eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³azaKompleksowa dostawa gazu dla Szko³y Podstawowej im. Wojska Polskiego w P³azie na 2023 r.



Og³oszenie z dnia 2022-09-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu dla Szko³y Podstawowej
im. Wojska Polskiego w P³azie na 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM. WOJSKA POLSKIEGO W P£AZIE

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. Wojska Polskiego w P³azie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000726961

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wiosny Ludów, 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³aza

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-552

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 613 12 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spplaza@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://spplaza.edupage.org

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa gazu dla Szko³y Podstawowej
im. Wojska Polskiego w P³azie na 2023 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-99de867d-3e95-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00366780

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00087095/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 dostawa gazu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywaæ bêdzie siê przy u¿yciu
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (nazwa
zamawiaj±cego w systemie ePUAP to: SZKO£A PODSTAWOWA IM. WOJSKA POLSKIEGO W
P£AZIE; identyfikator adresata: (/spplaza/SkrytkaESP) oraz (za wyj±tkiem sk³adania ofert) poczty
elektronicznej spplaza@chrzanow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal - Formularza do komunikacji.
3. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem referencyjnym: ZP.271.1.2022
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem miniPortalu - Formularza do komunikacji jako
za³±czniki, Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail spplaza@chrzanow.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
2) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej im. Wojska
Polskiego w P³azie, ul. Wiosny Ludów 2, 32-552 P³aza;
3) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych mo¿liwy jest pod adresem email:
barbarakolacz.ewart@gmail.com;
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia
umowy, podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych
procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Gminie jako jednostce sektora finansów
publicznych;
5) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp;
6) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
7) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku zawarcia z Pani±/Panem
umowy w sprawie zamówienia publicznego przez okres 10 lat zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa
Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz.U. z
2011 r. nr 14 poz. 67);
8) Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e
naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca jest zobowi±zany wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO
wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio
pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5
RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa dostawa gazu dla Szko³y Podstawowej
im. Wojska Polskiego w P³azie na 2023 r.
1. Dostarczanie paliwa gazowego odbywaæ siê bêdzie na podstawie umowy zawieraj±cej postanowienia umowy sprzeda¿y i umowy o ¶wiadczenie us³ug przesy³ania lub dystrybucji gazu (umowa kompleksowa) i bêdzie wykonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.), Kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.
2. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo gazowe - gaz ziemny wysokometanowy E o ci¶nieniu nie ni¿szym ni¿ 1.60 kPa wynosi 650 133 kWh.
3. Zamawiaj±cy bêdzie korzysta³ z paliwa gazowego dostarczanego w ramach grupy taryfowej OSD: W-5.1.
4. Na koszty korzystania z przedmiotu zamówienia w w/w okresie sk³adaj± siê: op³ata za sprzeda¿ gazu, op³ata abonamentowa, op³ata dystrybucyjna sta³a i op³ata dystrybucyjna zmienna.
5. Szczegó³owe informacje zosta³y zawarte w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
6. Wybrany Wykonawca zobowi±zuje siê - sk³adaj±c ofertê w postêpowaniu, przedstawiæ zamawiaj±cemu w terminie do 7 dni od dnia przekazania informacji o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej, wzór Umowy kompleksowej dostawy gazu ziemnego zgodny z IRiESD, IRiESP oraz powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65200000-5 - Przesy³ gazu i podobne us³ugi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê
kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert oraz ich wag±:
Kryterium Cena (C) 100%
1) W kryterium liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert bêdzie obliczona zgodnie z
poni¿szym wzorem:
(Cmin/Cb) x 100 = liczba punktów badanej oferty(C)
gdzie:
Cmin – najni¿sza cena spo¶ród ofert nieodrzuconych;
Cb – cena oferty badanej;
2) Maksymalnie wykonawca mo¿e uzyskaæ 100 pkt w niniejszym kryterium.
2. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± liczbê punktów C obliczonych wg wzoru opisanego w pkt 1.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki
udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci
gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
1) O zamówienie mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy posiadaj± odpowiednie zezwolenie,
licencjê, koncesjê lub wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê
posiadaniem aktualnie obowi±zuj±cej koncesji wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji
Energetyki na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej:
a) w zakresie obrotu paliwami gazowymi oraz
b) w zakresie dystrybucji paliwami gazowymi - w przypadku Wykonawców bêd±cych
w³a¶cicielami sieci dystrybucyjnej lub podpisan± aktualn± umowê z Operatorem Systemu
Dystrybucyjnego (OSD) na ¶wiadczenie us³ug dystrybucji gazu na obszarze, na którym znajduje
siê miejsce dostarczania paliwa gazowego objêtego zamówieniem - w przypadku Wykonawców nie bêd±cych w³a¶cicielami sieci dystrybucyjnej

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej
samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej
grupy kapita³owej (za³±cznik nr 3 do SWZ)
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed jej z³o¿eniem,
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego
likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunku udzia³u w
postêpowaniu dotycz±cym uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów aktualna koncesja wydana przez Prezesa Urzêdu
Regulacji Energetyki na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi
oraz w zakresie dystrybucji paliwami gazowymi - w przypadku Wykonawców bêd±cych w³a¶cicielami
sieci dystrybucyjnej lub podpisan± aktualn± umowê z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na
¶wiadczenie us³ug dystrybucji gazu
na obszarze, na którym znajduje siê miejsce dostarczania paliwa gazowego objêtego zamówieniem - w
przypadku Wykonawców nie bêd±cych w³a¶cicielami sieci dystrybucyjne

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz OFERTA – za³±cznik nr 1 do SWZ, (w przypadku sk³adania ofert na kilka czê¶ci formularz oferty nale¿y z³o¿yæ dla ka¿dej czê¶ci oddzielnie),
2) Formularz cenowy - za³±cznik nr la do SWZ.
3) Wype³niony za³±cznik nr 2 do SWZ, stanowi±cy o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 oraz 117 ust. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. poz. 835) dotycz±ce odpowiednio:
a) wykonawcy;
b) ka¿dego ze wspólników konsorcjum (w przypadku sk³adania oferty wspólnej) oraz ka¿dego ze wspólników spó³ki cywilnej;
c) podmiotów „trzecich”, czyli podmiotów, na zasoby których powo³uje siê wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu,
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie,
z którego wynika, które czynno¶ci wykonaj± poszczególni wykonawcy – za³±cznik nr 2 do SWZ.
5) Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy).
Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê musi bezpo¶rednio wynikaæ z dokumentów do³±czonych do oferty. Oznacza to, ¿e je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny wykonawcy, to do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegaj±cego/ych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku przedsiêbiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
Do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo, podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólników.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca, ¿aden ze wspólników konsorcjum (w przypadku sk³adania oferty wspólnej), ¿aden ze wspólników spó³ki cywilnej ani ¿aden podmiot,
na którego zasoby powo³uje siê wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu nie mo¿e podlegaæ
wykluczeniu z postêpowania na podstawie ¿adnej z przes³anek, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz w
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na
Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). 2. 2) Wype³niony za³±cznik nr 2 do SWZ,
stanowi±cy o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 oraz 117 ust. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz
s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. poz. 835) dotycz±ce odpowiednio:
a) wykonawcy;
b) ka¿dego ze wspólników konsorcjum (w przypadku sk³adania oferty wspólnej) oraz ka¿dego ze wspólników spó³ki cywilnej;
c) podmiotów „trzecich”, czyli podmiotów, na zasoby których powo³uje siê wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w
postêpowaniu, 3. 4) Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy).
Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê musi bezpo¶rednio wynikaæ z dokumentów do³±czonych do oferty. Oznacza to, ¿e
je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny wykonawcy, to do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania
wykonawcy/ów ubiegaj±cego/ych siê o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku przedsiêbiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy musz± ustanowiæ
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
Do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo, podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli
ka¿dego ze wspólników.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozosta³e kwestie zwi±zane z umow± zosta³y
okre¶lone w istotnych postanowieniach umowy- za³±cznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-05 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê elektronicznie za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-05 16:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-03

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.