Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00307756/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wilkołaz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020204
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilkołaz Pierwszy 9
1.5.2.) Miejscowość: Wilkołaz Pierwszy
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-212
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 821 20 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wilkolaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkolaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8f5ced4-2229-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8f5ced4-2229-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367817
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039410/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz dzieci do szkól w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307756
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 184200,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych”.
2. Informacje dotyczące zamówienia:
1) zamówienie polega na świadczeniu usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do:
a) Szkoły Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Rudniku Szlacheckim,
b) Szkoły Podstawowej im. Wacława Rafalskiego w Ostrowie,
c) Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Wilkołazie,
d) Przedszkola Gminnego w Wilkołazie,
w okresie od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r., z uwzględnieniem organizacji roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r., Nr 46, poz. 432 ze zm.),
Lp. Trasa dowozu i odwozu Liczba uczniów
Dzieci objęte obowiązkiem szkolnym
1 Zalesie - Wilkołaz Pierwszy (Szkoła) 35
2 Ewunin – Wilkołaz Pierwszy (Szkoła) 9
3 Obroki – Wilkołaz Pierwszy (Szkoła) 11
4 Wilkołaz Dolny – Wilkołaz Pierwszy (Szkoła) 19
5 Wilkołaz Pierwszy – Wilkołaz Pierwszy (Szkoła) 1
6 Wilkołaz Górny – Wilkołaz Pierwszy(Szkoła) 2
7 Wilkołaz Trzeci – Wilkołaz Pierwszy (Szkoła) 0
8 Zdrapy – Wilkołaz Pierwszy (Szkoła) 8
9 Stacja Kolejowa Wilkołaz – Wilkołaz Pierwszy (Szkoła) 0
10 Ostrów Kolonia – Ostrów (Szkoła) 3
11 Józefin – Ostrów (Szkoła) 1
12 Zadworze – Ostrów (Szkoła) 3
13 Ostrów Kolonia - Rudnik Szlachecki (Szkoła) 2
Dzieci nieobjęte obowiązkiem szkolnym (dzieci przedszkolne)
14 Zalesie – Wilkołaz Pierwszy (Szkoła) 5
15 Obroki – Wilkołaz Pierwszy (Szkoła) 1
16 Zdrapy – Wilkołaz Pierwszy (Szkoła) 4
17 Wilkołaz Górny – Wilkołaz Pierwszy (Szkoła) 2
18 Wilkołaz Dolny – Wilkołaz Pierwszy (Szkoła) 2
19 Ewunin – Wilkołaz Pierwszy (Szkoła) 1
Dzieci obywatele Ukrainy
20 Zalesie – Ostrów (Szkoła) 2
21 Wilkołaz Dolny- Wilkołaz Pierwszy( Szkoła) 2
Łączna ilość dzieci 113
2) Wykonawca w ramach realizacji zamówienia sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkoły oraz w drodze powrotnej. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia opiekuna dzieci podczas przewozu do szkół. Opiekun powinien posiadać udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej.
3) dowóz dzieci odbywać się będzie po drogach asfaltowych i szutrowych. Zamawiający wymaga, aby dowóz i powrót uczniów, odbywał się pojazdem zapewniającym miejsca siedzące wszystkim uczniom zgłoszonym do przewozu w danym miesiącu. Na niektórych odcinkach trasy autobus o większych gabarytach może mieć problem z przejechaniem (wąskie drogi i małe skrzyżowania).
4) zamawiający przekaże Wykonawcy, najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem danego miesiąca realizacji usługi, informację o liczbie uczniów korzystających z dowozów wraz z listą uprawnionych uczniów, numerami legitymacji szkolnych, trasą przewozów i godzinami przewozów,
5) Wykonawca zobowiązuje się zabierać dzieci z przystanków o godzinach wskazanych przez Zamawiającego,
6) zamawiający przewiduje możliwość przesunięcia dni i godzin dowozów z powodu tzw. „odrabiania”, a także zmniejszenia lub zwiększenia liczby dni dowozu w danym miesiącu m.in. w zależności od programu danej placówki,
7) Wykonawca może realizować przedmiot umowy w ramach linii regularnych, z pierwszeństwem przejazdu i zapewnieniem miejsc siedzących osobom korzystającym z dowozu na podstawie niniejszej umowy
8) zakres obowiązków Wykonawcy określa m.in. wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207936,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Transmark SC Katarzyna Brzuszek Ziemowit Brzuszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430541912
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 118/1
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe Transmark SC Katarzyna Brzuszek Ziemowit Brzuszek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Człopie
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.