eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WągrowiecKompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej 19 oraz przy ul. Letniej 1 Wągrowcu



Ogłoszenie z dnia 2024-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej 19 oraz przy ul. Letniej 1 Wągrowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000701375

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Klasztorna 19

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 26 212 89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3_wagrowiec@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp3wagrowiec.szkolna.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01c1bda4-1802-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej 19 oraz przy ul. Letniej 1 Wągrowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01c1bda4-1802-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368248

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049502/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej 19 oraz przy ul. Letniej 1 w Wągrowcu - w okresie sierpień - grudzień 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344311

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP3.271.01.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej 19 oraz przy ul. Letniej 1 w Wągrowcu. Zakres czynności, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać w ramach zamówienia: • codzienne sprzątanie po godz. 13.00, w klasach - wycieranie ławek, krzeseł, parapetów, wycieranie zewnętrzne mebli, mycie tablicy, mycie na mokro podłóg, opróżnianie pojemników na śmieci, mycie drzwi, w pomieszczeniach sanitarnych (toaletach) – sprzątanie polegające na myciu luster, umywalek, muszli, pisuarów, podłóg, drzwi, opróżnianie pojemników na śmieci, klatki schodowe – sprzątanie polegające na myciu podłóg a także czyszczeniu poręczy i drzwi wejściowych do budynków szkoły, hole korytarzowe – sprzątanie polegające na myciu podłóg, ścieraniu kurzu z parapetów, opróżnianiu pojemników na śmieci, salach gimnastycznych – sprzątanie polegające na myciu podłóg dwa razy dziennie (po zakończeniu lekcji oraz po zakończeniu zajęć popołudniowych), wycieranie kurzu z mebli i przyrządów gimnastycznych, szatniach – sprzątanie polegające na myciu podłóg, wycieraniu kurzu z wieszaków i ławek • codzienny serwis 1 osobowy od godz. 9.00 – 13.00 w trakcie którego należy utrzymywać ogólną czystość na terenie obiektu • sprzątanie raz w tygodniu glazury ściennej w pomieszczeniach sanitarnych oraz zabrudzeń na ścianach korytarzy i holi, • pastowanie podłóg 2 razy w miesiącu we wszystkich pomieszczeniach lekcyjnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Rozdział 4 do SWZ oraz Załącznik nr 1 do „Projektowanych postanowień umowy” stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 Ustawy pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. Ustawy pzp, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości brutto: 165.000 zł.
W niniejszym postępowaniu złożono 3 oferty:
Oferta nr 1 Spółdzielnia Socjalna „Wspólny sukces” ul. Janowiecka 8, 62-100 Wągrowiec, NIP: 7661992114, REGON: 302613619, cena brutto oferty: 196.480,20 zł
Oferta nr 2 Micros Group sp. z o.o. ul. Chmielna 2/31, 00-020 Warszawa, NIP: 5252983967, REGON: 527158351, cena brutto oferty: 140.220,00 zł
Oferta nr 3 Sylros sp. z o.o. ul. Stanisława Wiechowicza 1/4, 62-510 Konin, NIP: 6653062630, REGON: 527174025, cena brutto oferty: 199.000,00 zł

Oferta nr 2 podlega odrzuceniu.

W związku z faktem, iż pozostałe dwie oferty, które wpłynęły w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.