Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sanitariatów przy sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 48 w Krakowie przy ul. Księcia Józefa 337
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 48
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000699230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księcia Józefa 337
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-243
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp48kr@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp48kr.edupage.org
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła podstawowa publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sanitariatów przy sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 48 w Krakowie przy ul. Księcia Józefa 3372.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05812182-35a8-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367085
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057932/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja sanitariatów przy sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 48 w Krakowie, ul. Księcia Józefa 337
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353359/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przeprowadził w 2022 r. w trybie podstawowym postępowanie o udzielenie zamówienia pn. Remont sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej nr 48 w Krakowie przy ul. Księcia Józefa 337. W ogłoszeniu o zamówieniu przewidział możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP określając przedmiot, zakres oraz warunki na jakich zostanie ono udzielone. Wykonawca zamówienia podstawowego: SOL-HUT Sp. z o.o. zrealizował zamówienie podstawowe w terminie oraz z należytą starannością. Standard wykonania zamówienia podobnego nie będzie gorszy niż w zamówieniu podstawowym. (co wynika m.in. z wymogów zawartych w dokumentacji technicznej dot. przedmiotu zamówienia). Zamawiający uwzględnił wartość zamówienia podobnego przy obliczaniu wartości zamówienia dla zamówienia podstawowego. Spełnione są przesłanki z art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, uprawniające do udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-cc932d74-9add-11ec-baa2-b6d934483bfb
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP-48/ZP/2/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 98679,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie dokumentacji technicznej modernizacji sanitariatów przy sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 48 w Krakowie przy ul. Księcia Józefa 337.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139999,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139999,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139999,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOL-HUT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6780052285
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139999,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie robót budowlanych części pomieszczeń Apteki szpitalnej - ZP-11/25
- Zakup materiałów biurowych dla uczestników projektu "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego" (numer projektu: FEMP.06.11-IP.01-0130/24)
- dostawa proszków specjalnych dla WIMiC - DE-dzp.272-237/25
- DOSTARCZANIE LEKÓW Z PROGRAMÓW LEKOWYCH WG 2 PAKIETÓW
- Sukcesywna dostawa leków
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6 - Etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.