eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipinki Łużyckie"Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie."



Ogłoszenie z dnia 2023-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipinki Łużyckie

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lipinki Łużyckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 9

1.5.2.) Miejscowość: Lipinki Łużyckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-213

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683626230

1.5.8.) Numer faksu: 683626241

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lipinki-luzyckie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lipinki-luzyckie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9263c9b6-1bf3-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9263c9b6-1bf3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366771

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058996/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294364

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KRO/271/12/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont drogi wewnętrznej (dz. Nr 245/1) w miejscowości Lipinki Łużyckie”

Remont drogi polegać będzie na usunięciu istniejącej nawierzchni kamiennej, wykonaniu profilowania tak wykonanego podłoża gruntowego na całej powierzchni istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym grubości 20,0 cm, oraz wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S grubości 5,0 cm. Zaprojektowana nawierzchnia bitumiczna posiadać będzie spadek poprzeczny dwustronny 2% na całej długości remontowanej nawierzchni.
Po obu stronach remontowanej nawierzchni drogi gminnej należy wykonać obustronne pobocza z kruszywa łamanego na grubości 10,0 cm.
Wzdłuż remontowanej drogi gminnej znajdują się również zjazdy do posesji i pól. Zjazdy należy wykonać w nawierzchni z betonowej kostki brukowej obramowanej krawężnikiem betonowym ułożonym na ławie betonowej do granicy pasa drogowego działki nr 245.
Wody opadowe po wykonaniu remontu drogi będą odprowadzane spadkami poprzecznymi i podłużnymi w kierunku poboczy gruntowych w obrębie działki nr 245/1.
W ramach wykonanego remontu istniejącej nawierzchni drogi należy również zabezpieczyć istniejącą sieć wodociągową za pomocą rur osłonowych w miejscu kolizji, zabezpieczyć istniejącą sieć teletechniczną w miejscu kolizji, jak również wyregulować istniejące urządzenia sieci wodno – kanalizacyjne do warstwy ścieralnej.
Po zakończeniu robót bitumicznych należy wykonać nowe oznakowanie pionowe na odcinku remontu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 162602 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 „Modernizacja wewnętrznej drogi gminnej położonej na działkach nr. ewid. 14/23 i 191 w km 0+000 – 0+460 w miejscowości Suchleb”
Remont drogi polegać będzie na wykonaniu koryta gruntowego poprzez usunięcie istniejącej warstwy ziemi na głębokość około 10,0 cm, wykonaniu profilowania tak wykonanego podłoża gruntowego na całej powierzchni, oraz wykonaniu warstwy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 10,0 cm. Zaprojektowana nawierzchnia z kruszywa posiadać będzie spadek poprzeczny minimum 4-5% na całej długości remontowanej nawierzchni.
Po obu stronach remontowanej nawierzchni drogi gminnej należy odtworzyć obustronne pobocza z kruszywa łamanego pochodzącego z rozbiórki istniejącej nawierzchni drogi i pobocza grubości 10,0 cm na szerokości 0,50 m.
Wzdłuż remontowanej drogi gminnej znajdują się również zjazdy do posesji i pól. Zjazdy te wykonane są w większości z gruntu, natomiast na etapie remontu należy wykonać je również w nawierzchni z kruszywa łamanego do granicy pasa drogowego działki nr ewidencyjny 14/23 i 191.
Wody opadowe po wykonaniu remontu drogi będą odprowadzane spadkami poprzecznymi i podłużnymi w kierunku poboczy gruntowych w obrębie działki nr ewidencyjny 14/23 i 191.

Zadanie 2 „Modernizacja wewnętrznej drogi gminnej położonej na działkach nr. ewid. 104 w km 0+000 – 0+200 w miejscowości Brzostowa”
Remont drogi polegać będzie na wykonaniu koryta gruntowego poprzez usunięcie istniejącej warstwy ziemi na głębokość około 10,0 cm, wykonaniu profilowania tak wykonanego podłoża gruntowego na całej powierzchni, oraz wykonaniu warstwy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 10,0 cm. Zaprojektowana nawierzchnia z kruszywa posiadać będzie spadek poprzeczny minimum 4-5% na całej długości remontowanej nawierzchni.
Po obu stronach remontowanej nawierzchni drogi gminnej należy odtworzyć istniejące obustronne pobocza z kruszywa na szerokości 0,50 m.
Wzdłuż remontowanej drogi gminnej znajdują się również zjazdy do posesji i pól. Zjazdy należy wykonać w nawierzchni z kruszywa łamanego do granicy pasa drogowego działki nr ewidencyjny 104.
Wody opadowe po wykonaniu remontu drogi będą odprowadzane spadkami poprzecznymi i podłużnymi w kierunku poboczy gruntowych w obrębie działki nr ewidencyjny 104.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 170732 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174492,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223417,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174492,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Korona Grzegorz Korona

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080649043

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174492,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182042,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190069,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182042,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Korona Grzegorz Korona

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080649043

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182042,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.