eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Somianka"Adaptacja pomieszczeń budynku na centrum integracyjne w miejscowości Stary Mystkówiec"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja pomieszczeń budynku na centrum integracyjne w miejscowości Stary Mystkówiec”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Somianka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 4

1.5.2.) Miejscowość: Somianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-203

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 74187 90

1.5.8.) Numer faksu: 29 74187 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@somianka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsomianka.bip.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/910607/0/0/0/1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Adaptacja pomieszczeń budynku na centrum integracyjne w miejscowości Stary Mystkówiec”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34f3b316-f26c-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022615/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 „Adaptacja pomieszczeń budynku na centrum integracyjne w miejscowości Stary Mystkówiec”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271447

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Kz.272.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Adaptacja pomieszczeń budynku na centrum integracyjne w miejscowości Stary Mystkówiec”.
Inwestycja zaplanowana do realizacji zlokalizowana jest na terenie Gminy Somianka w miejscowości Stary Mystkówiec na działce o nr ewidencyjnym 23 obręb 0022 Stary Mystkówiec.
Istniejące pomieszczenie na parterze budynku o powierzchni około 115 m2 adaptowano na zespół szatni i pomieszczeń służącym mieszkańcom sołectwa Stary Mystkówiec.
W ramach adaptacji przewidziano:
1. wydzielenie pokoju wraz z węzłem sanitarnym dla niepełnosprawnych i kabiną natryskową;
2. wydzielenie dwóch szatni dla min 20 osób o powierzchni około 23 m2 wraz z węzłem sanitarnym wyposażonym w WC i 3 szt. kabin natryskowych dla każdej szatni oddzielnie;
3. wydzielenie pomieszczenia przedsionka;
4. wydzielenie powierzchni wejściowej na piętro budynku wraz z wykonaniem schodów żelbetowych;
5. wyburzenie istniejących i wykonanie nowych schodów wejściowych do budynku;
6. adaptacja piwnicy budynku na potrzeby magazynowe społeczności sołectwa Stary Mystkówiec.

W ramach zamówienia zostanie przeprowadzony remont parteru budynku w następującym zakresie:
- roboty rozbiórkowe, w tym rozbiórka posadzek, tynków wewnętrznych, drzwi w piwnicy oraz schodów wejściowych;
- roboty konstrukcyjne, w tym wykonanie balkonu nad wejściem głównym, schodów żelbetowych zabiegowych na pięto oraz ścian z cegieł na zaprawie (wydzielenie klatki schodowej),
- roboty wykończeniowe, w tym:
• wykonanie posadzek wraz z ułożeniem gresu antypoślizgowego oraz cokoliku,
• wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych,
• okładanie ścian i słupów płytami gipsowo-kartonowymi wodoodpornymi wraz z obudową podciągów stalowych płytami ppoż.,
• wykonanie sufitów podwieszanych na rusztach metalowych,
• ułożeniem glazury w pomieszczeniu WC oraz malowanie ścian farbami emulsyjnymi,
• dostawa i montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu;
• dostawa i montaż kabin sanitarnych z drzwiami i wydzieleni prysznicowych z płyt HPL;
• montaż nowych drzwi drewnianych płytowych wewnętrznych wraz z ościeżnicami;
• dostawa i montaż drzwi wejściowych stalowych o wsp. Uw min. 1,1 W/(m²*K);
• wykonanie schodów zewnętrznych z kostki betonowej o gr. 6 cm,
- instalacje sanitarne, w tym:
• wykonanie przyłącza wodno-kanalizacyjnego wraz z dostawą i montażem szamba;
• wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych i wentylacyjnych wraz z dostawą i montażem: podgrzewaczy wody, ustępów z płuczkami, ustępu z płuczką dla osób niepełnosprawnych wraz ze stelażem i pochwytami, umywalkami, umywalką dla osób niepełnosprawnych wraz ze stelażem i pochwytami, zestawów prysznicowych;
• wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem centrali nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła;
• wykonanie podposadzkowej instalacji centralnego ogrzewania,
- roboty elektryczne, w tym:
• dostawa i montaż tablicy bezpiecznikowej wnękowej,
• dostaw i montaż opraw oświetleniowych LED w łazienkach i nad wejściem i rastrowych LED w sufitach podwieszanych,
• dostawa i montaż grzejników konwektorowych elektrycznych;
• wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej;
• wykonanie niezbędnych pomiarów instalacji elektrycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45321000-3 - Izolacja cieplna

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469557,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 811923,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469557,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo- Budowlane Andrzej Duda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 759 000 39 82

7.3.3) Ulica: Okrzei 16

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469557,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.