Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00296421/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
- 2023/BZP 00306127/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-13
- 2023/BZP 00314904/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-19
- 2023/BZP 00318055/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Gryfino
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRYFINO
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684551
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 16
1.5.2.) Miejscowość: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 416 20 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gryfino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gryfino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/gminagryfino1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gryfiński Dom Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000285379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 17
1.5.2.) Miejscowość: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gdk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdk.com.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Publiczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000639558
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 24
1.5.2.) Miejscowość: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@gryfino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.gryfino.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Gryfino2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3302cb9c-1a6e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367692
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026644/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Gryfino
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296421
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.46.2023.BN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 946534,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i mieniaPrzedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest:
1) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z posiadanym mieniem i wykonywanymi zadaniami;
2) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;
3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk;
4) ubezpieczenie maszyn i urządzeń od wszystkich ryzyk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 816442,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadkówPrzedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest:
1) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów;
2) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków strażaków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.5.) Wartość części: 13068,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 - Ubezpieczenia komunikacyjnePrzedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest:
1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC), zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych;
2) odpowiedzialność cywilna posiadacza pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym „Zielona Karta” (ZK);
3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (NNW);
4) ubezpieczenie pojazdów mechanicznych od utraty, zniszczenia lub uszkodzenia - auto-casco (AC);
5) ubezpieczenie assistance (ASS).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załączniku nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia – wymagania Zamawiającego”, w tym w załącznikach A, B, B.1, C, D, E, F. Usługi muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz na warunkach ustalonych w projektowanych postanowieniach umowy oraz SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
4.5.5.) Wartość części: 117024,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na zadanie 1 – Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i mienia podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, z uwagi na to, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający, przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na zadanie 1, tj.: 778 000,00 zł.
Do dnia 25 lipca 2023 r. do godz. 9:30, tj. do upływu terminu składania ofert, na zadanie 1 – Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i mienia wpłynęły dwie oferty. W związku z tym, że oferta z najniższą ceną złożona przez Wykonawcę, „COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP”, tj. 1 883 141,20 zł, przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz z uwagi na fakt, iż Zamawiający obecnie nie ma możliwości finansowych na zwiększenie kwoty do ceny złożonej oferty, zmuszony jest unieważnić przedmiotowe postępowanie w ww. części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1833141,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2282833,86 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13488,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13488,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13488,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BALCIA INSURANCE SE SPÓŁKA EUROPEJSKA ODDZIAŁ W POLSCE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 147065333
7.3.3) Ulica: ALEJE JEROZOLIMSKIE 136
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-305
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca "RESO EUROPA SERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - zawieranie umowy ubezpieczeniowej w imieniu Wykonawcy oraz udzielenie pomocy Wykonawcy w administrowaniu umowami ubezpieczeniowymi i ich wykonywaniem oraz obsługa sprzedażowa (aneksy, zwroty, wypowiedzenia itp.)
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13488,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112027,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112027,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112027,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006216959
7.3.3) Ulica: ALEJE JEROZOLIMSKIE 162
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-342
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BALCIA INSURANCE SE SPÓŁKA EUROPEJSKA ODDZIAŁ W POLSCE
jakie przetargi wygrała firma
BALCIA INSURANCE SE SPÓŁKA EUROPEJSKA ODDZIAŁ W POLSCE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112027,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zadanie 2 - Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków: 24 miesiące (w podziale na 2 dwunastomiesięczne okresy polisowe), przy czym początek okresu ubezpieczenia zostanie wskazany przez Zamawiającego i będzie to dzień nie wcześniejszy niż 1 sierpnia 2023 r. i nie późniejszy niż 1 października 2023 r.
Zadanie 3 - Ubezpieczenia komunikacyjne: 24 miesiące (w podziale na 2 dwunastomiesięczne okresy polisowe), przy czym początek i koniec okresu ubezpieczenia dla poszczególnych pojazdów podane są w załączniku F do SWZ, z zastrzeżeniem iż początek okresu ubezpieczenia każdego z pojazdów będzie nie wcześniejszy niż początek obowiązywania umowy generalnej.
W odniesieniu do pojazdów wolnobieżnych okres ubezpieczenia (okres polisowy) może być krótszy niż 12 miesięcy, jednakże nie krótszy niż wynika to z ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych.
W odniesieniu do pojazdów włączanych do ubezpieczenia w czasie trwania umowy okres ubezpieczenia dla poszczególnych pojazdów wskazywany będzie przez Ubezpieczającego, przy czym początek okresu ubezpieczenia poszczególnych pojazdów będzie nie późniejszy niż ostatni dzień obowiązywania umowy generalnej. Okres ubezpieczenia
(okres polisowy) poszczególnych pojazdów włączanych do ubezpieczenia w czasie trwania umowy generalnej może być krótszy niż 12 miesięcy (w przypadku ubezpieczenia OC wyłącznie w przypadkach dopuszczonych prawem).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Czarnocin.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Usługa ubezpieczenia Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie majatku i innych interesów Miasta Kutno
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY WILCZĘTA
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY KOLNO
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.