Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00288991/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i renowacja attyki Domu z Basztą – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biecz
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół ds. zamówień publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Biecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-340
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 13-4406801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@biecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9163841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i renowacja attyki Domu z Basztą – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b509706e-fc97-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00367174
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060396/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont i renowacja attyki Domu z Basztą - etap I.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00288991
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 141522,28 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 75605,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i renowacja attyki Domu z Basztą – etap I.
Zadanie realizowane w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków nr RPOZ/2022/7373/PolskiLad. Na podstawie wstępnej promesy z dnia 25.07.2023 r.
2. Realizacja robót budowlanych w etapie objętym niniejszym zamówieniem dotyczy, renowacji attyki w obrębie ściany północnej budynku Muzeum Ziemi Bieckiej – Dom z Basztą.
3. Zakres prac obejmuje w szczególności:
- demontaż istniejącej instalacji odgromowej
- demontaż elementów kamiennych wieńczących attykę
- skucie tynków na ścianach zębów do podłoża ceglanego
- uzupełnienie i naprawa ceglanego muru zębów attyki
- wykucie i zaspoinowanie murów attyki
- uzupełnienie tynków
- montaż odgromienia
- scalenie kolorystyczne całej ściany poprzez dwukrotne malowanie.
Zadanie należy zrealizować zgodnie z załączonym projektem architektoniczno – budowlanym wraz programem prac konserwatorskich zawierającym szczegółowy zakres oraz sposób przeprowadzenia prac. Dokumentacja została zatwierdzona pozwoleniem konserwatorskim nr 268/2022 z dnia 25.11.2022 r. znak DNS-II.5142.38.2022.RK1. oraz pozwoleniem na budowę nr 634/2023 z dnia 17.11.2023 znak AB.6740.748.2023.
Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia szczególnej organizacji pracy gdyż prace będące przedmiotem zamówienia realizowane będą podczas funkcjonowania Muzeum oraz obok ruchliwej drogi publicznej. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia miejsc objętych robotami budowlanymi i pracami konserwatorskimi, celem umożliwienia funkcjonowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, z uwzględnieniem ciągłości funkcjonowania systemu p.poż oraz monitoringu wizyjnego i alarmowego obiektu w szczególności zabezpieczenia zdrowia i życia osób przebywających wokół wydzielonego terenu prowadzenia prac a także mienia znajdującego się w obiekcie.
Niezbędne jest uzyskanie przez Wykonawcę wymaganych przez przepisy prawa o ruchu drogowym czasowej organizacji ruchu oraz decyzji o zajęciu pasa drogowego i chodnika a także uzgodnienie prowadzenia prac w bezpośrednim sąsiedztwie drogi publicznej. Wykonawca na czas prowadzenia prac zapewni warunki bezpieczeństwa terenu objętego budową (w szczególności: wygrodzenia i zabezpieczenia), utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, składowanie w miejscach wyznaczonych wszelkich urządzeń pomocniczych, sprzętu i materiałów. Materiały pochodzące z rozbiórki winny być usuwane na bieżąco z terenu budowy. Termin wykonywania niebezpiecznych, głośnych i/lub uciążliwych prac będzie każdorazowo uzgadniany z Dyrektorem Muzeum. Jeżeli zaistnieje taka konieczność Zamawiający może zażądać wykonywania głośnych i/lub uciążliwych prac po godzinach funkcjonowania obiektu.
Po zakończeniu robót budowalnych i konserwatorskich Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu powykonawczej dokumentacji prac konserwatorskich w 2 egz. papierowych oraz 1 egz. w wersji elektronicznej.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
- Wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych i innych, niezbędnych oraz pominiętych w wycenie i dokumentacji projektowej,
- Roboty składające się na przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, ustawą o ochronie zabytków, ustawy prawo ochrony środowiska przepisami bhp i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.
- Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w programie prac konserwatorskich.
- Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty
i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie i muszą być zgodne z programem prac konserwatorskim.
- Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wszelkie zmiany w tym zakresie będą wymagały konsultacji z projektantem oraz Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Krakowie Delegatura w Nowym Sączu.
- Na każde żądanie Inspektora Nadzoru, Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych materiałów (krajowe deklaracje zgodności), aprobatę techniczną oraz wymagane atesty (kartę charakterystyki), krajową ocenę techniczną wydaną przez upoważnioną instytucję krajową.
- Materiały uznane przez Zamawiającego za posiadające wady lub niezgodne z programem prac konserwatorskich muszą być niezwłocznie usunięte przez Wykonawcę z terenu budowy. Wykonawca nie ma prawa wykonywać robót z użyciem materiałów, które nie zostały zaakceptowane przez Inspektora nadzoru.
- Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania w okresie obowiązywania umowy ważnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50% wartości umownej. Kopię dokumentu przedstawi Wykonawca którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości ubezpieczenia w całym okresie realizacji prac. W przypadku zakończenia okresu obowiązywania polisy Wykonawca niezwłocznie przedstawi jej prolongatę.
UWAGA! Przedmiar robót, który załączył Zamawiający określa zakres robót objętych niniejszym postępowaniem, przy czym ma znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian.
UWAGA ! Szczegółowy zakres zawiera załączona dokumentacja techniczna ( w zakresie objętym niniejszym postępowaniem) i przedmiar robót.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Zał. Nr 1 – dokumentacja techniczna wraz z przedmiarem robót
Zał. Nr 6 – istotne postanowienia umowne
Pozostały zakres robót budowlanych objętych załączonym projektem architektoniczno – budowlanym będzie stanowił zakres odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139905,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139905,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139905,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-konserwatorska "VIBUD" Wiesław Wida
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351271508
7.3.3) Ulica: ul. Pleszowska 16/2
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-228
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIESŁAW WIDA FIRMA BUDOWLANO-KONSERWATORSKA "VIBUD"
jakie przetargi wygrała firma
WIESŁAW WIDA FIRMA BUDOWLANO-KONSERWATORSKA "VIBUD"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139905,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BIECZ
więcej: przetargi BIECZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami - ul. Bzowska i ul. Orzeszkowej w miejscowości Ogrodzieniec
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont drogi gminnej K580402 w km 0+000-0+750 w miejscowości Żegocina, Gmina Żegocina
- Modernizacja sali sportowej w Woliborzu
- Zwiększenie efektywności energetycznej w budynkach Urzędu Gminy i GOPS w Gminie Wądroże Wielkie
- Centrum integracji międzypokoleniowej bazą kulturalno-turystyczną Gminy Rokiciny
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.