eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Roboty termomodernizacyjne budynku administracyjno-garażowego na terenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sławnie z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej



Ogłoszenie z dnia 2023-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty termomodernizacyjne budynku administracyjno-garażowego na terenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sławnie z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KP PSP Sławno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330958383

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego, 19

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.faryno@slawno.kppsp.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-slawno

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf6f8350-1992-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty termomodernizacyjne budynku administracyjno-garażowego na terenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sławnie z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf6f8350-1992-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00283251/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty termomodernizacyjne budynku administracyjno-garażowego na terenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sławnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299113

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 812892,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty termomodernizacyjne budynku administracyjno-garażowego na terenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sławnie wykonaniem instalacji fotowoltaicznej.
3.2.W ramach zamówienia należy wykonać następujące prace: 3.2.1. Docieplenie ścian zewnętrznych 1. Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie, 2. Przygotowanie starego podłoża poprzez jednokrotne gruntowanie, 3.Wykucie z muru podokienników stalowych zewn.,
4. Ocieplenie ścian budynków w systemie STOPTER przez przyklejenie płyt styropianowych - dodatkowa warstwa styropianu grub. min 10cm- grafit,
5. Ocieplenie ścian budynków z gazobetonu w systemie STOPTER płytami styropianowymi przymocowanymi za pomocą dybli plastikowych, 6. Ocieplenie ścian budynków w systemie STOPTER przez przyklejenie do ościeży płyt styr. grub. min 3cm, 7. Przyklejenie warstwy siatki na ościeżach przy ociepleniu ścian budynków płytami styropianowymi w systemie STOPTER, 8.Spadki pod obróbki blacharskie z zaprawy, 9.Obróbki z blachy ocynkowanej- parapety zewnętrzne, 10.Ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym, 11.Przyklejenie warstwy siatki na ścianach, 12.Nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskie, 13. Wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku mineralnego o grubości min 2mm na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych, 14.Malowanie dwukrotne elewacji z tynków fakturowych farbą silikonową, 15.Zamontowanie na ścianie budynku we wskazanym miejscu przez ornitologa 2 szt. budek lęgowych, 16.Wykonanie na ścianie budynku napisu PAŃSTWOWA STRAŻ POŻARNA w technologii 3D (wysokość liter 40 cm długość napisu 10 m) - 2 szt., 17.Wykonanie na ścianie budynku loga PAŃSTWOWA STRAŻ POŻARNA w technologii 3D (wysokość 1,6 m) – 2 szt.
3.2.2. Docieplenie stropów zewn.- styropian grub.20cm 1. Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą poprzez jednokrotne gruntowanie emulsją, 2.Przyklejenie płyt styropianowych na sufitach, 3.Wykonanie warstwy zbrojącej z jednej warstwy siatki na płytach styropianowych na sufitach, 4.Nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskiej, 5.Wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku mineralnego o grubości min 2mm na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych, 6.Malowanie dwukrotne elewacji z tynków fakturowych farbą silikonową. 3.2.3. Odkopanie, hydroizolacje, docieplenie ścian fundamentowych 1.Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 2. Wykopy o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów głębokości do 1,5m w gruncie kategorii I-II, 3. Oczyszczenie podłoża pod wykonanie izolacji ścian fundamentowych, 4.Gruntowanie jednokrotne podłoża pod wykonanie izolacji, 5.Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa, 6. Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - każda następna warstwa ponad pierwszą, 7.Wykonanie izolacji termicznej na ścianach piwnicznych i cokołowych - przyklejenie płyt hydropianonowych grub. min 10cm EPS 150 przy użyciu zaprawy klejącej, 8.Wykonanie izolacji termicznej na ścianach piwnicznych - wykonanie warstwy zbrojącej przy użyciu zaprawy klejącej, 9.Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa, 10. Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - każda następna warstwa ponad pierwszą, 11.Izolacje pionowe ścian fundamentowych z folii kubełkowej,12.Zasypanie wykopów z przerzutem ziemi na odległość do 3m i ubiciem warstwami co 15cm w gruncie kategorii I-II, 13.Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki samochodem samowyładowczym na odległość do 1km przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym wyładowaniu, 14.Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 6cm szarej, układane na podsypce piaskowej - odtworzenie nawierzchni. 3.2.4.Wymiana stolarki okiennej 1.Wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko –parapety wewnętrzne, 2. Demontaż i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCW o powierzchni ponad 2,5m2 z obróbkami - okna trzyszybowe Uw 0,9W/m2K bądź niższej, 3.Montaż podokienników wewnętrznych o długości ponad 1m, 4.Demontaż i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych jednodzielnych z PCW o powierzchni do 1,5m2 z obróbkami - okna trzyszybowe Uw 0,9W/m2K bądź niższej,
5.Montaż podokienników o długości do 1m, 6.Wymiana parapetów wewn. i obróbka okien wewnątrz pomieszczeń. 3.2.5.Wymiana drzwi wejściowych do budynku 1.Demontaż i montaż nowych drzwi aluminiowych przeszklonych Uw 1,3W/m2K bądź niższej, 2.Demontaż i montaż nowej ścianki szklanej z drzwiami wejściowymi. 3.2.6.Wymiana bram garażowych1.Rozebranie belek i podciągów jako niezależnych konstrukcji - wykucie nadproży celem powiększenia otworu 4 bramy na plac wewn., 2.Ułożenie nadproży prefabrykowanych, 3.Okładanie (szpałdowanie) belek,4. Bramy garażowe kompletne uchylne aluminiowe podnoszone mechanicznie (przeszklenie 50 % bramy) – 4 kpl. 5.Bramy garaż. kompletne uchylne aluminiowe podnoszone elektrycznie (przeszklenie 75% bramy) – 4 kpl. 6.Uprzątniecie gruzu i innych materiałów powstałych w wyniku prac remontowych. 3.2.7.Klimatyzacja pomieszczeń.Montaż klimatyzacji pomieszczeń (R+M+S) - 13 pomieszczeń - wydajność agregatu centralnego minimum 40 kW. 3.2.8.Docieplenie dachu styropapą grub. minimum 15cm z pokryciem papą termozgrzewalną 1. Rozbiórka obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku, 2.Montaż płyty OSB pod obróbki blacharskie ogniomuru, 3.Rozbiórka rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, 4.Naprawa pokrycia dachowego poprzez oczyszczenie, likwidację pęcherzy, itp., - 50% pow. dachu, 5.Wklejenie izoklinów - paski styropianu szerokości minimum 10cm na ścianach ogniomurów i kominów, 6.Krycie dachów papą termozgrzewalną DKD na podłożu beton. - styropapa minimum 15cm, 7. Obróbki murów ogniowych pasem papy termozgrzewalnej DKD o szerokości 40cm, 8.Obróbki kominów przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej DKD, 9.Obróbki z papy (kołnierze) elem. metal. grubości - 5,2mm, 10.Obróbki z blachy stalowej ocynk. grubości 0,50mm przy szerokości w rozwinięciu do 25cm, 11.Rynny dachowe z blachy stalowej ocynk. grubości 0,60mm półokrągłe o średnicy 15cm,12.Rury spustowe okrągłe o średnicy 10cm z blachy ocynk. grubości 0,50mm,13.Demontaż przewodów uziemiających i odgromowych z linki, ułożonych na dachu płaskim,14.Montaż wsporników dla instalacji naprężanej, naciągowych z 1 złączką przelotową naprężającą, na dachu betonowym pokrytym papą,15.Montaż zwodów naprężanych poziomych z pręta o średnicy do 10mm na uprzednio zainstalowanych wspornikach, na dachu płaskim,16.Oczyszczenie i zmycie podłoża pod malowanie – komin, 17.Malowanie dwukrotne elewacji z tynków gładkich farbą silikonową – kominy, 18.Badania i pomiary instalacji odgromowej. 3.2.9.Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych. Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych - panele słoneczne bifacjalne na konstrukcji wolnostojącej, moc instalacji 20,52 kWp. Instalacja fotowoltaiczna ma być wyposażona w mikroinwentery - jeden na dwa panele. 3.3.Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady Wykonawca w ofercie wskazuje okres gwarancji. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości na wykonane roboty i zainstalowane urządzenia wynosił minimum 36 miesięcy od daty odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem odrębnego terminu dla instalacji fotowoltaicznej. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości. Okres gwarancji dla instalacji fotowoltaicznej - gwarancja na produkt 10 lat, gwarancja na moc - 25 lat. 3.4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.3.5.Przedmiot zamówienia określony został w:1. specyfikacji technicznej, 2.opinii technicznej,3.przedmiarze robót stanowiącym element pomocniczy przy określeniu ceny, 4.specyfikacji warunków zamówienia. 3.6 Wykonawca w zakresie realizowanych prac zobowiązany jest dostarczyć niezbędne protokoły, pomiary i sprawdzenia określone przepisami prawa, w tym: świadectwo charakterystyki energetycznej budynku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz. U. z 2021 r., poz. 497) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz. U. z 2015 r., poz. 376) i przekazaniu świadectwa po zakończeniu robót budowlanych, najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także koszty ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy oraz wszystkie koszty wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki oraz wykopów i utylizacji odpadów. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej a także podatek VAT.
3.7. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach. 3.8.Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych. 3.9.Po zakończeniu budowy należy przedstawić - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane. 3.10.Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych/zestawienia robót wraz z kalkulacją cen jednostkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1134560,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1897092,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1134560,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany GB Bernard Gutowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8392048393

7.3.3) Ulica: ul. Basztowa 12/57

7.3.4) Miejscowość: Sławno

7.3.5) Kod pocztowy: 76-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1134560,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.