Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00314058/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Rytwiany w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie imiennych biletów miesięcznych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYTWIANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staszowska 15
1.5.2.) Miejscowość: Rytwiany
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-236
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158647930
1.5.8.) Numer faksu: 158647935
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rytwiany@rytwiany.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rytwiany.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7926571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Rytwiany w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie imiennych biletów miesięcznych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94d46b36-2559-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038129/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314058
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.4464.19.2023.AA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 316666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych na terenie Gminy Rytwiany i odwóz po zajęciach do miejsca zamieszkania, na oznaczone przystanki zlokalizowane na trasie dowozu, 329 uczniów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych, w podziale na części:Część 1: 215 uczniów Zespołu Szkolno–Przedszkolnego im. Jana Pawła II w Rytwianach (ZSP RYTWIANY);
1) Miejsce realizacji zamówienia- Gmina Rytwiany.
2) Nazwa nadana zamówieniu: „Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Rytwiany w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie imiennych biletów miesięcznych.”
Szczegółowy opis tras dowozu uczniów został zawarty w Załączniku Nr 10 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części zamówienia.
Zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy na jedną, dwie lub wszystkie części zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz – odpowiednio do realizowanej części zamówienia.
3) Wskazana w Załączniku Nr 10 do SWZ liczba biletów stanowi wielkość planowaną. Rzeczywista liczba zakupionych biletów miesięcznych będzie odpowiadała rzeczywistej liczbie uczniów korzystających z przewozów w danym miesiącu kalendarzowym. Liczba uczniów korzystających z przewozów będzie ustalana na poszczególne miesiące kalendarzowe do 25-go dnia miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc, w którym będą wykonywane przewozy. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz i odwóz na warunkach podanych w ofercie.
4) Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu.
5) Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych będzie wykonywany zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2023/2024 (186 dni szkolnych) w dni nauki szkolnej, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych, według rozkładu jazdy ustalonego przez Wykonawcę w porozumieniu z dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych. Rozkład jazdy powinien przewidywać liczbę kursów, która zapewnia co najmniej:
a. dowóz uczniów z przystanków początkowych wskazanych w Załączniku Nr 10 do SWZ do placówek oświatowych na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych,
b. odwóz uczniów z placówek oświatowych do przystanków początkowych wskazanych w Załączniku Nr 10 do SWZ po zakończeniu zajęć lekcyjnych
6) Na przystankach Wykonawca jest zobowiązany umieścić rozkład jazdy.
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów w zależności od zmiany planów lekcji, liczby dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, itp. – w terminie umożliwiającym zmianę zezwoleń.
8) Przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 1047 ze zm.) i innych przepisach związanych
z przewozem osób, posiadającymi aktualne przeglądy techniczne i ubezpieczenia oraz oznakowanie liniowe w postaci tablicy z przystankiem docelowym danego kursu,
a także spełniającymi wymogi techniczne określone w warunkach udziału
w postępowaniu niniejszej SWZ.
9) Opiekę podczas dowożenia na podstawie art. 32 pkt. 5 oraz art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 900) zapewni Zamawiający.
10) Wykonawca powinien posiadać wszelkie wymagane prawem uprawnienia do przewozu osób i posiadać pakiety opłaconych ubezpieczeń OC i NNW.
11) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
12) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 96 ust. 2 ustawy PZP.
13) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy PZP, ponieważ nie stosuje ceny jako jedynego kryterium oceny ofert oraz kryterium o wadze przekraczającej 60%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34980000-0 - Bilety przewozowe
4.5.5.) Wartość części: 215740,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych na terenie Gminy Rytwiany i odwóz po zajęciach do miejsca zamieszkania, na oznaczone przystanki zlokalizowane na trasie dowozu, 329 uczniów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych, w podziale na części:Część 2: 59 uczniów Zespołu Placówek Oświatowych - Publicznej Szkoły Podstawowej i Przedszkola im. Marii Firlejczyk w Sichowie Dużym (ZPO SICHÓW DUŻY);
1) Miejsce realizacji zamówienia- Gmina Rytwiany.
2) Nazwa nadana zamówieniu: „Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Rytwiany w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie imiennych biletów miesięcznych.”
Szczegółowy opis tras dowozu uczniów został zawarty w Załączniku Nr 10 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części zamówienia.
Zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy na jedną, dwie lub wszystkie części zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz – odpowiednio do realizowanej części zamówienia.
3) Wskazana w Załączniku Nr 10 do SWZ liczba biletów stanowi wielkość planowaną. Rzeczywista liczba zakupionych biletów miesięcznych będzie odpowiadała rzeczywistej liczbie uczniów korzystających z przewozów w danym miesiącu kalendarzowym. Liczba uczniów korzystających z przewozów będzie ustalana na poszczególne miesiące kalendarzowe do 25-go dnia miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc, w którym będą wykonywane przewozy. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz i odwóz na warunkach podanych w ofercie.
4) Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu.
5) Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych będzie wykonywany zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2023/2024 (186 dni szkolnych) w dni nauki szkolnej, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych, według rozkładu jazdy ustalonego przez Wykonawcę w porozumieniu z dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych. Rozkład jazdy powinien przewidywać liczbę kursów, która zapewnia co najmniej:
a. dowóz uczniów z przystanków początkowych wskazanych w Załączniku Nr 10 do SWZ do placówek oświatowych na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych,
b. odwóz uczniów z placówek oświatowych do przystanków początkowych wskazanych w Załączniku Nr 10 do SWZ po zakończeniu zajęć lekcyjnych
6) Na przystankach Wykonawca jest zobowiązany umieścić rozkład jazdy.
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów w zależności od zmiany planów lekcji, liczby dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, itp. – w terminie umożliwiającym zmianę zezwoleń.
8) Przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 1047 ze zm.) i innych przepisach związanych
z przewozem osób, posiadającymi aktualne przeglądy techniczne i ubezpieczenia oraz oznakowanie liniowe w postaci tablicy z przystankiem docelowym danego kursu,
a także spełniającymi wymogi techniczne określone w warunkach udziału
w postępowaniu niniejszej SWZ.
9) Opiekę podczas dowożenia na podstawie art. 32 pkt. 5 oraz art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 900) zapewni Zamawiający.
10) Wykonawca powinien posiadać wszelkie wymagane prawem uprawnienia do przewozu osób i posiadać pakiety opłaconych ubezpieczeń OC i NNW.
11) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
12) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 96 ust. 2 ustawy PZP.
13) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy PZP, ponieważ nie stosuje ceny jako jedynego kryterium oceny ofert oraz kryterium o wadze przekraczającej 60%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34980000-0 - Bilety przewozowe
4.5.5.) Wartość części: 48611,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych na terenie Gminy Rytwiany i odwóz po zajęciach do miejsca zamieszkania, na oznaczone przystanki zlokalizowane na trasie dowozu, 329 uczniów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych, w podziale na części:Część 3: 55 uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Publicznej Szkoły Podstawowej i Publicznego Samorządowego Przedszkola im. 100-lecia Odzyskania Niepodległości w Strzegomiu (ZSP STRZEGOM).
1) Miejsce realizacji zamówienia- Gmina Rytwiany.
2) Nazwa nadana zamówieniu: „Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Rytwiany w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie imiennych biletów miesięcznych.”
Szczegółowy opis tras dowozu uczniów został zawarty w Załączniku Nr 10 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części zamówienia.
Zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy na jedną, dwie lub wszystkie części zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz – odpowiednio do realizowanej części zamówienia.
3) Wskazana w Załączniku Nr 10 do SWZ liczba biletów stanowi wielkość planowaną. Rzeczywista liczba zakupionych biletów miesięcznych będzie odpowiadała rzeczywistej liczbie uczniów korzystających z przewozów w danym miesiącu kalendarzowym. Liczba uczniów korzystających z przewozów będzie ustalana na poszczególne miesiące kalendarzowe do 25-go dnia miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc, w którym będą wykonywane przewozy. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz i odwóz na warunkach podanych w ofercie.
4) Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu.
5) Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych będzie wykonywany zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2023/2024 (186 dni szkolnych) w dni nauki szkolnej, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych, według rozkładu jazdy ustalonego przez Wykonawcę w porozumieniu z dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych. Rozkład jazdy powinien przewidywać liczbę kursów, która zapewnia co najmniej:
a. dowóz uczniów z przystanków początkowych wskazanych w Załączniku Nr 10 do SWZ do placówek oświatowych na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych,
b. odwóz uczniów z placówek oświatowych do przystanków początkowych wskazanych w Załączniku Nr 10 do SWZ po zakończeniu zajęć lekcyjnych
6) Na przystankach Wykonawca jest zobowiązany umieścić rozkład jazdy.
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów w zależności od zmiany planów lekcji, liczby dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, itp. – w terminie umożliwiającym zmianę zezwoleń.
8) Przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 1047 ze zm.) i innych przepisach związanych
z przewozem osób, posiadającymi aktualne przeglądy techniczne i ubezpieczenia oraz oznakowanie liniowe w postaci tablicy z przystankiem docelowym danego kursu,
a także spełniającymi wymogi techniczne określone w warunkach udziału
w postępowaniu niniejszej SWZ.
9) Opiekę podczas dowożenia na podstawie art. 32 pkt. 5 oraz art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 900) zapewni Zamawiający.
10) Wykonawca powinien posiadać wszelkie wymagane prawem uprawnienia do przewozu osób i posiadać pakiety opłaconych ubezpieczeń OC i NNW.
11) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
12) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 96 ust. 2 ustawy PZP.
13) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy PZP, ponieważ nie stosuje ceny jako jedynego kryterium oceny ofert oraz kryterium o wadze przekraczającej 60%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34980000-0 - Bilety przewozowe
4.5.5.) Wartość części: 52314,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259368,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298575,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259368,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Staszowie Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 866-000-14-35
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 51
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W STASZOWIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W STASZOWIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259368,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64930,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68716,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68716,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKS Kielce Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592003303
7.3.3) Ulica: Korczyn 138
7.3.4) Miejscowość: Strawczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68716,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe „LUNEA” Wiesław Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661220205
7.3.3) Ulica: Pliskowola 221
7.3.4) Miejscowość: Osiek
7.3.5) Kod pocztowy: 28-221
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE"LUNEA" WIESŁAW DUDA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE"LUNEA" WIESŁAW DUDA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
- Świadczenie usług w zakresie regularnych przewozów osób w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Kondratowice w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2025 roku
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2025 roku - część I i III
- Świadczenie usług przewozowych w komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Złotoryja
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
więcej: Bilety przewozowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.