Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00309156/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
- 2022/BZP 00385221/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Łużna.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łużna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łużna 634
1.5.2.) Miejscowość: Łużna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-322
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@luzna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugluzna
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/luzna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Łużna.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d85395c-1e13-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00044746/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Łużna.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309156/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji dróg gminnych na terenie Gminy Łużna.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji dróg gminnych na terenie Gminy Łużna.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie:
1) Etap I
- „Remont drogi gminnej 270769K w km od 0+106 do km 1+153 w miejscowości
Łużna - Gmina Łużna”
2) Etap II
- „Remont drogi gminnej Szalowa - Wyszanka II (koło klubu) 270 782 K w km 0+000 - km 0+140”
- Remont drogi gminnej nr 270757K Łużna – Górki w km 0+356 - km 0+526 w ramach realizacji zadania pn: "Modernizacja
drogi gminnej nr 270757KŁużna – Górki w km 0+356 - km 0+526”
- Remont drogi gminnej Wola Łużańska - Las II 270811K w km 0+000 - km 0+760 w ramach realizacji zadania pn:
"Modernizacja drogi gminnej Wola Łużańska - Las II 270811K w km 0+000 - km 0+760”
- “Przebudowa drogi gminnej (niepublicznej) Łużna Wesołów w kier. B. Rząca
w km 0+000 - km 0+162 w ramach realizacji zadania pn: "Modernizacja drogi gminnej rolniczej Łużna Wesołów w kier. B.
Rząca w km 0+000 - km 0+162”
- Przebudowa drogi wewnętrznej (niepublicznej) „Biesna w kier. Traciaka”
w km 0+000 – km 0+650 w m. Biesna, Siedliska.
- Remont drogi gminnej „Bieśnik – Wróblówka” 270802K w km 1+000 - km 1+305 w miejscowości Bieśnik.
- Przebudowa drogi gminnej „niepublicznej” „Bieśnik – Wróblówka w bok”
w km 0+000 - km 0+145 w miejscowości Bieśnik.
- Remont drogi gminnej „Bieśnik – Bucze” 270804K w km 0+500 - km 0+700 w miejscowości Bieśnik.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji drogi gminnej nr 270768K na działkach nr 1100/2 i 1101/2
oraz drogi wewnętrznej (rolniczej) na działkach nr 1101/4 i 1102/1 w Łużnej
- Przebudowa drogi gminnej „niepublicznej” „Bieśnik – Las Sikorówka” w km 0+000 - km 0+240 w miejscowości Bieśnik.
- Remont drogi gminnej nr 270781K „Szalowa – Wyszanka” W km 1+010 – 1+910 w miejscowości Szalowa.
- Remont drogi gminnej „Bieśnik – Las (w kierunku P. Brońskiego” 270803K w km 0+000 - km 0+347 w miejscowości
Bieśnik.
3.2. Rozliczenie za wykonanie poszczególnych elementów robót odbędzie się w dwóch transzach:
1) pierwsza po zakończeniu etapu I o którym mowa w pkt. 3.1. w wysokości nie wyższej niż 50 % całkowitego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §7 ust. 2 umowy.
2) druga transza po zakończeniu realizacji całego przedmiotu umowy w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3898429,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3898429,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3898429,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe "GODROM" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491932915
7.3.3) Ulica: Zakole 9
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "GODROM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "GODROM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3898429,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.