Og³oszenie z dnia 2024-06-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00553251/01 - Wynik z dnia 2024-10-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Budowa infrastruktury sportowo-kulturalnej na terenie Gminy ¦winna"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦winna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182723
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-331
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 863-80-10
1.5.8.) Numer faksu: +48 33 863-85-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@swinna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swinna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Budowa infrastruktury sportowo-kulturalnej na terenie Gminy ¦winna"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b35e4018-299c-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00367327
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00059215/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 BUDOWA INFRASTRUKTURY SPORTOWO- KULTURALNEJ NA TERENIE GMINY ¦WINNA - POLSKI £AD
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b35e4018-299c-11ef-86d2-4e696a6d8c253.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz – w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, poczty elektronicznej zamowienia@swinna.pl;
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”);
2.W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny);
3.Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia;
4.Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”;
5.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza);
6.Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia;
7.W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”;
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: „Budowa infrastruktury sportowo-kulturalnej na terenie Gminy ¦winna”, prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Pozosta³e informacje w dokumentach zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK.2711.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ zamówienia nr 1 – „Remont boiska wielofunkcyjnego w So³ectwie Pewel Ma³a” oraz „Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz bie¿ni prostej dwutorowej z zeskoczni± do skoku w dal w So³ectwie Przy³êków”
1. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy obejmuje równie¿:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno- u¿ytkowym – dalej PFU (za³. Nr 1 do SWZ) zawieraj±cej:
a) projekt budowlany (je¶li wymagane) opracowany zgodnie z ustaw± Prawo budowlane, Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2020 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty techniczne (wykonawcze) dla ca³ego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) opracowanie informacji bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (BIOZ) w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD (2 egzemplarze),
2) uzyskanie niezbêdnych do realizacji zamówienia wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnieñ i sprawdzeñ Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsiêwziêcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowê lub dokonanie zg³oszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przes³ankami wynikaj±cymi z Prawa budowlanego) oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad ca³o¶ci± inwestycji w trakcie jej realizacji.
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z wymogami PFU, stanowi±cym za³±cznik nr 1 i przedmiarami robót stanowi±cymi za³±cznik nr 7 do SWZ, j.n.:
A. Czê¶æ zamówienia nr 1 – „Remont boiska wielofunkcyjnego w So³ectwie Pewel Ma³a” oraz „Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz bie¿ni prostej dwutorowej z zeskoczni± do skoku w dal w So³ectwie Przy³êków”:
1) „Remont boiska wielofunkcyjnego w So³ectwie Pewel Ma³a” – boisko o wymiarach 28,0 m x 12,0 m (powierzchnia 336 m2). W ramach robót budowlanych nale¿y wykonaæ m.in.:
• rozbiórkê istniej±cego wyposa¿enia sportowego,
• naprawê istniej±cej nawierzchni oraz wykonanie opaski wokó³ boiska szeroko¶ci 1,0 m z kostki betonowej,
• czê¶ciow± rozbiórkê istniej±cej nawierzchni oraz monta¿ obrze¿y betonowych oddzielaj±cych projektowane boisko od czê¶ci niepodlegaj±cej inwestycji,
• wykonanie nawierzchni syntetycznej poliuretanowej spe³niaj±cej wymagania normy PN-EN 14877:2023
• malowanie linii boiska,
• monta¿ wyposa¿enia sportowego tj. 1 kpl. bramek do pi³ki rêcznej, 1 kpl. wyposa¿enia do siatkówki, 2 sztuki koszy do koszykówki.,
• monta¿ pi³kochwytów wokó³ boiska o wysoko¶ci 4 m.
2) „Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz bie¿ni prostej dwutorowej z zeskoczni± do skoku w dal w So³ectwie Przy³êków” – boisko o wymiarach 28,0 x 15,0 m (powierzchnia 420 m2). W ramach robót budowlanych nale¿y wykonaæ m.in.:
• monta¿ obrze¿y betonowych oddzielaj±cych projektowane boisko od czê¶ci niepodlegaj±cej opracowaniu, usytuowane po obwodzie boiska oraz bie¿ni prostej dwutorowej z zeskoczni± do skoku w dal,
• roboty ziemne, tj. korytowanie,
• wykonanie drena¿u w obsypce z kruszyw p³ukanych 8-16 mm/8-32 mm pod boiskiem wielofunkcyjnym,
• wykonanie odwodnienia np. w postaci systemu rozs±czaj±cego,
• u³o¿enie geow³ókniny,
• wykonanie warstwy ods±czaj±cej,
• wykonanie podbudowy oraz warstwy podk³adowej,
• wykonanie nawierzchni syntetycznej poliuretanowej spe³niaj±cej wymagania normy PN-EN 14877:2013,
• malowanie linii boiska oraz bie¿ni,
• monta¿ wyposa¿enia sportowego tj. 1 kpl. bramek do pi³ki rêcznej, 1 kpl., wyposa¿enia do siatkówki, 2 sztuki koszy do koszykówki,
• monta¿ pi³kochwytow wokó³ boiska o wysoko¶ci 4 m,
• wymiana istniej±cych zestawów zabawowych dla dzieci znajduj±cych siê na dzia³ce nr 542/2.
5) wykonanie obs³ugi geodezyjnej,
6) wykonania oraz umieszczenia oznakowania w postaci tablic informacyjnych Inwestycji, w terminach i formie zgodnej z wytycznymi zawartymi w Rozporz±dzeniem Rady Ministrów z 7 maja 2021 r. w sprawie okre¶lenia dzia³añ informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizuj±ce zadania finansowane lub dofinansowane z bud¿etu pañstwa lub z funduszy celowych, z po¼. zm.
7) sporz±dzenie dokumentacji powykonawczej, w tym opracowanie map inwentaryzacyjnych,
8) zg³oszenie zakoñczenia robót i/lub uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie w imieniu Zamawiaj±cego.
2. Szczegó³owe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych i robót okre¶la Program funkcjonalno-u¿ytkowy (dalej zwany równie¿: „PFU”) – Za³±cznik Nr 1 do SWZ oraz przedmiary robót – Za³±cznik Nr 7 do SWZ.
3. Wizja Lokalna – dla wszystkich czê¶ci zamówienia.
a) Zamawiaj±cy wymaga przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej w miejscach realizowania robót budowlanych objêtych czê¶ciami zamówienia nr 1, 2, 3 i 4, w celu pozyskania wszelkich danych mog±cych byæ przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty zwi±zane z udzia³em w wizji lokalnej (np. koszty podró¿y, noclegu) poniesie Wykonawca;
b) w zwi±zku z na³o¿onym obowi±zkiem, termin sk³adania ofert zosta³ wyd³u¿ony o czas niezbêdny na dokonanie wizji lokalnej;
c) potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej bêdzie Protokó³ podpisany przez osobê reprezentuj±c± Wykonawcê oraz Zamawiaj±cego. Osoba reprezentuj±ca Wykonawcê musi byæ upe³nomocniona do tej czynno¶ci w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pe³nomocnictwo przed³o¿one w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wzór protoko³u stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
d) z³o¿enie oferty bez odbycia wizji lub zapoznania siê z dokumentami bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp;
e) celem przeprowadzenie wizji, Zamawiaj±cy wyznacza dwa spotkania, które odbêd± siê w nastêpuj±cych terminach i miejscach:
• 25.06.2024 r. (wtorek) o godzinie 11:00, spotkanie przy Urzêdzie Gminy ¦winna ul. Wspólna 13 – wszystkie obiekty,
• 28.06.2024 r. (pi±tek) o godzinie 11:00, spotkanie przy Urzêdzie Gminy ¦winna ul. Wspólna 13 – wszystkie obiekty;
Pozosta³e informacje w SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
45212220-4 - Roboty budowlane zwi±zane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
39224340-3 - Kosze
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
37420000-8 - Sprzêt gimnastyczny
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego
45236200-2 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
1. Cena (C): znaczenie kryterium - 60%
2. D³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urz±dzenia i wbudowane materia³y (G): znaczenie kryterium - 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonanie roboty budowlane oraz zamontowane urz±dzenia i wbudowane materia³y
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ zamówienia nr 2 – „Budowa boiska wielofunkcyjnego w So³ectwie Rychwa³dek” oraz „Budowa boiska wielofunkcyjnego w So³ectwie Trzebinia”
1. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy obejmuje równie¿:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno- u¿ytkowym – dalej PFU (za³. Nr 1 do SWZ) zawieraj±cej:
a) projekt budowlany (je¶li wymagane) opracowany zgodnie z ustaw± Prawo budowlane, Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2020 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty techniczne (wykonawcze) dla ca³ego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) opracowanie informacji bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (BIOZ) w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD (2 egzemplarze),
2) uzyskanie niezbêdnych do realizacji zamówienia wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnieñ i sprawdzeñ Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsiêwziêcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowê lub dokonanie zg³oszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przes³ankami wynikaj±cymi z Prawa budowlanego) oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad ca³o¶ci± inwestycji w trakcie jej realizacji.
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z wymogami PFU, stanowi±cym za³±cznik nr 1 i przedmiarami robót stanowi±cymi za³±cznik nr 7 do SWZ, j.n.:
B. Czê¶æ zamówienia nr 2 – „Budowa boiska wielofunkcyjnego w So³ectwie Rychwa³dek” oraz „Budowa boiska wielofunkcyjnego w So³ectwie Trzebinia”:
1) „Budowa boiska wielofunkcyjnego w So³ectwie Rychwa³dek” – boisko o wymiarach 32,0 x 19,0 m (powierzchnia 608 m2). W ramach robót budowlanych nale¿y wykonaæ m.in.:
• monta¿ obrze¿y betonowych oddzielaj±cych projektowane boisko od czê¶ci niepodlegaj±cej opracowaniu, usytuowane po obwodzie boiska,
• roboty ziemne, tj. korytowanie,
• wykonanie drena¿u w obsypce z kruszyw p³ukanych 8-16 mm/8-32 mm,
• wykonanie odwodnienia np. w postaci systemu rozs±czaj±cego,
• u³o¿enie geow³ókniny,
• wykonanie warstwy ods±czaj±cej,
• wykonanie podbudowy oraz warstwy podk³adowej,
• wykonanie opaski wokó³ boiska z kostki betonowej gr. 6 cm,
• wykonanie nawierzchni syntetycznej poliuretanowej spe³niaj±cej wymagania normy PN-EN 14877:2013,
• malowanie linii boiska,
• monta¿ wyposa¿enia sportowego tj. 1 kpl. bramek do pi³ki rêcznej, 1 kpl. wyposa¿enia do siatkówki, 2 sztuki koszy do koszykówki,
• monta¿ pi³kochwytow wokó³ boiska o wysoko¶ci 4 m,
• wykonanie utwardzonego placu z kostki betonowej gr. 8 cm o powierzchni oko³o 350 m2,
• wykonanie schodów terenowych oraz balustrady ze stali kwasoodpornej,
• dostawa oraz monta¿ kontenera sanitarnego zasilanego panelami fotowoltaicznymi oraz wykonanie przy³±cza wod.-kan.,
• dostawa oraz monta¿ kontenera magazynowego zasilanego panelami fotowoltaicznymi.
2) „Budowa boiska wielofunkcyjnego w So³ectwie Trzebinia” – boisko o wymiarach 32,0 x 19,0 m (powierzchnia 608 m2). W ramach robót budowlanych nale¿y wykonaæ m.in.:
• monta¿ obrze¿y betonowych oddzielaj±cych projektowane boisko od czê¶ci niepodlegaj±cej opracowaniu, usytuowane po obwodzie boiska,
• roboty ziemne, tj. korytowanie,
• wykonanie drena¿u w obsypce z kruszyw p³ukanych 8-16 mm/8-32 mm,
• wykonanie odwodnienia np. w postaci systemu rozs±czaj±cego,
• u³o¿enie geow³ókniny,
• wykonanie warstwy ods±czaj±cej,
• wykonanie podbudowy oraz warstwy podk³adowej,
• wykonanie opaski wokó³ boiska z kostki betonowej gr. 6 cm,
• wykonanie nawierzchni syntetycznej poliuretanowej spe³niaj±cej wymagania normy PN-EN 14877:2013,
• malowanie linii boiska,
• monta¿ wyposa¿enia sportowego tj. 1 kpl. bramek do pi³ki rêcznej, 1 kpl. wyposa¿enia do siatkówki, 2 sztuki koszy do koszykówki,
• monta¿ pi³kochwytow wokó³ boiska o wysoko¶ci 4 m,
• wykonanie utwardzonego placu z kostki betonowej gr. 8 cm pod kontener sanitarny,
• dostawa oraz monta¿ kontenera sanitarnego zasilanego panelami fotowoltaicznymi oraz wykonanie przy³±cza wod.-kan.,
• wymiana istniej±cych zestawów zabawowych dla dzieci znajduj±cych siê na dzia³ce nr 3307/4.
5) wykonanie obs³ugi geodezyjnej,
6) wykonania oraz umieszczenia oznakowania w postaci tablic informacyjnych Inwestycji, w terminach i formie zgodnej z wytycznymi zawartymi w Rozporz±dzeniem Rady Ministrów z 7 maja 2021 r. w sprawie okre¶lenia dzia³añ informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizuj±ce zadania finansowane lub dofinansowane z bud¿etu pañstwa lub z funduszy celowych, z po¼. zm.
7) sporz±dzenie dokumentacji powykonawczej, w tym opracowanie map inwentaryzacyjnych,
8) zg³oszenie zakoñczenia robót i/lub uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie w imieniu Zamawiaj±cego.
2. Szczegó³owe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych i robót okre¶la Program funkcjonalno-u¿ytkowy (dalej zwany równie¿: „PFU”) – Za³±cznik Nr 1 do SWZ oraz przedmiary robót – Za³±cznik Nr 7 do SWZ.
3. Wizja Lokalna – dla wszystkich czê¶ci zamówienia.
a) Zamawiaj±cy wymaga przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej w miejscach realizowania robót budowlanych objêtych czê¶ciami zamówienia nr 1, 2, 3 i 4, w celu pozyskania wszelkich danych mog±cych byæ przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty zwi±zane z udzia³em w wizji lokalnej (np. koszty podró¿y, noclegu) poniesie Wykonawca;
b) w zwi±zku z na³o¿onym obowi±zkiem, termin sk³adania ofert zosta³ wyd³u¿ony o czas niezbêdny na dokonanie wizji lokalnej;
c) potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej bêdzie Protokó³ podpisany przez osobê reprezentuj±c± Wykonawcê oraz Zamawiaj±cego. Osoba reprezentuj±ca Wykonawcê musi byæ upe³nomocniona do tej czynno¶ci w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pe³nomocnictwo przed³o¿one w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wzór protoko³u stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
d) z³o¿enie oferty bez odbycia wizji lub zapoznania siê z dokumentami bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp;
e) celem przeprowadzenie wizji, Zamawiaj±cy wyznacza dwa spotkania, które odbêd± siê w nastêpuj±cych terminach i miejscach:
• 25.06.2024 r. (wtorek) o godzinie 11:00, spotkanie przy Urzêdzie Gminy ¦winna ul. Wspólna 13 – wszystkie obiekty,
• 28.06.2024 r. (pi±tek) o godzinie 11:00, spotkanie przy Urzêdzie Gminy ¦winna ul. Wspólna 13 – wszystkie obiekty;
Pozosta³e informacje w SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45212220-4 - Roboty budowlane zwi±zane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45236200-2 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
39224340-3 - Kosze
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
37420000-8 - Sprzêt gimnastyczny
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
1. Cena (C): znaczenie kryterium - 60%
2. D³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urz±dzenia i wbudowane materia³y (G): znaczenie kryterium - 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonanie roboty budowlane oraz zamontowane urz±dzenia i wbudowane materia³y
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ zamówienia nr 3 – „Budowa boiska sportowego wraz z infrastruktur± przy Szkole Podstawowej w Pewli ¦lemeñskiej”
1. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy obejmuje równie¿:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno- u¿ytkowym – dalej PFU (za³. Nr 1 do SWZ) zawieraj±cej:
a) projekt budowlany (je¶li wymagane) opracowany zgodnie z ustaw± Prawo budowlane, Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2020 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty techniczne (wykonawcze) dla ca³ego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) opracowanie informacji bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (BIOZ) w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD (2 egzemplarze),
2) uzyskanie niezbêdnych do realizacji zamówienia wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnieñ i sprawdzeñ Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsiêwziêcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowê lub dokonanie zg³oszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przes³ankami wynikaj±cymi z Prawa budowlanego) oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad ca³o¶ci± inwestycji w trakcie jej realizacji.
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z wymogami PFU, stanowi±cym za³±cznik nr 1 i przedmiarami robót stanowi±cymi za³±cznik nr 7 do SWZ, j.n.:
C. Czê¶æ zamówienia nr 3 – „Budowa boiska sportowego wraz z infrastruktur± przy Szkole Podstawowej w Pewli ¦lemieñskiej”:
1) „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Pewli ¦lemieñskiej” – boisko o wymiarach 27,5 m x 42 m (powierzchnia 1 155 m2). W ramach robót budowalnych nale¿y wykonaæ m.in.:
• roboty ziemne,
• wykonanie drena¿u odwadniaj±cego,
• wykonanie fundamentów pi³kochwytów i bramek,
• wykonanie podbudowy pod nawierzchniê,
• wykonanie nawierzchni,
• monta¿ wyposa¿enia boiska,
• monta¿ pi³kochwytów,
• zagospodarowanie terenu, wykonanie podjazdu i chodnika z kostki brukowej na podbudowie z kruszywa ³amanego (grys) i podsypce piaskowej,
• monta¿ urz±dzeñ ma³ej architektury,
• uporz±dkowanie terenu budowy po wykonaniu wszystkich czynno¶ci (robót budowlanych) zwi±zanych z inwestycj±).
5) wykonanie obs³ugi geodezyjnej,
6) wykonania oraz umieszczenia oznakowania w postaci tablic informacyjnych Inwestycji, w terminach i formie zgodnej z wytycznymi zawartymi w Rozporz±dzeniem Rady Ministrów z 7 maja 2021 r. w sprawie okre¶lenia dzia³añ informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizuj±ce zadania finansowane lub dofinansowane z bud¿etu pañstwa lub z funduszy celowych, z po¼. zm.
7) sporz±dzenie dokumentacji powykonawczej, w tym opracowanie map inwentaryzacyjnych,
8) zg³oszenie zakoñczenia robót i/lub uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie w imieniu Zamawiaj±cego.
2. Szczegó³owe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych i robót okre¶la Program funkcjonalno-u¿ytkowy (dalej zwany równie¿: „PFU”) – Za³±cznik Nr 1 do SWZ oraz przedmiary robót – Za³±cznik Nr 7 do SWZ.
3. Wizja Lokalna – dla wszystkich czê¶ci zamówienia.
a) Zamawiaj±cy wymaga przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej w miejscach realizowania robót budowlanych objêtych czê¶ciami zamówienia nr 1, 2, 3 i 4, w celu pozyskania wszelkich danych mog±cych byæ przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty zwi±zane z udzia³em w wizji lokalnej (np. koszty podró¿y, noclegu) poniesie Wykonawca;
b) w zwi±zku z na³o¿onym obowi±zkiem, termin sk³adania ofert zosta³ wyd³u¿ony o czas niezbêdny na dokonanie wizji lokalnej;
c) potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej bêdzie Protokó³ podpisany przez osobê reprezentuj±c± Wykonawcê oraz Zamawiaj±cego. Osoba reprezentuj±ca Wykonawcê musi byæ upe³nomocniona do tej czynno¶ci w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pe³nomocnictwo przed³o¿one w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wzór protoko³u stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
d) z³o¿enie oferty bez odbycia wizji lub zapoznania siê z dokumentami bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp;
e) celem przeprowadzenie wizji, Zamawiaj±cy wyznacza dwa spotkania, które odbêd± siê w nastêpuj±cych terminach i miejscach:
• 25.06.2024 r. (wtorek) o godzinie 11:00, spotkanie przy Urzêdzie Gminy ¦winna ul. Wspólna 13 – wszystkie obiekty,
• 28.06.2024 r. (pi±tek) o godzinie 11:00, spotkanie przy Urzêdzie Gminy ¦winna ul. Wspólna 13 – wszystkie obiekty;
Pozosta³e informacje w SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45212220-4 - Roboty budowlane zwi±zane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45236200-2 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
39224340-3 - Kosze
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
37420000-8 - Sprzêt gimnastyczny
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
1. Cena (C): znaczenie kryterium - 60%
2. D³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urz±dzenia i wbudowane materia³y (G): znaczenie kryterium - 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonanie roboty budowlane oraz zamontowane urz±dzenia i wbudowane materia³y
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cze¶æ zamówienia nr 4 – „Remont sali sportowej znajduj±cej siê w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w So³ectwie Pewel Ma³a”
1.Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy obejmuje równie¿:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno- u¿ytkowym – dalej PFU (za³. Nr 1 do SWZ) zawieraj±cej:
a) projekt budowlany (je¶li wymagane) opracowany zgodnie z ustaw± Prawo budowlane, Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2020 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty techniczne (wykonawcze) dla ca³ego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) opracowanie informacji bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (BIOZ) w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD (2 egzemplarze),
2) uzyskanie niezbêdnych do realizacji zamówienia wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnieñ i sprawdzeñ Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsiêwziêcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowê lub dokonanie zg³oszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przes³ankami wynikaj±cymi z Prawa budowlanego) oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad ca³o¶ci± inwestycji w trakcie jej realizacji.
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z wymogami PFU, stanowi±cym za³±cznik nr 1 i przedmiarami robót stanowi±cymi za³±cznik nr 7 do SWZ, j.n.:
D. Cze¶æ zamówienia nr 4 – „Remont sali sportowej znajduj±cej siê w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w So³ectwie Pewel Ma³a”:
1) „Remont sali sportowej znajduj±cej siê w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w So³ectwie Pewel Ma³a. W ramach zadania przewiduje siê remont sali sportowej o powierzchni u¿ytkowej pod³ogi 216,61 m2 obejmuj±cy m.in.:
• roboty rozbiórkowe i demonta¿owe,
• monta¿ styropapy, obróbek blacharskich, pasa nadrynnowego (deska doczo³owa), rynien, kominów wentylacyjnych oraz papy wierzchniego krycia,
• wykonanie nowej instalacji odgromowej,
• monta¿ nowych wentylatorów mechanicznych wraz z konstrukcj± wsporcz±,
• wypiaskowanie oraz pomalowanie kratownic podstropowych – kolor do uzgodnienia z Zamawiaj±cym,
• wymiana sufitowych punktów o¶wietleniowych na ledowe,
• wykonanie nowej instalacji elektrycznej dostosowanej do nowych punktów ¶wietlnych,
• wykonanie nowej instalacji o¶wietlenia awaryjnego,
• wymiana gniazd elektrycznych,
• wykonanie nowej, podtynkowej instalacji c.o. (bez ¼ród³a ciep³a),
• monta¿ nowej stolarki drzwiowej,
• uzupe³nienie tynków cementowo-wapiennych,
• usunięcie starej farby ze ścian i sufitów,
• naprawa oraz malowanie ¶cian i filarów po uprzednim zagruntowaniu pod³o¿a preparatami gruntuj±cymi - farba lateksowa odporna na zabrudzenia, kolor do uzgodnienia z Zamawiaj±cym,
• monta¿ nowych parapetów,
• pomalowanie ¶cian i sufitów farbami lateksowymi, po uprzednim zagruntowaniu pod³oża preparatami gruntującymi,
• wykonanie pod³ogi sportowej z malowaniem linii boisk do gier zespo³owych: siatkówki, koszykówki, pi³ki rêcznej oraz badmintona,
• monta¿ kratek wentylacyjnych,
• monta¿ nowych drabinek (mocowanych tylko do ¶cian),
• monta¿ siatek zabezpieczaj±cych stolarkê okienn±,
• monta¿ os³on na grzejniki,
• monta¿ wyposa¿enia sportowego tj. 1 kpl. bramek do pi³ki rêcznej, 1 kpl. wyposa¿enia do siatkówki, 2 sztuki koszy do koszykówki oraz tablicy informacyjnej.
5) wykonanie obs³ugi geodezyjnej,
6) wykonania oraz umieszczenia oznakowania w postaci tablic informacyjnych Inwestycji, w terminach i formie zgodnej z wytycznymi zawartymi w Rozporz±dzeniem Rady Ministrów z 7 maja 2021 r. w sprawie okre¶lenia dzia³añ informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizuj±ce zadania finansowane lub dofinansowane z bud¿etu pañstwa lub z funduszy celowych, z po¼. zm.
7) sporz±dzenie dokumentacji powykonawczej, w tym opracowanie map inwentaryzacyjnych,
8) zg³oszenie zakoñczenia robót i/lub uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie w imieniu Zamawiaj±cego.
2. Szczegó³owe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych i robót okre¶la Program funkcjonalno-u¿ytkowy (dalej zwany równie¿: „PFU”) – Za³±cznik Nr 1 do SWZ oraz przedmiary robót – Za³±cznik Nr 7 do SWZ.
3.Wizja Lokalna – dla wszystkich czê¶ci zamówienia.
a) Zamawiaj±cy wymaga przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej w miejscach realizowania robót budowlanych objêtych czê¶ciami zamówienia nr 1, 2, 3 i 4, w celu pozyskania wszelkich danych mog±cych byæ przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty zwi±zane z udzia³em w wizji lokalnej (np. koszty podró¿y, noclegu) poniesie Wykonawca;
b) w zwi±zku z na³o¿onym obowi±zkiem, termin sk³adania ofert zosta³ wyd³u¿ony o czas niezbêdny na dokonanie wizji lokalnej;
c) potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej bêdzie Protokó³ podpisany przez osobê reprezentuj±c± Wykonawcê oraz Zamawiaj±cego. Osoba reprezentuj±ca Wykonawcê musi byæ upe³nomocniona do tej czynno¶ci w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pe³nomocnictwo przed³o¿one w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wzór protoko³u stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
d) z³o¿enie oferty bez odbycia wizji lub zapoznania siê z dokumentami bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp;
e) celem przeprowadzenie wizji, Zamawiaj±cy wyznacza dwa spotkania, które odbêd± siê w nastêpuj±cych terminach i miejscach:
• 25.06.2024 r. (wtorek) o godzinie 11:00, spotkanie przy Urzêdzie Gminy ¦winna ul. Wspólna 13 – wszystkie obiekty,
• 28.06.2024 r. (pi±tek) o godzinie 11:00, spotkanie przy Urzêdzie Gminy ¦winna ul. Wspólna 13 – wszystkie obiekty;
Pozosta³e informacje w SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
37420000-8 - Sprzêt gimnastyczny
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45212220-4 - Roboty budowlane zwi±zane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45236200-2 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
39224340-3 - Kosze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
1. Cena (C): znaczenie kryterium - 60%
2. D³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urz±dzenia i wbudowane materia³y (G): znaczenie kryterium - 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonanie roboty budowlane oraz zamontowane urz±dzenia i wbudowane materia³y
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - dla wszystkich czê¶ci zamówienia;Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – dla wszystkich czê¶ci zamówienia;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – dla wszystkich czê¶ci zamówienia;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
6.1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
1) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
a) dla czê¶ci zamówienia nr 1, co najmniej jedno zamówienie, które polega³o na wykonaniu robót budowlanych obejmuj±cych budowê i/lub przebudowê i/lub rozbudowê i/lub remont boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³otych brutto (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych i 00/100), w ramach max dwóch (2) umów lub max dwóch (2) inwestycji;
b) dla czê¶ci zamówienia nr 2, co najmniej jedno zamówienie, które polega³o na wykonaniu robót budowlanych obejmuj±cych budowê i/lub przebudowê i/lub rozbudowê i/lub remont boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 900.000,00 z³otych brutto (s³ownie: dziewiêæset tysiêcy z³otych i 00/100), w ramach max dwóch (2) umów lub max dwóch (2) inwestycji;
c) dla czê¶ci zamówienia nr 3, co najmniej jedno zamówienie, które polega³o na wykonaniu robót budowlanych obejmuj±cych budowê i/lub przebudowê i/lub rozbudowê i/lub remont boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400.000,00 z³otych brutto (s³ownie: czterysta tysiêcy z³otych i 0/100), w ramach max dwóch (2) umów lub max dwóch (2) inwestycji;
d) dla czê¶ci zamówienia nr 4, co najmniej jedno zamówienie, które polega³o na wykonaniu robót budowlanych obejmuj±cych budowê i/lub przebudowê i/lub rozbudowê i/lub remoncie obiektu sali sportowej (gimnastycznej) o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 300.000,00 z³otych brutto (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych i 00/100), w ramach max dwóch (2) umów lub max dwóch (2) inwestycji.
W przypadku sk³adania przez Wykonawcê ofert na kilka czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy dopuszcza, aby dla wykazania spe³niania warunku Wykonawca mia³ mo¿liwo¶æ wykazania tych samych umów/kontraktów dla ró¿nych czê¶ci bez ich sumowania.
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji:
a) Jedn± (1) osobê – Kierownik budowy – posiadaj±c± kwalifikacje i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej i/lub architektonicznej bez ograniczeñ, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane równowa¿ne do wy¿ej wskazanych; do¶wiadczenie zawodowe: osoba powinna wykazaæ siê do¶wiadczeniem zdobytym w ci±gu ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w kierowaniu co najmniej jedn± robot± budowlan± polegaj±c± na:
• Dla czê¶ci zamówienia nr 1 – budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³otych brutto (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych i 00/100).
• Dla czê¶ci zamówienia nr 2 – budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 900.000,00 z³otych brutto (s³ownie: dziewiêæset tysiêcy z³otych i 00/100).
• Dla czê¶ci zamówienia nr 3 – budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 400.000,00 z³otych brutto (s³ownie: czterysta tysiêcy z³otych i 00/100).
• Dla czê¶ci zamówienia nr 4 – budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie sali sportowej (gimnastycznej) o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 300.000,00 z³otych brutto (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych i 00/100).
b) Dla czê¶ci zamówienia nr 1 i 2 - jedn± (1) osobê – Projektant bran¿y architektonicznej – posiadaj±c± kwalifikacje i uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej i/lub architektonicznej bez ograniczeñ, których zakres uprawnia go do projektowania robót objêtych przedmiotem zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
Pozosta³e informacje w SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.3 Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia):
8.3.1 W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) lit a), b), c), d) SWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 6 do SWZ – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) lit a), b) SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
12.1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:a) Dla czê¶ci zamówienia nr 1: 10 000,00 PLN (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100);
b) Dla czê¶ci zamówienia nr 2: 19 000,00 PLN (s³ownie: dziewiêtna¶cie tysiêcy z³otych i 00/100);
c) Dla czê¶ci zamówienia nr 3: 6 000,00 PLN (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych i 00/100);
d) Dla czê¶ci zamówienia nr 3: 5 000,00 PLN (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych i 00/100).
12.2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
12.3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
ETNO BANK Spó³dzielczy Radziechowy – Wieprz, Nr rachunku: 12 8140 0009 0000 1124 2000 0060 z adnotacj± „Wadium – Oznaczenie sprawy GK.2711.7.2024 czê¶æ zamówienia nr………..”
12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê: daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê wadium,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia …….– do dnia
………”,
d) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego w sytuacjach zatrzymania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy.
12.7. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owych wymagañ dotycz±cych sk³adania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia poza wynikaj±cymi z przepisów ustawy Pzp oraz dokumentów zamówienia.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowieñ Projektu Umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-08 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Przy pomocy interaktywnego "Formularza Ofertowego" udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w przegl±dzie postêpowania w zak³adce "Informacje podstawowe".
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-08 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-06
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, zobowi±zany bêdzie do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5 % ceny brutto oferty (z podatkiem VAT).PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespo³u budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowo¶ci Twardogóra.
- Prace remontowe w szko³ach podstawowych Gminy Stê¿yca
- Remont i przystosowanie pomieszczeñ na potrzeby realizacji projektu "Bli¿ej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin prze¿ywaj±cych problemy opiekuñczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastêpczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepe³nosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zje¿d¿alni± rurow±
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ci±g³ym
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
wiêcej: Sprzêt gimnastyczny »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.