Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00345709/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
- 2024/BZP 00363430/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-12
- 2024/BZP 00395919/01 - Wynik z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Przebudowa i adaptacja dwóch pomieszczeń na oddziale rehabilitacji w celu utworzenia trzech pomieszczeń: gabinetu zabiegowego, ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL CHORÓB PŁUC IM. ŚW. JÓZEFA W PILCHOWICACH
1.2.) Oddział zamawiającego: Dział ZP
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276215293
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Dworcowa 31
1.4.2.) Miejscowość: Pilchowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-145
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.7.) Numer telefonu: 32 331 99 03
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-pilchowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pilchowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00367517
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00345709
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
84
Po zmianie:
105
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1 cd. zmian do umowy
g) zwiększenia zakresu robót i zwiększenia wartości Umowy według cen określonych w kosztorysie stanowiącym podstawę ustalenia ceny, albo na podstawie kosztorysu wykonanego na podstawie aktualnych zasad kosztorysowania: na wniosek Wykonawcy - jeśli zmiana wynika ze zdecydowanie różniących się założeń projektowych, a odkrytym stanem faktycznym, albo jeśli Zamawiający podjął decyzję o wykonaniu dodatkowych robót związanych z Przedmiotem umowy, których pierwotnie nie planował w zamówieniu, a których wykonanie jest zasadne na potrzeby Przedmiotu umowy,
h) zaistnienia przesłanek określonych w art. 455 Pzp oraz innych okoliczności przewidzianych w ustawie Pzp
i) jeśli roboty zostały wstrzymane na żądanie Zamawiającego z przyczyn wynikających z działalności szpitala (np. konieczność zapewnienia łóżek dla zwiększonej ilości pacjentów; w celu zwiększenia odizolowania pacjentów; tymczasowego braku możliwości rozpoczęcia intensywnych robót w strefie sąsiadującej ze strefą przebywania pacjentów i ich stanem zdrowia).
Zmiany postanowień zawartej umowy, o których mowa w pkt. 1 wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony. Wniosek o wprowadzenie zmian musi być złożony na piśmie i uzasadniony przez stronę występującą o zmianę postanowień umowy.
2. Termin wykonania zamówienia
1. Termin wykonania zamówienia: do 12 tygodni od daty zawarcia umowy.
2. W związku z poniższymi ograniczeniami i realiami rynkowymi Zamawiający ustala realizację przedmiotu umowy w następujący sposób:
a. okres faktycznej realizacji robót budowlanych w budynku Szpitala: 21 dni kalendarzowych rozpoczynający się od pierwszego dnia wyłączonego turnusu rehabilitacyjnego (okres wynika z wyłączenia części pomieszczeń na oddziale rehabilitacji oddechowej na okres jednego turnusu trwającego 21 dni).
b. rozpoczęcie robót w budynku Szpitala po 6, nie później niż do 9 tygodni od podpisania umowy, ale jednocześnie nie wcześniej niż przed ukończeniem trwającego wówczas turnusu rehabilitacyjnego (okres 6 tygodni Zamawiający pozostawia Wykonawcy przede wszystkim na zamówienie i wyprodukowanie ślusarki aluminiowo-szklanej).
c. Końcowy termin realizacji prac: do 12 tygodni od dnia zawarcia umowy.
3. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a. osoby wykonujące wszystkie czynności związane z realizacją zadania, polegające na wykonywaniu prac fizycznych remontowo – budowlano biorących udział w realizacji przedmiotu Umowy.
Po zmianie:
1 cd. zmian do umowy
g) zwiększenia zakresu robót i zwiększenia wartości Umowy według cen określonych w kosztorysie stanowiącym podstawę ustalenia ceny, albo na podstawie kosztorysu wykonanego na podstawie aktualnych zasad kosztorysowania: na wniosek Wykonawcy - jeśli zmiana wynika ze zdecydowanie różniących się założeń projektowych, a odkrytym stanem faktycznym, albo jeśli Zamawiający podjął decyzję o wykonaniu dodatkowych robót związanych z Przedmiotem umowy, których pierwotnie nie planował w zamówieniu, a których wykonanie jest zasadne na potrzeby Przedmiotu umowy,
h) zaistnienia przesłanek określonych w art. 455 Pzp oraz innych okoliczności przewidzianych w ustawie Pzp
i) jeśli roboty zostały wstrzymane na żądanie Zamawiającego z przyczyn wynikających z działalności szpitala (np. konieczność zapewnienia łóżek dla zwiększonej ilości pacjentów; w celu zwiększenia odizolowania pacjentów; tymczasowego braku możliwości rozpoczęcia intensywnych robót w strefie sąsiadującej ze strefą przebywania pacjentów i ich stanem zdrowia).
Zmiany postanowień zawartej umowy, o których mowa w pkt. 1 wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony. Wniosek o wprowadzenie zmian musi być złożony na piśmie i uzasadniony przez stronę występującą o zmianę postanowień umowy.
2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania zamówienia: do 15 tygodni od daty zawarcia umowy.
2. W związku z poniższymi ograniczeniami i realiami rynkowymi Zamawiający ustala realizację przedmiotu umowy w następujący sposób:
a. Końcowy termin realizacji prac: do 15 tygodni od dnia zawarcia umowy.
b. okres faktycznej realizacji robót budowlanych w budynku Szpitala: 42 dni kalendarzowych rozpoczynający się od pierwszego dnia wyłączonego turnusu rehabilitacyjnego (okres wynika z wyłączenia części pomieszczeń na oddziale rehabilitacji oddechowej na okres dwóch turnusów trwających łącznie 42 dni).
c. rozpoczęcie robót w budynku Szpitala po 6, nie później niż do 9 tygodni od podpisania umowy, ale jednocześnie nie wcześniej niż przed ukończeniem trwającego wówczas turnusu rehabilitacyjnego (okres 6 tygodni Zamawiający pozostawia Wykonawcy przede wszystkim na zamówienie i wyprodukowanie ślusarki aluminiowo-szklanej).
d. Końcowy termin realizacji prac: do 15 tygodni od dnia zawarcia umowy.
3. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a. osoby wykonujące wszystkie czynności związane z realizacją zadania, polegające na wykonywaniu prac fizycznych remontowo – budowlano biorących udział w realizacji przedmiotu Umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-06-17 10:00
Po zmianie:
2024-06-20 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-06-17 11:00
Po zmianie:
2024-06-20 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-07-16
Po zmianie:
2024-07-19
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Budowa lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budowa/wymiana urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...).
- Dostawa i montaż klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppoż. - wraz z robotami towarzyszącymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.