eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceBO - L2/07/X - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Dziewięciu Górników z Wujka w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BO - L2/07/X – Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Dziewięciu Górników z Wujka w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 7

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 7

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384109883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gallusa

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-595

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp5@sp5.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zspnr7.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BO - L2/07/X – Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Dziewięciu Górników z Wujka w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-095df204-0139-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00367234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085548/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 wymiana podłogi, malowanie ścian

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296459

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/245/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 135551,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem rozebranie starej podłogi w sali gimnastycznej, zabudowanie nowej podłogi z posadzką z deszczułek parkietowych„ naprawa ścian„ malowanie ścian, wymiana drzwi, w szczególności:
 demontaż i powtórny montaż po zrealizowanych pracach - drabinki sportowe,
 malowanie drabinek sportowych,
 rozebranie posadzki sportowej z parkietu drewnianego,
 demontaż listew przypodłogowych,
 demontaż podkonstrukcji drewnianej podłogi wraz z warstwą izolacji,
 przygotowanie podłoża pod ułożenie podkonstrukcji drewnianej podłogi sportowej,
 ułożenie izolacji z folii,
 dostawa i montaż podkonstrukcji drewnianej podłogi sportowej,
 dostawa i montaż podłogi sportowej z parkietu drewnianego dębowego wraz z malowaniem lakierem do podłóg sportowych,
 malowanie linii boisk, farba poliuretanową,
 dostawa i montaż listwy przypodłogowej drewnianej z otworami wentylacyjnymi,
 uzupełnienie tynków,
 malowanie sufitu wraz z przygotowaniem podłoża,
 malowanie ścian wraz z przygotowaniem podłoża,
 malowanie lamperii,
 wymiana stolarki drzwiowej,
 malowanie konstrukcji wsporczej sprzętu sportowego,
 malowanie parapetów,
 malowanie konstrukcji piłkochwytów,
 malowanie ram z kątownika,
 wymiana kratek wentylacyjnych ,
 dostawa i montaż osłon na istniejące oprawy oświetleniowe sali,
 wywóz i utylizacja gruzu

Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także ze dokumentacją postępowania i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji – wymienione przez Zamawiającego dokumenty zawarte są w załączniku Nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273968,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202948,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELMUR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6351556111

7.3.3) Ulica: Dolna 9a

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-195

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202948,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-24 do 2024-08-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.