Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00276273/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli oraz wyposażenia gastronomicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWE PRZEDSZKOLE NR 38 "AKADEMIA ZIELONEGO MISIA" W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121337734
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jabłonkowska 29A
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-139
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p38@mjo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole38.przedszkolowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-258364be-1449-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli oraz wyposażenia gastronomicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-258364be-1449-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367319
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00264175/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa mebli oraz wyposażenia gastronomicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276273
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P38-271-2/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia gastronomicznego do siedziby Zamawiającego wraz z zapewnieniem gwarancji.
2. Szczegółowy wykaz mebli i wyposażenia wchodzących w skład przedmiotu zamówienia określa Załączniki nr 2 do SWZ (OPZ) , który będzie wprowadzony jako załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Dostawa i montaż przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z taką dostawą i montażem, w szczególności z transportem, ubezpieczeniem na czas transportu, odpowiednim zapakowaniem, rozładowaniem, wniesieniem do wyznaczonych pomieszczeń, montażem a także zachowania należytego porządku w wyposażanych pomieszczeniach w tym do zabrania pustych opakowań i elementów opakowań po dostarczonych produktach.
4. Montaż obejmuje w szczególności:
- Ustawienie i poziomowanie mebli i wyposażenia
- Przygotowanie instalacji gazowej do podłączenia urządzeń: rozprowadzenie podejść gazowych z zaworami od rury głównej zasilającej wypuszczonej z posadzki w docelowym miejscu umieszczenia wyspy grzewczej.
- Montaż wyposażenia, w tym podłączenie urządzeń do istniejącej instalacji elektrycznej, gazowej oraz wod-kan.
- Uruchomienie wyposażenia i testowanie poprawności działania
- Koszty materiały instalacyjnych jak np. węże gazowe, redukcje, syfony, blendy, itd. ponosi Wykonawca.
5. Dostawa i montaż zamówienia odbywała się będzie w dniach roboczych, będących jednocześnie dniami pracy Placówki, w godzinach od 8:00 do 15:00. Przez dzień robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
6. Zamawiający wymaga, aby stanowiące przedmiot zamówienia meble i wyposażenie były fabrycznie nowe (np. niepowystawowe), sprawne, zdatne do umówionego użytku, spełniające określone w SWZ wymagania funkcjonalne oraz były wolne od wad fizycznych i prawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546095,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 757708,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 546095,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGIW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793013229
7.3.3) Ulica: ul. Cechowa 64a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-614
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGIW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AGIW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 546095,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Narodowego Centrum Nauki
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania z BO pn.: "FontanNowa Huta - przywróćmy Nowej Hucie fontanny".
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 119, przy ul. Czerwieńskiego 1 w Krakowie - wymiana istniejących nawierzchni na nowe wraz z elementami towarzyszącymi w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- Dostawę specjalistycznych narzędzi do ewakuacji wirnika generatora turbozespołu Siemens SST-300 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy przejazdu rowerowego i przejścia dla pieszych wraz z sygnalizacją świetlną na ul. Półłanki - Program Budowy Ścieżek Rowerowych
- Modernizacja filii CK Dworek Białoprądnicki - KK Wola: budowa zewnętrznej windy, przebudowa otworu drzwiowego, remont pomieszczeń, instalacji wod-kan., c.o., elektrycznej i klimatyzacji.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyposażenie przedszkola integracyjnego z siedzibą przy ul. Zygmunta Szczęsnego Felińskiego 1, 64-500 Szamotuły
- Zakup i montaż pierwszego wyposażenia do Klubu Malucha w Radogoszczy w ramach realizacji zadania pn. "Utworzenie Klubu Malucha na 20 miejsc opieki w Radogoszczy, Radogoszcz 61b"
- Dostawa mebli laboratoryjnych i warsztatowych dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie.
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie.
- Remont budynku Przedszkola wraz z infrastrukturą tech. i zagospodarowaniem terenu przy ul. Grunwaldzkiej 4, 6 i Łużyckiej 5 w Kłodzku - likwidacja skutków powodzi z września 2024 r.
- "Przebudowa pracowni gastronomicznej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Lubsku"
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.