Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00308630/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
- 2023/BZP 00371724/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kwalifikowanie i ocena skierowań na leczenie uzdrowiskowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
1.3.) Oddział zamawiającego: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piekary 14/15
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-823
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 850 60 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@nfz-poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nfz-poznan.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kwalifikowanie i ocena skierowań na leczenie uzdrowiskowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96df68ae-2075-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367794
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308630
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NFZ15-WAG-ZP.251.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 181390,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: 8.000 szt. skierowań1. Kwalifikowanie i ocena skierowań na leczenie uzdrowiskowe w Wielkopolskim Oddziale Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 lipca 2011 roku (Dz. U. nr 142 poz. 835).
4. Zamawiający wymaga, aby ocena i kwalifikacja skierowań na leczenie uzdrowiskowe, zwana również dokonywaniem aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe, była wykonywane przez lekarzy specjalistów z dziedziny balneologii i medycyny fizykalnej lub z dziedziny rehabilitacji medycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 72640,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: 14.500 szt. skierowań2. Wykonywanie usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 lipca 2011 r. w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową (Dz.U. z 2021 r. poz. 111), z zasadami wiedzy medycznej oraz z zasadami wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający wymaga, aby ocena i kwalifikacja skierowań na leczenie uzdrowiskowe, zwana również dokonywaniem aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe, była wykonywane przez lekarzy specjalistów z dziedziny balneologii i medycyny fizykalnej lub z dziedziny rehabilitacji medycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 108750,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barbara Górniok-Wiecheć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: *****9040**
7.3.3) Ulica: Niecała
7.3.4) Miejscowość: Skórzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 60-185
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-01 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOROTA WARZECHA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7791486852
7.3.3) Ulica: ul. Strzecha
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-274
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOROTA WARZECHA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA
jakie przetargi wygrała firma
DOROTA WARZECHA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dot. części 2 - Umowa z wykonawcą nie została zawarta. Nie ma możliwości technicznej ogłoszenia wyniku postępowania wyłącznie dla części 1. Konieczne było wypełnienie wszystkich danych dotyczących części 2, pomimo, że zamówienie nie zostało jeszcze udzielone.
Zamieszczenie zamówienia jest konieczne, ze względu na upływ terminu ustawowego od zawarcia umowy na część 1.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kwalifikowanie i ocena skierowań na leczenie uzdrowiskowe
- Przeprowadzenie dodatkowych badań lekarskich pracowników administracyjno biurowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Akademii Sztuki w Szczecinie.
- Ocena skierowań na leczenie uzdrowiskowe/rehabilitację uzdrowiskową dzieci i dorosłych dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
- Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy w roku 2025.
- Przeprowadzenie dodatkowych badań lekarskich pracowników administracyjno biurowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.