eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RygliceUtworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w gminie Ryglice:Etap II.Utworzenie 32miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem ul. 11listopada 8 w m.Ryglice



Ogłoszenie z dnia 2024-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w gminie Ryglice:Etap II.Utworzenie 32miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem ul. 11listopada 8 w m.Ryglice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 9

1.5.2.) Miejscowość: Ryglice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-160

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146541019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/923466

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w gminie Ryglice:Etap II.Utworzenie 32miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem ul. 11listopada 8 w m.Ryglice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3128afb6-0c58-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063957/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem ul. 11 listopada 8 w miejscowości Ryglice wraz z przebudową parteru na przedszkole

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch+” 2022–2029 współfinansowany z środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO) udział tych środków w wartości zamówienia wynosi: 1) środki KPO w formie wsparcia bezzwrotnego w kwocie 1 147 584,00 zł przekazane w II-III kwartale 2024 roku: II kwartał 285 714,29 zł netto III kwartał 861 869,71 zł netto

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312982

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2332188,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1351878,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem ul. 11 listopada 8 w m.Ryglice.
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja 1-ego piętra budynku przedszkola na żłobek wraz z przebudową części pomieszczeń parteru na pomieszczenia pomocnicze przedszkola, rozbudową budynku o windę oraz przebudową i rozbudową istniejącej klatki schodowej w budynku przedszkola zlokalizowanym na dz. nr 949/3, 967/1 i 968/2 w m. Ryglice, gm. Ryglice wraz z zagospodarowaniem terenu.

Zadanie dofinansowane jest w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Aktywny Maluch” 2022-2029 (poprzednia nazwa: MALUCH+ 2022–2029, o którym mowa w programie Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego, jak i w Krajowym Planie Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO)). Celem realizacji dofinansowanego zadania będzie utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem ul. 11 listopada 8 w m. Ryglice.
Przebudowa w zakresie parteru przedszkola nie jest objęta przedmiotem dofinansowania.

Zamawiający informuje, iż przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy. Wszystkie prace których nie uwzględnia przedmiar robót jednak wynikają one z opisu przedmiotu zamówienia, załączonej dokumentacji projektowej, oraz STWiORB jak również są niezbędne do wykonania z punktu widzenia technologii wykonania i odbioru robót należy uwzględnić w cenie oferty.

UWAGA: W ramach realizacji Etapu II inwestycji wykonać należy zarówno roboty związane z przebudową i zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń piętra na żłobek jak i części pomieszczeń parteru na pom. pomocnicze przedszkola, rozbudowę budynku o windę oraz przebudowę i rozbudowę istniejącej klatki schodowej w budynku przedszkola zgodnie z dokumentacją projektową.

Przedmiotem zamówienia są roboty objęte dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych będącą elementem SWZ, tj.:
1. Projekt architektoniczno - budowlany dla inwestycji pn.: ,,Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez AJO Architekci, ul. Bernardyńska 21/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.
2. Projekt zagospodarowania terenu dla inwestycji pn.: ,,Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez AJO Architekci, ul. Bernardyńska 21/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.
3. Projekt techniczny branża konstrukcyjna dla inwestycji pn.: „Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez BIURO KONSTRUKTOR, ul. Kilińskiego 70/24, 33-300 Nowy Sącz, listopad 2023r.
4. Projekt techniczny instalacje elektryczne i teletechniczne dla inwestycji pn.: „Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez PROJEKTY ELEKTRYCZNE, ul. Gen. Grota-Roweckiego 72, 33-100 Tarnów, październik 2023r.
5. Projekt techniczny przebudowy instalacji wody zimnej, ciepłej i kanalizacji, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacji gazowej dla inwestycji pn. „Przebudowa i zm. sposobu (…)” opracowany przez inż. W. Koziara, ul. Piastowska 4/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.
6. Projekt techniczny przebudowy odcinków kanalizacji opadowej dla inwestycji pn.: „Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez inż. W. Koziara, ul. Piastowska 4/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.
7. Projekt wykonawczy architektoniczno-budowlany dla inwestycji pn.: ,,Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez AJO Architekci, ul. Bernardyńska 21/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.
8. Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu dla inwestycji pn.: ,,Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez AJO Architekci, ul. Bernardyńska 21/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.
9. Projekt wykonawczy branża konstrukcyjna dla inwestycji pn.: „Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez BIURO KONSTRUKTOR, ul. Kilińskiego 70/24, 33-300 Nowy Sącz, listopad 2023r.
10. Projekt wykonawczy przebudowy odcinków kanalizacji opadowej dla inwestycji pn.: „Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez inż. W. Koziara, ul. Piastowska 4/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.
11. Projekt wykonawczy przebudowy instalacji gazowej dla inwestycji pn.: „Przebudowa i zm. sposobu (…)”, opracowany przez inż. W. Koziara, ul. Piastowska 4/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.
12. Projekt wykonawczy centralnego ogrzewania dla inwestycji pn.: „Przebudowa i zm. sposobu (…)”, opracowany przez inż. W. Koziara, ul. Piastowska 4/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.
13. Projekt wykonawczy instalacji zimnej, ciepłej wody i kanalizacji dla inwestycji pn.: „Przebudowa i zm. sposobu (…)”, opracowany przez inż. W.Koziara, ul. Piastowska 4/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.
14. Projekt wykonawczy wentylacji mechanicznej dla inwestycji pn.: „Przebudowa i zm. sposobu (…)”, opracowany przez inż. W. Koziara, ul. Piastowska 4/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.
15. Projekt wykonawczy instalacje elektryczne i telemetryczne dla inwestycji pn.: „Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez PROJEKTY ELEKTRYCZNE, ul. Gen. Grota-Roweckiego 72, 33-100 Tarnów, październik 2023 r.
16. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji pn. „Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowana przez P.W. HOME P.Wójcicki, ul. Szymanowskiego 7/8, 30-047 Kraków
17. Przedmiar robót dla inwestycji pn. „Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez P.W. HOME P. Wójcicki, ul. Szymanowskiego 7/8, 30-047 Kraków
18. Załączniki do dokumentacji projektowej:
- Opinia geotechniczna dla inwestycji pn. „Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez AJO Architekci, ul. Bernardyńska 21/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.
- Mapa do celów projektowych skala 1:500
19. Projektowa charakterystyka dla inwestycji pn. „Przebudowa i zm. sposobu (…)” opracowany przez inż. W. Koziara, ul. Piastowska 4/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.

UWAGI:
1) Z uwagi na fakt, że zadanie dofinansowane jest w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022–2029 Wykonawca jest świadomy, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego, zachodzi ryzyko utraty dofinansowania i powstania w związku z tym szkody po stronie Zamawiającego, którą na wezwanie pokryje Wykonawca w terminie i wysokości wskazanej w wezwaniu Zamawiającego. Analogiczna sytuacja dotyczy niedotrzymania terminów realizacji poszczególnych wydzielonych etapów inwestycji określonych w uzgodnionym harmonogramie rzeczowo-finansowym inwestycji.
2) Wynagrodzenie, zostanie wypłacone zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch+” 2022 – 2029 współfinansowanego ze środków KPO.
Etap 1 – termin wykonania robót objętych 1 etapem inwestycji zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym do dnia 30.07.2024 r., wartość robót etapu 1 wynosi 351 428,58 zł brutto
Etap 2 – termin wykonania robót objętych 2 etapem inwestycji zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym do 4 miesięcy od podpisania umowy, wartość robót etapu 2 stanowi różnicę pomiędzy wartością przedmiotu zamówienia określoną w umowie a wartością etapu 1 inwestycji
3) Zamówienie należy wykonać wg dokumentacji projektowej, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy.
4) Do dnia odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany złożyć inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu. Jednocześnie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowód złożenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu.
5) Roboty należy prowadzić, etapować i zabezpieczać w uzgodnieniu z Zamawiającym tak, by minimalizować ich uciążliwość dla osób korzystających z pobliskiej drogi powiatowej oraz parkingu przy cmentarzu wraz z drogami dojazdowymi. Prowadzone roboty należy zabezpieczyć i oznakować zgodnie z obowiązującym prawem, minimalizując możliwość powstania jakichkolwiek zagrożeń związanych z ich wykonawstwem. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać i zabezpieczać roboty do odbioru końcowego.

Pozostałe wymagania/ informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający posiada prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę na zakres objęty przedmiotem zamówienia: decyzja nr 1261/2023 o pozwoleniu na budowę obejmujące przebudowę i zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń piętra na żłobek oraz części pomieszczeń parteru na pomieszczenia pomocnicze przedszkola, rozbudowę budynku o windę oraz przebudowę i rozbudowę istniejącej klatki schodowej w budynku przedszkola na działkach nr 949/3, 967/1, 968/2 w m. Ryglice, gm. Ryglice wraz z budową: instalacji wentylacji mechanicznej, projektowanymi schodami z kostki brukowej, przebudową kanalizacji deszczowej, projektowanym oświetleniem, z dnia 19 grudnia 2023 r., znak: UAB.6740.1225.2023.KK
2) Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem:
a) kierownika budowy posiadającego co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
b) kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
c) kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
d) kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

Pozostałe obowiązki Wykonawcy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się na mocy art. 255 pkt 3 ustawy pzp.

UZASADNIENIE:
Do upływu terminu składania ofert złożono 1 ofertę:
Nazwa i adres Wykonawcy: FIRMA BUDOWLANA ADRO-BAU ANDRZEJ DROGOŚ, 33-131 Łęg Tarnowski, ul. P.C.K. 10 A; Cena brutto zawarta w ofercie: 1 855 767,00 zł.

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu cena oferty znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 1 662 810,75 zł brutto. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1855767,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1855767,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dot. sekcji VI, pkt 6.2 i 6.3: podana cena 1 855 767,00 zł jest ceną brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.