Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376003/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00426398/01 - Wynik z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy odczynników wraz z dzierżawą aparatów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001018396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ciołka 11
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-445
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eliza.milecka@zozwola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwola.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy odczynników wraz z dzierżawą aparatów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c29f63cf-2976-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00576376/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora
1.2.14 Dostawa odczynników do bakteriologii wraz z dzierżawą analizatora
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zozwolasrodmiescie.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zozwolasrodmiescie.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
1. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa pod nr tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
2. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
2.3. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2.4. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
3. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
3.3. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
3.4. Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3.5. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
3.6. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
4. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
5. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
5.3. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 24/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla pakietu/ części nr 1 są sukcesywne dostawy do immunochemii: odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora i podłączeniem analizatora do systemu Marcel.
1. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2.1 do swz (formularz asortymentowo-cenowy zawierający rodzaj i ilości przedmiotu zamówienia) i w Załączniku nr 2.1A do SWZ (wymagane parametry minimalne analizatora).
Lp. Nazwa badania i szacunkowa ilość badań na 36 m-cy
1. Testosteron 3200
2. Estradiol 2200
3. Progesteron 1000
4. FSH 2100
5. LH 1400
6. Toxo IgM 1400
7. Toxo IgG 1100
8. Odra IgG 300
9. HIV 1400
10. D-Dimer 2400
11. Różyczka IgG 800
12. Różyczka IgM 800
13. Borelioza IgG 1500
14. BoreliozaIgM 1500
15. EBV IgG 200
16. EBV IgM 200
17. SARS-COV-IgM 200
18. SARS-COV-IgG 200
Kontrole, kalibratory, materiały eksploatacyjne niezbędne do prawidłowej pracy analizatora.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2: Sukcesywne dostawy do bakteriologii - podłoża, odczynniki, szczepy kontrolne, testy
i krążki
1. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2.2 do swz (formularz asortymentowo-cenowy zawierający rodzaj i ilości przedmiotu zamówienia) i Załączniku nr 2.2A do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia).
Lp. Artykuł
Jed.op Ilość testów
1 Microbank-sterylne fiolki w 4 różnych kolorach 60-100 fiolek w 4 różnych kolorach 3 opakowania
2 Agarek amerykański do przechowywania szczepów 20 probówek
w op. 3 opakowania
3 10% KOH butelka-100ml 3
4 Kwas fenyloboronowy Probówka 2 ml 15 probówek
5 EDTA butelka-100ml/probówki 2ml 2 butelki/100 probówek
6 Bulion tryptozowo-sojowy butelka -200ml lub probówki 10 ml 180 butelek/3600 probówek
7 Bulion Salmonella SF butelka-200ml lub probówki 10 ml 10 butelek/200 probówek
8 Bulion Todd-Hewitt z antybiotykiem do namnażania i różnicowania paciork. probówka-5ml 50 probówek
9 Enterococcogel -wybiórcza izolacja i różnicowanie paciorkowców grupy D, płytki 1op-10szt 15 opakowań
10 Podłoże MacConkey z fioletem krystalicznym 1op-10szt 3000 ( 300 opakowań)
11 Podłoże Columbia Agar z 5% krwią baranią 1op-10szt 6000 (600 opakowań)
12 Podłoże Haemophilus 1op 10szt 2200 (220 opakowań)
13 Agar czekoladowy do izolacji bakterii o wysokich wymaganiach odżywczych z Poly Vitexem 1op-10szt 40 (4 opakowania)
14 Podłoże Columbia CNA Agar 1op-10szt 2800 (280 opakowań)
15 Podłoże Mueller Hinton Agar z 5% krwią końską MHF 1op-10szt 3000 (300 opakowań)
16 Podłoże MH II Agar 1op-10szt 6000 (600 opakowań)
17 Podłoże Sabouraud z chloramfenikolem 1op-10szt 1500 (150 opakowań)
18 Podłoże Sabouraud z chloramfenikolem i gentamycyną
1 op-10szt 1000 (100 opakowań)
19 Podłoże Sabouraud z chloramfenikolem i aktidionem 1op-10szt 1000 (100 opakowań)
20 Podłoże Chapmana 1op -10 szt 400 (40 opakowań)
21 Chromagar MRSA-podłoże wybiórcze do izolacji sczepów S.aureus opornych na metycylinę 1op-10szt 20
(2 opakowania)
22 Podłoże chromogenne do izolacji Enterococcus opornych na wankomycynę 1op-10szt 20
(2 opakowania)
23 Podłoże Yersinia 1op-10 szt 30 (3 opakowania)
24 Podłoże do wybiórczej izolacji Listeria monocytogenes 1op-10szt 20
(2 opakowania)
25 Lateksowy test aglutynacyjny do identyfikacji gronkowców z koagulazą zwiazaną białkiem A
1 op na ok 50 oznaczeń 30 opakowań
26 Lateksowy test aglutynacyjny do identyfikacji Streptococcus grupy A,B,C,D,G,F z możliwością zakupu uzupełniających odczynników i enzymu
1op-ok 60 oznaczeń 10 opakowań
27 Enzym butelka butelka 10ml,1 op-2x10 ml 6
28 Odczynnik a butelka 2,5ml 3
29 Odczynnik b butelka 2,5ml 6
30 Odczynnik c butelka 2,5 ml 3
31 Odczynnik d
butelka 2,5ml 3
32 Immunologiczny test do jakościowy do wykrywania karbapenemaz-5klas(KPC,OXA,VIM,IMP,NDM)
20-25 testów 4 opakowania
33 Zestaw do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości grzybów drożdżopodobnych z nystatyną i clotrimazolem
20-25 testów 4
34 E.coli ATCC 25922 3
35 E.coli ATCC 35218 3
36 Pseudomonas aeruginosa ATCC 27853 3
37 Haemophilus influenzae ATCC 49766 3
38 Klebsiella pneumoniae ATCC 700603 3
39 H.influenzae ATCC 49247 3
40 S.aureus ATCC 29213 3
41 S.aureus NCTC 12493 3
42 Enterococcus faecalis ATCC29212 3
43 Enterococcus feacalis ATCC 51299 3
44 Streptococcus pneumoniae ATCC 49619 3
Krążki do identyfikacji,różnicowania i lekowrażliwości
45 Krążki do identyfikacji S.saprophiticus z nowobiocyną N
fiolka-50 krążków 1
46 Krążki z furazolidonem do różnicowania bakterii z rodzaju Staphylococcus od Micrococcus fiolka-50 krążków 1
47 Krążki BC do różnicowania bakterii z rodz. Moraxella od Neisseria fiolka-50 krążków 1
48 Krążki EF-do różnicowania szczepów E.faecalis od faecium
fiolka-50 krążków 4
49 Krążki bibułowe do wykrywania obecności beta-laktamazy z nitrocefiną fiolka-50 krążków 2
50 Krążki bibułowe lub paski do różnicowania drobnoustrojów na oksydazo-ujemne i oksydazo-dodatnie fiolka-50 krążków/lub 50 pasków 2
51 Optochina -krążki do identyfikacji S.pneumoniae fiolka-50 krążków 1
52 Ampicylina10µg fiolka-50 krążków, 40 fiolek
53 Ampicylina 2µg fiolka-50 krążków 40 fiolek
54 Ampicylina/sulbaktam (10/10)20µg fiolka-50 krążków 10 fiolek
55 Amoksycylina/kwas klawulanowy (20/10)µg fiolka-50 krążków 30 fiolek
56 Amoksycylina/kwas klawulanowy (2/1)µg fiolka-50 krążków 28 fiolek
57 Amikacyna 30µg fiolka-50 krążków 20 fiolek
58 Cefepime 30µg fiolka-50 krążków 8 fiolek
59 Cefoksytyna 30µg fiolka-50 krążków 40 fiolek
60 Cefotaksym 30µg fiolka-50 krążków 4 fiolki
61 Cefotaksym 5µg fiolka-50 krążków 4 fiolki
62 Ceftazydym 30µg fiolka-50 krążków 4 fiolki
63 Ceftazydym 10µg fiolka-50 krążków 4 fiolki
64 Ceftibuten 30µg Fiolka-50 krążkó 8 fiolek
65 Ceftriakson 30µg fiolka-50 krążków 4 fiolki
66 Cefuroksim 30µg fiolka-50 krążków 40 fiolek
67 Chloramfenikol 30µg fiolka-50 krążków 12 fiolek
68 Ciprofloksacyna 5µg fiolka-50 krążków 48 fiolek
69 Clotrimazol 10µg Fiolka – 50 krążków 16 fiolek
70 Ertapenem 10µg fiolka-50 krążków 4 fiolki
71 Erytromycyna 15µg fiolka-50 krążków 60 fiolek
72 Gentamycyna 10µg fiolka-50 krążków 40 fiolek
73 Gentamycyna 30µg fiolka-50 krążków 16 fiolek
74 Imipenem 10µg fiolka-50 krążków 20 fiolek
75 Klindamycyna 2µg fiolka-50 krążków 60 fiolek
76 Kwas fusydowy 10µg fiolka-50 krążków 8 fiolek
77 Lewofloksacyna 5µg fiolka-50 krążków 24 fiolki
78 Linezolid 10µg fiolka-50 krążków 3 fiolki
79 Meropenem 10µg fiolka-50 krążków
20 fiolki
80 Nitrofurantoina 100µg fiolka-50 krążków 50 fiolek
81 Nystatyna 100 Fiolka-50 krążków 4 fiolki
82 Norfloksacyna 10µg fiolka-50 krążków 30 fiolek
83 Oksacylina 1µg fiolka-50 krążków 8 fiolek
84 Pefloksacyna 5µg fiolka-50 krążków 4 fiolki
85 Penicylina G ( benzylowa)1UI fiolka-50 krążków 40 fiolek
86 Piperacylina/tazobaktam (30/6)36µg fiolka-50 krążków 30 fiolek
87 Rifampicyna 5µg fiolka-50 krążków 4 fiolki
88 Sulfometoksazol/
trimetoprim (1:19)25µg fiolka-50 krążków 60 fiolek
89 Tobramycyna 10µg fiolka-50 krążków 60 fiolek
90 Tetracyklina 30µg fiolka-50 krążków 16 fiolek
91 Temocylina 30µg fiolka-50 krążków 2 fiolki
92 Tigecyklina 15µg fiolka-50 krążków 2 fiolki
93 Trometamol fosfomycyny 200µg fiolka-50 krążków 50 fiolek
94 Vancomycyna 5µg fiolka-50 krążków 2 fiolki
95 Streptomycyna 300µg fiolka-50 krążków 12 fiolek
96 Czyste krążki bibułowe sterylne fiolka-50 krążków 4 fiolki
97 Aztreonam 30µg Fiolka-50 krążków 2 fiolki
98 Ceftazidime30µg + Acid Clav Fiolka-50 krążków 2 fiolki
99 Mecylinam 10µg Fiolka-50 krążków 1 fiolka
100 Nitroxoline 30µg Fiolka-50 krążków 1 fiolka
101 Ceftarolina 5µg Fiolka-50 krążków 1 fiolka
Surowice do identyfikacji Salmonella
102 Surowica do identyfikacji Salmonella poliwalentna HM 1 but 5ml 4
103 Surowica AO 1 but 5ml 4
104 Surowica BO 1 but 5ml 4
105 Surowica CO 1 but 5ml 4
106 Surowica DO 1 but 5ml 4
107 Surowica EO 1 but 5ml 4
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy do bakteriologii – podłoża chromogenne, barwniki, e-testy, testy wraz z dzierżawą automatycznego aparatu do identyfikacji drobnoustrojów
1. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2.3 do swz (formularz asortymentowo-cenowy zawierający rodzaj i ilości przedmiotu zamówienia) i Załączniku nr 2.3A do SWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia).
Lp. Artykuł
Jed.op Ilość testów
1 Podłoże chromogenne do wstępnej identyfikacji Salmonella sp. 600
2 Podłoże chromogenne do izolacji S.agalactiae 1200
3 Podłoże chromogenne ESBL 40
4 Podłoże chromogenne KPC
40
5 Podłoże chromogenne do identyfikacji szerokiego spektrum mikroorganizmów w moczu 6000
6 Podłoże chromogenne Candida 360
7 Podłoże do dermatofitów 3500
8 Zestaw odczynników do barwienia Gramma 4x240ml 15
Testy do identyfikacji drobnoustrojów oraz oceny lekowrażliwości z dzierżawą aparatu
10 Testy do identyfikacji drobnoustrojów Gram-ujemnych 2000 testów
11 Test do identyfikacji drobnoustrojów Gram-dodatnich 1000 testów
12 Testy do identyfikacji drobnoustrojów trudnorosnących (Neisseria/Haemophilus) 100 testów
13 Testy do identyfikacji bakterii beztlenowych 40 testów
14 Test do identyfikacji grzybów 160 testów
15 Testy do oceny lekowrażliwości drobnoustrojów Gram-ujemnych 6000 testów
16 Testy do oceny lekowrażliwości drobnoustrojów Gram-ujemnych wielolekoopornych 1000 testów
17 Testy do oceny lekowrażliwości drobnoustrojów Gram-dodatnich 1000 testów
18 Testy do oceny lekowrażliwości grzybów 40 testów
19 Odczynniki i akcesoria wymagane do wykonania wyżej wymienionych testów
20 Aparat do automatycznej identyfikacji i oceny lekowrażliwości drobnoustrojów (z oprogramowaniem) miesiąc 36
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dla pakietu nr 1:Dla analizatora: specyfikacja techniczna analizatora wraz z prospektem (katalog, folder).
Dla pakietu nr 3:
Dla aparatu: specyfikacja techniczna wraz z prospektem (katalog, folder).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
5. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:- dokumenty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 (przedmiotowe środki dowodowe) i rozdz. XI ust. 1 pkt 1 i 2 SWZ;
- wypełniony i/lub podpisany załącznik nr 2.1A, 2.2A, 2.3A i 2.3B do SWZ,
- dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty stanowiące podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy są możliwe w następujących przypadkach:1) zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku:
- okresowej niedostępności produktu lub zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową lub wprowadzenia na rynek produktu o lepszych parametrach (zastąpienia go nowym produktem);
- wygaśnięcia rejestracji;
2) zmiana sposobu konfekcjonowania produktu w wielkości opakowania;
3) jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniające dane firmy;
4) w przypadku, gdy nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto;
5) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku nie wykorzystania łącznej kwoty brutto zobowiązania tj. jej przedłużenie;
6) zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów w przypadkach, o których mowa w pkt 1 (po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego), w cenach i na warunkach realizacji zamówienia określonych w umowie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-24 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zozwolasrodmiescie.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-24 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-23
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.