Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00227049/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
- 2024/BZP 00245586/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Żłobka Samorządowego nr 1 w Choroszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOROSZCZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Choroszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dominikańska 2
1.5.2.) Miejscowość: Choroszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-070
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@choroszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://choroszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d69cca5-d7aa-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Żłobka Samorządowego nr 1 w Choroszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d69cca5-d7aa-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049508/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Rozbudowa Żłobka Samorządowego nr 1 w Choroszczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227049
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI – III.271.08.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn. „Rozbudowa Żłobka Samorządowego Nr 1 w Choroszczy”, obejmującego wykonanie na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej dla ww. zadania, robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową istniejącego budynku użyteczności publicznej – Żłobka Samorządowego w Choroszczy wraz z placem zabaw
oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną, w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu objętego inwestycją i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwoleniu na użytkowaniu.
Ogólny zakres zadania:
budowa budynku parterowego o wym. 12,64 m x 23,25 m,
rozbiórka obiektów kolidujących z zadaniem (pochylnia stalowa, schody betonowe zewnętrze z pochwytami, urządzenia istniejącego placu zabaw),
przebudowa istniejącego i budowa nowego układu komunikacyjnego wraz z budową rampy podjazdowej dla osób niepełnosprawnych,
instalacje wewnętrzne: wod-kan., c.o., grzewcza, wentylacyjna i elektryczna,
instalacje zewnętrzne: sanitarna wraz z wykonaniem przyłącza do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowa wraz z wykonaniem przyłącza do istniejącej sieci deszczowej,
plac zabaw (montaż urządzeń z istniejącego placu zabaw oraz dostawa i montaż nowych urządzeń, zgodnie z dokumentacją projektową) wraz ogrodzeniem,
zieleń,
remont nawierzchni drogi manewrowej, miejsc postojowych i na działce nr geod. 926/2 (pomiędzy istniejącym budynkiem ośrodka zdrowia i działką nr geod. 926/4).
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:
a) Dokumentacji projektowej – Załącznik Nr 9 do SWZ,
b) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (SSTWiORB) stanowiących Załącznik Nr 10 do SWZ.
c) przedmiarach robót stanowiących Załącznik Nr 11 do SWZ,
d) wymaganiach szczegółowych realizacji zadania stanowiącym Załącznik Nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 16
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1918800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2089300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1918800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SATO Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420012018
7.3.3) Ulica: ul. Zielna 31W
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-339
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty sanitarne i elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1918800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.