Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00386154/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00426999/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00505077/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-18
- 2024/BZP 00609585/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa, przebudowa i modernizacje plaży i kąpieliska nad Jeziorem Przywidzkim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYWIDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 7
1.5.2.) Miejscowość: Przywidz
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-047
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@kdzp.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przywidz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa, przebudowa i modernizacje plaży i kąpieliska nad Jeziorem Przywidzkim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9e72706-2974-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366795
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045563/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa, przebudowa i modernizacja plaży i kąpieliska nad Jeziorem Przywidzkim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9395063.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/939506
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/939506
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl
i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/transakcja/939506
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Przywidz, ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Rozbudowę, przebudowę i modernizacje plaży i kąpieliska nad Jeziorem Przywidzkim prowadzonym w trybie podstawowym;
3. dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Przywidz, ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Rozbudowę, przebudowę i modernizacje plaży i kąpieliska nad Jeziorem Przywidzkim prowadzonym w trybie podstawowym;
3. dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK.ZP.271.05.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Budowa kompletnego pomostu pływającego:
1) W ramach przedsięwzięcia projektuje się rozbiórkę 2 pomostów stałych o długości L1= 30,0 m, L2=30,25 m, szerokościach 2,5 m, powierzchniach podkładów drewnianych: F1= 74,56 m2, F2 = 74,80 m2, posadowionych na ruszcie stalowym, wyposażonych w balustradę stalową zlokalizowaną po zewnętrznych krawędziach pomostu (od otwartej części jeziora). Łączna powierzchnia rozbieranych pomostów na działce 108/5 wyniesie ok. 150 m2. Rozbiórkę projektuje się wykonać łącznie z wydobyciem z dna jeziora wszystkich pali stalowych. Materiały z rozbiórki zostaną wywiezione do utylizacji.
2) Nowoprojektowany pomost „główny” zostanie wykonany w kształcie litery „C” jako pomost pływający z przyłączonymi od strony północnej i południowej pomostami obniżonymi. Wszystkie pomosty będą wykorzystywane do uprawianie sportu i turystyki. Tylko na obniżonym pomoście południowym równoległym do brzegu może odbywać się cumowanie dla mniej niż 10 jednostek pływających (kajaków czy też rowerów wodnych). Na pozostałych częściach pomostu cumowanie będzie uniemożliwione przez zamontowanie barierek. Pokład pomostu zaprojektowano w konstrukcji drewnianej impregnowanej ciśnieniowo z drewna iglastego skandynawskiego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia 10 letniej gwarancji na wszystkie elementy pomostu
3) Charakterystyczne parametry pomostu:
a) trap o konstrukcji stalowej Ocynkowanej ogniowo z rolkami ślizgowymi, pokład -deska impregnowana ciśnieniowo z drewna iglastego skandynawskiego grubości 30 mm, ryflowana, wymiary -4.0 m x 2.4 m x 0.2 m (1 szt.)
b) trap o konstrukcji stalowej (S350GD + Z275) z rolkami ślizgowymi, pokład -deska impregnowana ciśnieniowo z drewna iglastego skandynawskiego grubości 30 mm, ryflowana wymiary -6.0 m x 2.4 m x 0.2 m (1 szt.)
c) pomost komunikacyjny - pomost pływający o konstrukcji stalowej (S350GD +Z275), elementy wypornościowe - spieniony polistyren, pokład - deska impregnowana ciśnieniowo z drewna iglastego skandynawskiego grubości 30 mm, ryflowana, mocowana do legarów wkrętami pierścieniowymi z gwintem dociągającym SPAX ze stali nierdzewnej, wyporność -250 kg/m², wymiary - 30.1 m x 2.4 m x 0.5 m (2 kpl.)
d) platforma rekreacyjna - platforma pływająca o konstrukcji stalowej (S350GD +Z275), elementy wypornościowe - spieniony polistyren, pokład - deska impregnowana ciśnieniowo z drewna iglastego skandynawskiego grubości 30 mm, ryflowana, mocowana do legarów wkrętami pierścieniowymi z gwintem dociągającym SPAX ze stali nierdzewnej, wyporność -250 kg/m², wymiary - 48,5 m x 4.8 m x 0.5 m (1 kpl.)
e) platforma cumownicza - - platforma pływająca o konstrukcji stalowej (S350GD +Z275), elementy wypornościowe - spieniony polistyren, pokład - deska impregnowana ciśnieniowo z drewna iglastego skandynawskiego grubości 30 mm, ryflowana, mocowana do legarówwkrętami pierścieniowymi z gwintem dociągającym SPAX ze stali nierdzewnej, wyporność -150 kg/m², wymiary - 24,2 m x 4.8 m x 0.3 m (2 kpl.)
f) półpokład o konstrukcji stalowej (S350GD + Z275), pokład - deska iglasta impregnowana ciśnieniowo grubości 30 mm, ryflowana, impregnowana ciśnieniowo, szerokość - 0,4 m (104 mb)
g) kotwica martwa 1500 kg na łańcuchu kotwicznym ∅13 (12 szt.)
h) kotwica martwa 250 kg na łańcuchu kotwicznym ∅10 (8 szt.)
i) pal wkręcany na łańcuchu kotwicznym ∅10 - stalowy, cynkowany ogniowo (4szt.)
j) barierka stalowa, cynkowana ogniowo + 3x lina poręczowa, wysokość: 1,0 m (172 mb.)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45242110-9 - Budowa obiektów do wodowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45242100-6 - Budowa infrastruktury sportów wodnych
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-06
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Budowa infrastruktury lądowej kąpieliska oraz zagospodarowanie terenu kąpieliska i przyległej przestrzeni publicznej
1) W celu zagospodarowania rekreacyjnego kąpieliska projektuje się uporządkowanie plaży piaszczystej z dostępem do kąpieliska, na której znajduje się nowoprojektowany pomost, trap dojazdowy do jeziora dla wózków inwalidzkich oraz zadaszone ławki z pergolą. Na terenie kąpieliska zostanie zainstalowany nadmuchiwany wodny tor przeszkód. Plaża zielona zostanie wykonana w wschodniej części działki 214/5, znajdują się na niej stoły piknikowe, nowe przebieralnie, parasole trzcinowe, ławostoły oraz stoliki szachowe. W północno zachodniej części działki 214/5 zaprojektowano siedziska oraz wyniesienie terenu wykończone drewnem, w południowo-zachodniej zostanie przebudowane boisko piaszczyste, wybudowane nowe, ogólnodostępne toalety oraz zaplecze socjalne ratownika z magazynem sprzętu i natryskami. Na terenie inwestycji znajdują się również miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych, miejsce parkingowe ogólnodostępne wraz ze stacją ładowania pojazdów elektrycznych, stojaki rowerowe, latarnie, monitoring wizyjny , ławki, kosze śmietnikowe i pergole.
2) Projektowane kontenery będą zasilane w wodę projektowanym przyłączem wodociągowym zakończonym zestawem wodomierzowym w studni wodomierzowej na działce Inwestora oraz zostaną włączone do istniejącej sieci nowym przyłączem kanalizacji sanitarnej.
3) Zewnętrzną instalację wody zimnej zaprojektowano od studni wodomierzowej do przejść przez posadzki kontenerów. Przejście instalacji przez posadzki być wodo - i gazo szczelne.
4) Przewidziane jest wykonanie przyłącza elektroenergetycznego do rozdzielnicy głównej RG, z której rozprowadzone zostanie zasilanie kontenerów, oświetlenia terenu oraz stacji ładowania pojazdów.
5) Charakterystyczne parametry każdego z 3 kontenerów stanowiących zaplecze i toalety :
a) kubatura: 54,54 m3
b) wysokość: 3,00m; długość: 6,06m; szerokość: 3,00m
c) powierzchnia użytkowa 15,52 m2
d) Wykończenie elewacji drewniane z elementami zieleni.
e) liczba kondygnacji: 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 45242110-9 - Budowa obiektów do wodowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45242100-6 - Budowa infrastruktury sportów wodnych
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-06
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej i zawodowej - w zakresie każdej części. W przypadku złożenia oferty na dwie części, wykonawca musi wykazać się wyganiam dwóch robót określonych w lit a i skierować po jednej osobie, o której mowa w lit b na obie częściWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót hydrotechnicznych z zagospodarowaniem terenu, o wartości robót budowlanych minimum 1.000.000 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – według wzoru nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych – według wzoru załącznika nr 6 do SWZ - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - 20.000,00 zł, Część 2 - 20.000,00 zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 65 8335 0003 0112 3712 2000 0002 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
15. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności z wymienionych poniżej:1) Zmiana terminu realizacji Umowy (nie więcej niż o uzasadniony okres wydłużenia terminu realizacji wynikający z poniższych okoliczności):
a) w przypadku następstwa działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; zmiany wydanych wcześniej przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; o ile ww. okoliczności nie są następstwem winy umyślnej lub nieumyślnej Wykonawcy i o ile opóźnieniom tym Wykonawca nie mógł zapobiec działając z najwyższą starannością,
b) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej,
c) wstrzymania robót lub przerwy w realizacji robót powstałej z przyczyn zależnych od Zamawiającego;
d) zlecenia robót dodatkowych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego;
e) zlecenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego;
f) gdy obowiązujące przepisy (ST, Polskie Normy) nie dopuszczają do realizacji lub nakazują wstrzymanie robót;
g) zastosowania innej technologii wykonania robót spowodowanej w szczególności: niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji na skutek zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tych materiałów lub urządzeń, pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pojawieniem się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
h) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków geologicznych (kategoria gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.), niewypałów i niewybuchów oraz warunków archeologicznych związanych z koniecznością prowadzenia badań archeologicznych, skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych;
i) odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych związanych z istnieniem niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub obiektów budowlanych skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych;
j) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami i sztuką budowlaną;
k) działań organów administracji lub gestorów sieci skutkujących przekroczeniem określonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleń, uzgodnień lub odmową wydania przez w/w podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;
l) zmiany przepisów prawa;
m) siły wyższej
Pozostałe zapisy w tym zakresie znajdują się w par. 15 ust. 15 projektu umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać na platformie zakupowej zamawiającego
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-01 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie placu zabaw w sołectwie Piątkowo
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn.: "Więcej zabawy na Podleśnej Polanie - modernizacja placów zabaw", w ramach realizacji zadań z zakresu Budżetu Obywatelskiego 2023
- Budowa integracyjnego placu zabaw w Miłomłynie - I etap
- Rozwój turystyki oraz odnowa, przebudowa i zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Książki
- Modernizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 310 przy ul. Hawajskiej 7
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.