Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-19
Głubczyce: Dostawa i montaż wyposażenia i urządzeń do stacji diagnostyki sprzętu ochrony dróg oddechowych oraz wyposażenia myjni
Numer ogłoszenia: 200367 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Głubczycach , ul. Kołłątaja 4, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 774710850, faks 774710852.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazglubczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia i urządzeń do stacji diagnostyki sprzętu ochrony dróg oddechowych oraz wyposażenia myjni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia i urządzeń do stacji diagnostyki sprzętu ochrony dróg oddechowych oraz wyposażenia myjni: I. Sprężarka do ładowania butli powietrzem: Minimalne parametry techniczne: -kompresor 3-stopniowy, 3-cylindryczny schładzany powietrzem, napędzany paskiem klinowym; -wydajność minimum 450l/m; -pobór mocy nie większy niż 11 kW; -maksymalne ciśnienie robocze 350 bar; -poziom hałasu: =< 64 dB (A) w odległości 1 m -silnik elektryczny do podłączenia do 3 x 400V x N 1 x Uziemienie -panel napełniający 4 x 300 bar z przełącznikiem Start/Stop + awaryjny Stop (dodatkowo reduktor 300 bar na 200 bar - 1 szt); -dodatkowy wymiennik ciepła fazy końcowej; -trzystopniowy blok sprężarki wyposażony w: a.zawory bezpieczeństwa na każdy stopień sprężania; b.łączniki stalowe i rurki wykonane ze stali szlachetnej; c.filtr zasysający mikro o dużej objętości; d.wentylator osiowy; e.miedziane chłodnice międzystopniowe i końcowe; f.oddzielacze wody i oleju na każdym stopniu sprężania; g.wyciszony zrzut kondensatu; h.niezależny, cyfrowy, elektroniczny system kontroli czystości powietrza; -sprężarka musi być wyposażona w licznik motogodzin, manometr ciśnienia końcowego wypełniony gliceryną i wyłącznik awaryjny; -wydajny filtr cząsteczkowy / aktywny węgiel 900 - 1100 m3; -system kontroli jakości powietrza z długotrwale działającym czujnikiem niezależnym od filtrów; -ciche odprowadzanie wody z kontrolą funkcji; -min. okres gwarancji 24 miesięcy; -Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (należy podać adres serwisu, nr telefonu kontaktowego, adres poczty e-mail:); II. Suszarka do masek: Minimalne parametry techniczne: -suszarka powinna umożliwiać automatyczne suszenie min. 6 masek pełnotwarzowych (panoramicznych) lub innych elementów masek, w trybie wymuszonego obiegu powietrza; -Zasilanie suszarki 230V/50Hz; -Suszarka powinna pracować w trybie wymuszonego obiegu powietrza z płynną regulacją wydajności wentylatora w zakresie od 0% do 100% -W komorze suszarki powinny się mieścić jednocześnie min. dwa kosze stanowiące wyposażenie myjki -Obudowa ze stali nierdzewnej, odporna na zarysowania, wytrzymała i trwała, z tyłu ze stali ocynkowanej. -Komora suszarki powinna być wykonana ze stali nierdzewnej. Nie dopuszcza się zastosowanie stali galwanizowanej, powlekanej farbą -Suszarka musi posiadać podwójną ochronę przed przegrzaniem: monitorowanie temperatury z dowolnie regulowaną temperaturą, mechaniczny ogranicznik temperatury -Minimalna objętość komory roboczej winna wynosić 100 l -Suszarka powinna być wyposażona w wyłącznik start/stop oraz możliwość samoczynnego wyłączania się po zakończeniu zaprogramowanego procesu suszenia -Suszarka powinna być wyposażona w płynny regulator nastawienia temperatury w zakresie min. od +20 do +80 0C -Suszarka musi posiadać tabliczkę znamionową, która powinna zawierać min. informację o: nr fabrycznym, mocy zasilania suszarki moc elementów grzejnych oraz oznaczenie znakiem CE i inne informacje mające wpływ na bezpieczeństwo i higienę pracy -Suszarka powinna posiadać znak CE -Minimalny okres gwarancji 36 miesięcy -Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (należy podać adres serwisu, nr telefonu kontaktowego, adres poczty e-mail:); III. Myjka ultradźwiękowa. Minimalne parametry techniczne: -Myjka do masek pełnotwarzowych; -Zasilanie myjki 230V/50Hz; -Myjka musi posiadać, zamkniętą komorę myjącą, wyposażoną w system mycia ultradźwiękowy na bazie płynnego detergentu posiadającego atest PZH -Myjka powinna umożliwiać bezpieczne, automatyczne mycie z dezynfekcją zabrudzonych masek oraz ich elementów -Minimalna objętość komory roboczej winna wynosić 90 litrów -Komora myjki wraz z pokrywą powinna być wykonana ze stali nierdzewnej. Nie dopuszcza się zastosowanie stali galwanizowanej, powlekanej farbą -Myjka powinna umożliwiać jednoczesne mycie minimum 6 masek pełnotwarzowych (panoramicznych) -Myjka powinna posiadać płynny regulator nastawienia temperatury w zakresie min. od +40 do +80°C -Minimalna moc elementów grzejnych 1800 W, przy płynnym sterowaniu termostatem w zakresie minimalnych temperatur od +40 do +80°C -Minimalna moc generatora ultradźwięków 2200 W -Minimalna częstotliwość drgań ultradźwiękowych 35 kHz -Myjka powinna być wyposażona w wyłącznik start/stop oraz możliwość samoczynnego wyłączania się po zakończeniu zaprogramowanego procesu mycia -Myjka powinna być wyposażona w świetlną sygnalizację stanu pracy częstotliwości drgań ultradźwiękowych -Myjka powinna być wyposażona w minimum dwa kosze załadowcze ze stali nierdzewnej z przegrodami na min. 6 masek panoramicznych, zabezpieczającymi maski przed stykaniem się i umożliwiające swobodny dostęp medium myjącego -Do myjki należy dostarczyć płyn do mycia i dezynfekcji masek (min. 5 litrów) -Myjka musi posiadać tabliczkę znamionową, która powinna zawierać min. Informację o:nr fabrycznym, mocy zasilania myjki, mocy elementów grzejnych, mocy generatora ultradźwięków, częstotliwość drgań ultradźwiękowych oraz oznaczenie znakiem CE i inne informacje mające wpływ na bezpieczeństwo i higienę pracy; -Myjka powinna posiadać znak CE; -Minimalny okres gwarancji 36 miesięcy; -Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (należy podać adres serwisu, nr telefonu kontaktowego, adres poczty e-mail:); IV. Sprzęt do foliowania masek Minimalne parametry techniczne: -zasilanie 230 V; -moc około 600 W; -długość zgrzewu 400 mm; -szerokość zgrzewu - 3 mm; -urządzenie musi posiadać nóż obcinający folię za zgrzewem; -w zestawie stojak na folię i rolki folii 400 mm x 0,05 mm x 200 m (min. 10 kg) -min. okres gwarancji 24 miesięcy; -Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (należy podać adres serwisu, nr telefonu kontaktowego, adres poczty e-mail:); V. Urządzenie do suszenia węży i ubrań pożarniczych: Minimalne parametry techniczne: -urządzenie w kształcie szafy o rozmiarach około 2400x650x2000 -wyodrębniona komora suszarnicza -wyodrębniony regał do składowania wysuszonych węży min. 12 szt. -na bocznej ścianie musi być zamontowane zwijadło wężowe -szafa musi posiadać składane ramiona służące do zawieszania ubrań pożarniczych -czynnikiem suszącym jest ciepłe powietrze -regulowany czas pracy w przedziale od 10 do 150 minut -regulowana temperatura od 10oC do 60oC -zasilanie 230V -wydajność wentylatora: min. 1150mVh -min. okres gwarancji 24 miesięcy; -Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (należy podać adres serwisu, nr telefonu kontaktowego, adres poczty e-mail:); VI. Myjka ciśnieniowa. Minimalne parametry techniczne: -zasilanie (~/V/Hz) - 3/400/50 -wydajność tłoczenia (l/h) - 500-1000 -ciśnienie robocze (bar/Mpa) - 30-250/3-25 -ciśnienie maksymalne (bar/Mpa) - 275/27,5 -Maksymalna temperatura doprowadzanej wody (oC) - do 60 -Moc przyłącza (kW) - do 10 -Zbiornik na detergent min. 6 litrów -4-biegunowy chłodzony wodą silnik elektryczny -mosiężna głowica pompy i ceramiczne tłoki -myjka wyposażona musi być wyposażona w pistolet spryskujący z wkładką soft -wąż wysokociśnieniowy 20 m -lanca spryskująca 1050 mm -dysza trójstopniowa (0o/25o/40o) bezdotykowa -dysza rotacyjna -zintegrowany bęben na wąż wysokociśnieniowy -zabezpieczenie przed skręcaniem -automatyczne obniżanie ciśnienia po wyłączeniu urządzenia -automatyczne wyłączenie w przypadku przeciążenia sieci -zintegrowany, elektroniczny układ kontroli urządzenia -automatyczne wyłączenie w przypadku braku fazy lub wycieku z urządzenia -wskaźnik poziomu oleju -mosiężne przyłącze wody -min. okres gwarancji 24 miesięcy; -Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (należy podać adres serwisu, nr telefonu kontaktowego, adres poczty e-mail:); VII. Szafa - regał 2200x1000x1800 (metalowa) Minimalne parametry techniczne: -wymiary: szerokość 2200mm, głębokość 1000 mm, wysokość 1800 mm, -szafa musi posiadać od dołu wysuwaną szufladę, wyłożoną gumą, z przegrodami do przechowywania butli powietrznych o wymiarach o wysokości od 580-630 mm i średnicach od 120-180 mm, butle muszą być przechowywane w pozycji pionowej; -nad szufladą i na górze regału znajdują się stałe półki; -środkowa półka przestawna; -szafa malowana proszkowo; -kolor popielaty (RAL 7035).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.34.00 - Sprężarki powietrza 42.92.47.20 - Urządzenia do usuwania zanieczyszczeń 42.71.62.00 - Suszarki 35.12.13.00 - Osprzęt bezpieczeństwa 39.14.11.00 - Regały .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.strazglubczyce.pl/ogloszenia.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Głubczycach
ul. Kołłątaja 4
48-100 Głubczyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Głubczycach ul. Kołłątaja 4 48-100 Głubczyce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla MDK Witosa - zamówienie udzielane w 2 częściach" w ramach zadania pn.: "MDK Witosa - budowa domu kultury wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych"
- Dostawa, montaż i obsługa tymczasowego sztucznego lodowiska z infrastrukturą towarzyszącą
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Sprzedaż i dostawa trenażerów, manekinów, sztucznych płynów, drobnego sprzętu medycznego oraz 10 sztuk regałów do Centrum Symulacji Medycznej
- Najem paneli nieinwazyjnych do zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych w budynkach ZBiLK w Gdyni
więcej: Osprzęt bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.