Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00328521/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
- 2023/BZP 00335910/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego oraz metalowych regałów magazynowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń Dużej Sceny Teatru Wybrzeże
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Wybrzeże
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Ducha 2
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-834
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrwybrzeze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.teatrwybrzeze.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/teatrwybrzeze1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego oraz metalowych regałów magazynowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń Dużej Sceny Teatru Wybrzeże2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1bd79b9-2c59-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075195/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego oraz metalowych regałów magazynowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń Dużej Sceny Teatru Wybrzeże
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328521
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI-3700-6/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego do kasy biletowej, pomieszczenia reżyserki i portierni.4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39121100-7 - Biurka
39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 98102,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego oraz metalowych regałów magazynowych do archiwum artystycznego i archiwum zakładowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39131100-0 - Regały archiwalne
39141100-3 - Regały
39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 105116,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego oraz metalowych regałów magazynowych do magazynów.4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39121100-7 - Biurka
39141100-3 - Regały
39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 201748,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82395,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159662,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82395,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bener Michał Benka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 957 027 54 54
7.3.3) Ulica: Wileńska 59b/15
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-215
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82395,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158052,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158052,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158052,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo produkcyjno Handlowe "ROL MOT" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 811 000 44 57
7.3.3) Ulica: Czachowskiego 29
7.3.4) Miejscowość: Ciepielów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ROL-MOT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ROL-MOT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158052,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509904,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bener Michał Benka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 957 027 54 54
7.3.3) Ulica: Wileńska 59b/15
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-215
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa, wniesienie, montaż mebli gotowych dla Politechniki Gdańskiej.
- Realizacja oświetlenia i obsługi multimediów w ramach 3. Edycji Bałtyckiego Festiwalu Operowego - Baltic Opera Festival
- Dostawa czujników do monitorów Hemosphere producenta Edwards dla UCK
- Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza - Gdańsk.
- Organizacja dwóch 3 - dniowych turnusów szkoleniowych w ramach projektu "Wygrana rodzina - gdański model przeciwdziałania dziedziczeniu biedy"
- Zakup asortymentu dla działu dawców, laboratorium i preparatyki
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont pomieszczeń, modernizacja systemu wentylacji i klimatyzacji w budynku A2 Szpitala Praskiego pw. Przemienienia Pańskiego w Warszawie w tym z dostarczeniem sprzętu medycznego
- Przebudowa świetlicy wiejskiej w Strzyżowicach na lokalne centrum integracji społecznej
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla oddziału żłobka i przedszkola w budynku oznaczonym literą "D" przy ul. Drogowców 1 we Władysławowie (....)
- Tworzenie nowych miejsc w Gminnym Żłobku "Kraina Malucha" w Dąbkowie - dostawa wyposażenia
- 8/MEB/DCZP/2025/P Dostawa mebli i wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynków administracyjno-socjalnego i socjalno-warsztatowego przy ul. Składowej 3 w Puławach
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.