eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów"ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU SPAWALNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W RAMACH PROGRAMU "UTWORZENIE I WSPARCIE FUNKCJONOWANIA BCU W DZIEDZINIE SPAWALNICTWA."



Ogłoszenie z dnia 2024-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU SPAWALNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ
W RAMACH PROGRAMU „UTWORZENIE I WSPARCIE FUNKCJONOWANIA BCU W DZIEDZINIE SPAWALNICTWA.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. STANISŁAWA STASZICA W STASZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292030693

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOSZAROWA 7

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsstaszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsstaszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7e6411c-1594-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU SPAWALNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ
W RAMACH PROGRAMU „UTWORZENIE I WSPARCIE FUNKCJONOWANIA BCU W DZIEDZINIE SPAWALNICTWA.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7e6411c-1594-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00253019/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 1. ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU SPAWALNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W RAMACH PROGRAMU „UTWORZENIE I WSPARCIE FUNKCJONOWANIA BRANŻOWEGO CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI W DZIEDZINIE SPAWALNICTWA.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

środki Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333483

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I-ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa z przebudową budynku spawalni wraz z niezbędną infrastrukturą w ramach programu „utworzenie i wsparcie funkcjonowania BCU w dziedzinie spawalnictwa.”
Zadanie obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie o nowy segment wraz z przebudową istniejącego budynku spawalni, ze wszystkimi instalacjami budynkowymi:
- wodno-kanalizacyjną
- hydrantową
- centralnego ogrzewania
- wentylacji mechanicznej
- klimatyzacji
- elektrycznymi
- niskoprądowymi.
Inwestycja obejmuje niezbędną przebudowę budynków sąsiednich na działce inwestora w kolidującym zakresie oraz przebudowę dachu sąsiedniej strzelnicy.
Inwestycja obejmuje wykonanie robót instalacyjnych poza obrysem budynku:
- rozbudowa i przebudowa instalacji energii elektrycznej z agregatem prądotwórczym,
- rozbudowa instalacji wody,
- rozbudowa i przebudowa kanalizacji deszczowej,
- rozbudowa kanalizacji sanitarnej z budową przepompowni,
- rozbudową instalacji ciepłej wody,
- budową filtra na pył, budową pompy ciepła,
- budową kanalizacji technologicznej z szczelnym zbiornikiem bezodpływowym opróżnianym okresowo .
Inwestycja obejmuje wykonanie przebudowy kolidujących sieci i przyłączy:
- teletechnicznej (internet światłowodowy),
- przebudowę przyłącza gazu.
Ponadto, w ramach zadania należy wykonać zagospodarowanie terenu:
- budowę ogrodzenia, szlabanu, małej architektury,
- oraz rozbiórki elementów kolidujących.

Wykonawca zobowiązany jest wykonać inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z dokumentami stanowiącymi załączniki do SWZ.

2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane zgodnie z:
2.1. Decyzją nr 7-47/2024 Starosty Staszowskiego o udzieleniu pozwolenia na budowę;
2.2. Decyzją nr 1667/A/24 zmieniającą decyzję nr 133/A/24 wydaną przez Świętokrzyskiego Wojewódzki Konserwatora Zabytków W Kielcach Delegatura w Sandomierzu;
3. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych, przy użyciu własnych narzędzi oraz sprzętu.
4. Wszelkie wykonywane roboty oraz organizacja pracy muszą uwzględniać przepisy BHP, ppoż.
5. Prace przewidziane są do wykonania na czynnych obiektach, co wykonawca winien uwzględnić w opracowaniu harmonogramu robót.
Zamawiający, zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1604), wymaga, aby roboty budowlane były prowadzone w sposób umożliwiający bezpieczne funkcjonowanie placówek oświatowych w pełnym wymiarze w godzinach pracy placówek oraz dopuszcza zamknięcie placówek w celu przeprowadzenia robót budowlanych jedynie w terminach wolnych od zajęć dydaktycznych w sezonie letnim oraz po uprzednim uzgodnieniu z dyrektorem placówki. Każdorazowo należy uzgodnić terminy prowadzenia prac tzw. głośnych, mogących powodować zakłócenia w pracy placówki itp. z dyrekcją dane placówki z co najmniej kilkudniowym wyprzedzeniem. Z uwagi na fakt, że placówki są obiektem funkcjonującym w roku szkolnym, prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie powodowały zakłóceń w funkcjonowaniu szkoły. Każdorazowe wyłączenia, przepięcia itp. należy uzgadniać z Dyrektorem danej placówki.
6. Zakres robót musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wraz z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami, przy dołożeniu należytej staranności.
7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z zapisami niniejszej SWZ oraz na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
8. Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Załącznik 1A – dokumentacja projektowa
2) Załącznik 1B- Przedmiar robót (dokument pomocniczy)
3) Załącznik 3 – wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 21 maja 2024 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych. Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 06 czerwca 2024 r. na godz. 8:00. Do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym na mocy art. 255 ust 1) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.