Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00181955/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
- 2023/BZP 00189851/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-24
- 2023/BZP 00196618/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-27
- 2023/BZP 00513374/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-24
- 2023/BZP 00264064/01 - Wynik z dnia 2023-06-16
- 2023/BZP 00283057/01 - Wynik z dnia 2023-06-30
- 2023/BZP 00366463/01 - Wynik z dnia 2023-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla kadry administracyjnej i zarządzającej Akademii Ignatianum w Krakowie – 18 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA IGNATIANUM W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357244777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 26
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ignatianum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ignatianum.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ignatianum/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla kadry administracyjnej i zarządzającej Akademii Ignatianum w Krakowie – 18 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8911f2f-dde6-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Zintegrowany Program Rozwoju Uczelni” w ramach konkursu nr POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ2/18 o. (część: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 9, 12, 13, 14, 17 zamówienia) oraz projekt pn. „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” w ramach konkursu nr POWR.03.05.00-IP.08-00-REG/18 ( część: 5, 7, 10, 11, 15, 16, 18 zamówienia)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181955
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/2023/000014
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenia z zakresu języka ukraińskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czas pracy nauczyciela akademickiego oraz zasady rozliczania pensum dydaktycznego4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9429,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ewaluacja szkół doktorskich i Zmiany przepisów dotyczących funkcjonowania szkół doktorskich i procedur w postępowaniach awansowych w świetle nowelizacji ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2278,64 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 12710,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kwalifikowalność wydatków w ramach projektów oraz innych przedsięwzięć finansowanych z Funduszy Europejskich 2021-20274.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1346,24 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Proces inwestycyjny (podejście multidyscyplinarne prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, dofinansowanie unijne)4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 16678,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Analiza i ocena sytuacji finansowej podmiotów szkolnictwa wyższego i nauki w zakresie dotyczącym części zasadniczej subwencji przyznawanej przez MEiN wraz z kalkulacją kosztów kształcenia + Zasady ustalania i pobierania opłat za usługi edukacujne przez uczelnie4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 21706,67 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zasady tworzenia programów studiów (profil praktyczny i ogólnoakademicki) oraz programów studiów podyplomowych4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9146,67 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zmiany w Kodeksie Pracy oraz Dokumentacja kadrowa wymagana nowymi przepisami wzory procedur, polityk i wniosków4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 21832,50 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Doręczenia elektroniczne w postępowaniach administracyjnych prowadzonych na uczelniach wyższych + Sposoby podpisywania dokumentów i ich znaczenie prawne4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 30640,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Horyzont Europa – zasady rozliczania projektu4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7433,33 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Strategiczne Zarządzanie Uczelnią4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 25950,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zarządzanie procesami4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 17900,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akredytowane szkolenia Agile Project Management4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 32792,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pozyskiwanie grantów MEiN4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6500,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ocena Okresowa Pracowników4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8503,33 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akredytowane szkolenia Scrum Master z egzamin4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 17188,25 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie, Serwis i Rozwój Systemów IT4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9288,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24896,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INPROGRESS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6772357001
7.3.3) Ulica: ul. Katowicka 39
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-351
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia rozwijające jakość edukacji w Ośrodku Wychowania Przedszkolnego (OWP) w ramach projektu pn. "Moje WYMARZONE Przedszkole"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.