Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00294772/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka istniejącej i budowa nowej edukacyjnej ścieżki dla pieszych w ramach projektu pn.: Kładka wśród źródlisk w Krzemiance
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO KNYSZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050026182
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 31
1.5.2.) Miejscowość: Mońki
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-101
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 85 727 82 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: knyszyn@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knyszyn.bialystok.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_knyszyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórka istniejącej i budowa nowej edukacyjnej ścieżki dla pieszych w ramach projektu pn.: Kładka wśród źródlisk w Krzemiance2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be0d87ba-14c3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00217363/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbiórka istniejącej i budowa edukacyjnej ścieżki dla pieszych w ramach projektu pn.: „Kładka wśród źródlisk w Krzemiance”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294772
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi rozbiórka istniejącej i budowa nowej edukacyjnej ścieżki dla pieszych w ramach projektu pn.: „Kładka wśród źródlisk w Krzemiance”.
2. Lokalizacja inwestycji: województwo podlaskie, powiat białostocki, gmina Dobrzyniewo Duże, jednostka ewidencyjna Dobrzyniewo Duże, obręb ewidencyjny Kopisk, numery działek ewidencyjnych 1056, 217/3, 218, 243/2 i 244/1.
3. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia oraz projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik
nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.
4. Przedmiar robót ma charakter informacyjny i pomocniczy z uwagi na cenę, która jest ceną ryczałtową.
5. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Zakres prac obejmuje:
1) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
2) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.),
3) prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót,
4) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
5) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów,
6) uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy,
7) zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego,
8) gromadzenie odpadów innych niż niebezpieczne, powstałych w trakcie realizacji inwestycji, które należy gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne,
9) gromadzenie odpadów niebezpiecznych, powstałych w trakcie realizacji inwestycji, które należy gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów.
7. Warunki wykonywania zamówienia: wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z zaleceniami Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wytycznymi niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, a także jej pozostałymi załącznikami.
8. Zamawiający będzie wymagał dokumentów odbioru końcowego, które powinny zawierać:
1) protokół odbioru,
2) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami,
3) protokoły robót zanikowych,
4) deklaracje zgodności wbudowywanych materiałów,
5) inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
10. Rozliczenia wykonanych robót będzie dokonywane na podstawie faktury częściowej i faktury końcowej. Zamawiający dopuszcza możliwość płatności za wykonanie robót częściowych. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia przez Wykonawcę jednej faktury częściowej za roboty wykonane do dnia 20.09.2023 r. zgodnie z postanowieniami § 5 ust. 1 umowy nie więcej jednak niż na kwotę 712 282, 85 zł brutto, wystawionej do dnia 11.10.2023 r. Pozostałe roboty zostaną rozliczone na podstawie faktury końcowej wystawionej do dnia 16.05.2024 r. Termin płatności za wykonane roboty częściowe, jak i podstawę do wystawienia faktury częściowej określono w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.) osoby wykonujące prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem w zakresie czynności określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy, podwykonawcy. Obowiązki w tym zakresie zostały uregulowane w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.
12. Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 682), a także innych czynności polegających na nadzorze nad wykonywanymi robotami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1340812,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1709930,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1709930,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDROBUD Kielczyk Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050040897
7.3.3) Ulica: Palmowa 22a
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-795
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
budrexMOSTY Sp. z o.o., ul. Przędzalniana 60 lok. 4, 15-688 Białystok - Roboty związane z usługami sprzętowymi, transportowymi, dostawą materiałów, wykonaniem posadowienia i warstwy nawierzchniowej.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HYDROBUD KIELCZYK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
HYDROBUD KIELCZYK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1709930,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-26INNE PRZETARGI Z MONIEK
- Dostawa odczynników i dzierżawa używanego analizatora koagulologicznego dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego SP ZOZ w Mońkach.
- Rozbudowa drogi gminnej od drogi powiatowej nr 1416B do wsi Ołdaki
- Przebudowa drogi gminnej nr 104034B od skrzyżowania we wsi Potoczyzna do skrzyżowania we wsi Koleśniki
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Monieckiego i jego jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Mońkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.