eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marszew › Dostawa brony wirnikowej oraz siewnika pneumatycznego nabudowanego na maszynie uprawowej do nauki zawodu na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa brony wirnikowej oraz siewnika pneumatycznego nabudowanego na maszynie uprawowej do nauki zawodu na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W MARSZEWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000099748

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszew

1.5.2.) Miejscowość: Marszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 742 13 61

1.5.8.) Numer faksu: +48 62 742 13 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@marszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: marszew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


szkoła

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa brony wirnikowej oraz siewnika pneumatycznego nabudowanego na maszynie uprawowej do nauki zawodu na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d48659d3-2d33-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333991/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KGS.272.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 238346,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej brony wirnikowej oraz fabrycznie nowego siewnika pneumatycznego nabudowanego na maszynie uprawowej do nauki zawodu na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie.
1. Brona wirnikowa: - rok produkcji 2022, - aktywna z przeznaczeniem do współpracy z ciągnikiem o mocy powyżej 150 km, - szerokość robocza (m) - 3,0, - szerokość transportowa (m) - 3,0, - typ zabezpieczenia WOM: sprzęgło przeciążeniowe automatyczne, - liczba wirników: min. 12, - wał roboczy: przeznaczony do uprawy gleby ciężkiej, średnica 540 – 560 mm, zbudowany z talerzy (pierścieni) z nożami oraz zamontowanymi skrobakami, - mechaniczna regulacja głębokości pracy na wale, - zestaw szybkiego agregatowania z siewnikiem.
2. Siewnik pneumatyczny nabudowany na maszynie uprawowej: -rok produkcji: 2022, -siewnik pneumatyczny, nabudowany na maszynie uprawowej przeznaczonej do współpracy z ciągnikiem o mocy powyżej 150 km, - szerokość robocza (m) - 3,0, - szerokość transportowa (m) - 3,0, - liczba zespołów wysiewających (szt.): min. 24, - pojemność skrzyni nasiennej (kg): 1100 – 1600, - elektroniczna kontrola aparatu wysiewającego i próby kręconej, - elektroniczna regulacja dawki wysiewu, - zakres wysiewu: 1 – 400 kg, - regulacja głębokości pracy redlic: za pomocą hydrauliki, - hydrauliczny napęd dmuchawy, - terminal z dotykowym kolorowym wyświetlaczem o przekątnej co najmniej 12”, z możliwością dzielenia ekranu, - system umożliwiający załadunek nasion: drabinka, podest załadowczy. 3. Wymagane wyposażenie dodatkowe: - oświetlenie drogowe, - centralna regulacja docisku redlic, - tylne oświetlenie i oznakowanie, - zestaw do przeprowadzenia próby kręconej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w pkt III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16130000-5 - Siewniki, sadzarki lub maszyny lub przesadzania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237390,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237390,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237390,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „AGRO-RAMI” Raniś i wspólnicy s.c. Oddział Kuchary

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300839532

7.3.3) Ulica: Kuchary 32

7.3.4) Miejscowość: Gołuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 63-322

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237390,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.