eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ModliborzyceBudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kolonia Zamek i Wolica Kolonia oraz wymiana zbiornika wyrównawczego na ujęciu wody w miejscowości Węgliska



Ogłoszenie z dnia 2024-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kolonia Zamek i Wolica Kolonia
oraz wymiana zbiornika wyrównawczego na ujęciu wody w miejscowości Węgliska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MODLIBORZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409608

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piłsudskiego 63

1.5.2.) Miejscowość: Modliborzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-310

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 158715079

1.5.8.) Numer faksu: 158717102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@modliborzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://modliborzyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad001c7e-f0d5-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kolonia Zamek i Wolica Kolonia
oraz wymiana zbiornika wyrównawczego na ujęciu wody w miejscowości Węgliska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad001c7e-f0d5-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00367729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039820/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kolonia Zamek i Wolica Kolonia oraz wymiana zbiornika wyrównawczego na ujęciu wody w miejscowości Węgliska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków z EFRROW w ramach poddział. „Wparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”, na operacje typu „Gospodarka wodno-ściekowa”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267761

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271.1.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2679000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kolonia Zamek i Wolica Kolonia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Kolonia Zamek i Wolica Kolonia, gm. Modliborzyce o następującej długości: rurociągi z rur PVC SN8 o średnicy DN200 – 2700 m, rurociągi PEHD o średnicy DN50 – kanał tłoczny – 600 m,
Inwestycja będzie zlokalizowana na następujących działkach:
Obręb 0025 Kolonia Zamek – działki nr ewid. 130/2, 3/12, 130/1, 130/3, 4/6, 4/7, 4/8, 4/9, 5/5, 5/6, 5/7, 5/12, 5/14, 5/15, 6, 7/3, 7/1, 7/2, 8/1, 8/3, 8/4, 10/50, 10/51, 10/48, 10/15, 10/43, 10/34, 10/31, 10/35, 10/52, 10/12, 10/13, 10/44, 10/3, 21/1, 21/2, 22, 23/1, 23/3, 24, 25, 26, 27,18, 28, 29, 32/1, 32/2, 32/3, 32/4, 32/5, 33/2, 33/3, 33/4, 33/5, 33/1, 38/3, 38/4, 38/2, 39/4, 39/5, 39/6, 40/3, 40/5, 40/1, 41/8, 41/3, 41/7, 42/1, 65/7, 65/8, 65/2, 66/4, 66/3, 133, 67/1, 67/2, 68/3, 68/4, 68/2, 70/5, 70/2, 70/3, 70/1, 71,
Obręb 0023 Wolica Kolonia – działki nr ewid. 1116, 932/1, 935/5.

Zakres przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kolonia Zamek i Wolica Kolonia.
2. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wg ww. dokumentacji projektowej.
3. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
4. Przeprowadzenie niezbędnych prób końcowych.
5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej pozwoli odebrać ścieki bytowe z 47 budynków. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania efektu realizacji inwestycji przez uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie objętym przedsięwzięciem. Dzięki realizacji przedmiotowej inwestycji zminimalizowane zostaną zagrożenia zanieczyszczenia gruntu oraz wód podziemnych i powierzchniowych. W ramach realizacji inwestycji Wykonawca będzie zobowiązany do podłączenia wszystkich budynków, zlokalizowanych w rejonie planowanego zamierzenia budowlanego, do kanalizacji sanitarnej.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (OPZ) został określony w Programie funkcjonalno-użytkowy (dalej: PFU) stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1739000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana zbiornika wyrównawczego na ujęciu wody w miejscowości Węgliska.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wymianie zbiornika retencyjnego oraz wymianie pomp układu hydroforowego wraz z orurowaniem na ujęciu wody w miejscowości Węgliska, gm. Modliborzyce. Inwestycja będzie zlokalizowana na działce: Obręb 0019 Węgliska – działka nr ewid. 545.
Zakres przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej:
 wymiany zbiornika retencyjnego na ujęciu wody w miejscowości Węgliska z uwzględnieniem tymczasowych przełączeń zapewniających ciągłąść pracy obiektu. W przypadku montażu zbiornika wolnostojącego dokumentacja projektowa musi obejmować także projekt wymiany rurociągów między obiektowych,
 wymiany pomp układu hydroforowego wraz z orurowaniem i armaturą.
2. Wykonanie robót budowlanych dotyczących:
 demontażu istniejącego zbiornika wyrównawczego wraz z robotami ziemnymi,
 montażu zbiornika retencyjnego wraz z robotami ziemnymi z uwzględnieniem tymczasowych przełączeń zapewniających ciągłą pracy obiektu - w przypadku montażu zbiornika wolnostojącego także wymiany rurociągów między obiektowych,
 wymiany pomp układu hydroforowego wraz z orurowaniem i armaturą.
3. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
4. Przeprowadzenie niezbędnych prób końcowych.
5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (OPZ) został określony w Programie funkcjonalno-użytkowy (dalej: PFU) stanowiący Załącznik nr 8A do SWZ
Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania efektu realizacji inwestycji przez wymianę urządzeń technologicznych (zbiornika retencyjnego, pomp układu hydroforowego wraz z orurowaniem i armaturą) która wpłynie na mniejszą awaryjność i skrócenie czasu braku dostaw wody do użytkowników sieci wodociągowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45247270-3 - Budowa zbiorników

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

4.5.5.) Wartość części: 940000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2834904,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4920000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2834904,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): INWESTYCJE LINIOWE "INVEST-LINE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HYDROTERM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367344270

7.3.3) Ulica: 36 Pruchnicka

7.3.4) Miejscowość: Żurawica

7.3.5) Kod pocztowy: 37-710

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2834904,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 570000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1350729,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 570000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MD INSTALACJE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061741134

7.3.3) Ulica: HUSARSKA 8/49

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-555

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 570000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.