratorium G325 do potrzeb tworzonej pracowni izotopowej klasy III w budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 63”.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71320000-7 (usługi inżynieryjne w zakresie projektowania),
71000000-8 (usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne),
71242000-6 (przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów),
45000000-7 (roboty budowlane),
45311000-0 (roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych),
45315100-9 (instalacyjne roboty elektrotechniczne),
45315300-1 (instalacje zasilania elektrycznego),
45331210-1 (instalowanie wentylacji),
45331200-8 (instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych).
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo–kosztorysowej niezbędnej do prawidłowego wykonania robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczenia laboratorium G325 do potrzeb tworzonej pracowni izotopowej klasy III w budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznikiem nr 5 do SWZ) i obowiązującymi przepisami, zwanej dalej „dokumentacją projektową”, wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii, ekspertyz i decyzji wynikających z obowiązujących przepisów,
2) kompleksowe wykonanie, na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem maszyn, urządzeń i instalacji, wykonaniem rozruchu technologicznego oraz wyposażeniem pomieszczenia pracowni izotopów we wszelkie elementy wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z przepisów bhp i ppoż.,
3) świadczenie usług serwisu, przeglądów i konserwacji systemów, urządzeń i instalacji oraz wyposażenia budowlanego wraz z materiałami eksploatacyjnymi, których serwisowanie, przeglądy i konserwacja są wymagane przepisami i zaleceniami producentów w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych – w okresie gwarancji.
Minimalny zakres prac oraz czasookresy związane z serwisem, przeglądem i konserwacją podano w tabeli zawartej w rozdziale 2 ppkt 2.1.9 opisu przedmiotu zamówienia – załączniku nr 5 do SWZ, stanowiącej matrycę działań serwisowych i konserwacyjnych.
4. Przedmiotem zamówienia objęte jest także sprawowanie nadzoru autorskiego w toku wykonywania robót budowlanych realizowanych na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem zamówienia.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno–użytkowy, zwany dalej „PFU” wraz z załącznikami, stanowiący opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ.
6. Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ, należy traktować jako materiał pomocniczy. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
7. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie uważa się za obowiązujące. Wszystkie dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wzajemnie wyjaśniające się.
8. Dokumentacja projektowa będąca przedmiotem zamówienia winna odpowiadać przepisom ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454), rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 1679 z późn. zm.), wymaganiom technicznym niezbędnym do wykonania w sposób prawidłowy robót budowlanych w pełnym zakresie oraz w sposób nadający się do eksploatacji i bez wad.
9. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności do zapewnienia odpowiedniego ich zabezpieczenia, nadzoru terenu robót w trakcie prowadzenia robót, utrzymywania placu robót w należytym porządku.
10. Prace będą realizowane w czynnym obiekcie. Roboty głośne i uciążliwe dla otoczenia będą mogły być wykonywane po pisemnym uzgodnieniu terminów z Zamawiającym. Należy się liczyć z koniecznością pracy w przedłużonych godzinach, np. w godzinach popołudniowych, nocnych lub w dni ustawowo wolne od pracy.
11. Przed przystąpieniem do robót należy dokonać pomiarów z natury.
12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność w przypadku wystąpienia uszkodzeń budynku lub dróg komunikacyjnych wynikających z niewłaściwego prowadzenia robót.
13. Niniejszym zamówieniem objęte są również roboty towarzyszące, np. związane z przygotowaniem terenu robót, wszelkimi robotami przygotowawczymi, zabezpieczającymi, rozbiórkowymi, odtworzeniowymi, porządkowymi, sprzątaniem wraz z myciem okien po zakończonych robotach, pomiarami (w tym elektrycznymi), rozruchami mechanicznymi i technologicznymi, przeszkoleniem max. 6 pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji obiektu, urządzeń i instalacji, sporządzeniem dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej – 2 egzemplarze i elektronicznej (na płytach CD) w formacie .pdf i .dwg (AutoCad 2004 r.) – 2 egzemplarze, wywiezieniem materiałów porozbiórkowych i innych odpadów wraz z ich utylizacją. Wykonawca nie ponosi kosztów związanych z dostawą mediów na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia (wody, energii).
14. Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robót.
15. Jeśli gdziekolwiek w SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia – załączniku nr 5 do SWZ, zostały wskazane normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, to należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” i Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż rozwiązania równoważne zagwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią spełnienie w równoważnym stopniu wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia – załączniku nr 5 do SWZ. Zastosowanie musi odpowiadać swoim rodzajem i zakresem, celom założonym w przywoływanych w opisie przedmiotu zamówienia normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych lub systemach referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp.
16. Z uwagi na fakt dopuszczenia możliwości różnych propozycji równoważnych wymaga się od Wykonawcy weryfikacji i traktowania wszystkich rozwiązań jako powiązanych ze sobą. Wykazanie równoważności, tj. spełnienie w równoważnym stopniu wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w swojej ofercie, jakie normy lub inne systemy odniesienia, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, zostały zamienione i podać jakie w ich miejsce proponuje rozwiązania równoważne. Zamawiający nie odrzuci oferty Wykonawcy tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, usługi lub dostawy nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi lub systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (art. 101 ust. 5 Pzp).
17. Wszelkie roboty, prace towarzyszące, prace porządkowe, czynności, materiały, rozwiązania itp. nieopisane lub niewymienione w SWZ wraz z załącznikami, a konieczne do wykonania z punktu widzenia prawa, sztuki i praktyki budowlanej muszą być przewidziane przez Wykonawcę na podstawie analizy SWZ wraz z załącznikami i ewentualnej wizji lokalnej. Roboty takie muszą być ujęte w cenie oferty.
18. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SWZ, obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym.
19. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym.
20. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 24 miesiące, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji z uwzględnieniem zapisów rozdziału XVI SWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 14 projektu umowy – załączniku nr 4 do SWZ.
21. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:
1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) montaż instalacji elektrycznych,
b) montaż instalacji wentylacji,
c) montaż stolarki drzwiowej,
d) roboty budowlane konstrukcyjne,
e) roboty budowlane wykończeniowe,
f) serwis, przeglądy i konserwacja,
g) wszystkie inne czynności związane z wykonaniem prac objętych przedmiotem zamówienia, z wyłączeniem czynności w zakresie opracowania dokumentacji projektowej przez projektanta, pełnienia funkcji kierowników robót branżowych–(...)
Pełen opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ oraz załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 Pzp, nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont budynku Urzędu Skarbowego w Kartuzach
- Wykonanie i dostawa zdefiniowanych elementów demonstratora technologii w ramach projektu finansowanego z NCBiR pt. "Bezzałogowa platforma nawodno - powietrzna(...)"
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
- "Budowa drogi do Centrum Opieki Wytchnieniowej w Gdańsku"
- Dostawa szybkich membranowych testów immunoenzymatycznych do wykrywania toksyn A i B oraz antygenu GDH Clostridium difficile dla UCK
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 8 im. Jana Pawła II w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 6 w Oleśnicy
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Płocku - etap III.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Żyrardowie.
- Prace modernizacyjne budowlano-wykończeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.