Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00378186/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-01
- 2023/BZP 00491388/01 - Wynik z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Projekt zagospodarowania zielenią i małą architekturą wraz z wprowadzeniem systemu retencyjno-nawadniającego al. Marcinkowskiego na odcinku od ul. 23 lutego do ul. Solnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: AQUANET S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770003274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 126
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-492
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.walczak@aquanet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://aquanet.pl/
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Postępowanie zostanie przeprowadzone przez Miasto Poznań.
Szczegółowy podział obowiązków został zawarty w porozumieniu.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt zagospodarowania zielenią i małą architekturą wraz z wprowadzeniem systemu retencyjno-nawadniającego al. Marcinkowskiego na odcinku od ul. 23 lutego do ul. Solnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e13498d6-4327-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029431/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.42 Projekt zagospodarowania zielenią i małą architekturą wraz z wprowadzeniem systemu retencyjno-nawadniającego al. Marcinkowskiego na odcinku od ul. 23 lutego do ul. Solnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w pkt VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.70.2023.SK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwuwariantowego projektu koncepcyjnego, a następnie projektu budowlano-wykonawczego
na podstawie jednego wybranego przez Zamawiającego wariantu z wyraźnym podziałem na dwa zakresy: dokumentację projektową zadania inwestycyjnego Miasta Poznań (MP), tj. zagospodarowanie terenu, zieleń, system nawadniania z zastosowaniem dokorzeniowego nawadniania zieleni, nawierzchnie, mała architektura, oświetlenie oraz dokumentację projektową zadania inwestycyjnego Aquanet S.A. (AQ) obejmującą system retencyjny, wraz z uzgodnieniami z jednostkami UMP i gestorami sieci, uzyskaniem odpowiednich pozwoleń i pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania związanego z rewaloryzacją al. Marcinkowskiego w Poznaniu na odcinku
od ul. 23 lutego do ul. Solnej pod nazwą „Rewaloryzacja Al. Marcinkowskiego na odcinku od ul. 23 lutego do ul. Solnej z uwzględnieniem systemu małej retencji”.
2) Prace projektowe należy wykonywać zgodnie ze standardami przyjętymi
w Zarządzeniu nr 399/2022/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia
17.05.2022 r. w sprawie ochrony drzew i rozwoju terenów zieleni Poznania poprzez przyjęcie standardów ochrony drzew, na które składają się:
- "Standard cięcia i pielęgnacji drzew",
- "Standard inspekcji i diagnostyki drzew",
- "Standard ochrony drzew w procesie inwestycyjnym”.
3) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 8
do SWZ, w szczególności w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji Etapu I
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Terenów Zieleni
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Architekta krajobrazu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (Tabela A kursów średnich walut obcych), na dzień wystawienia dokumentu.
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) Wykonawca samodzielnie lub jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie w/w podmiotów nie sumuje się), nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej:
- dwa projekty budowlane dla inwestycji w obszarze śródmiejskim objętym ochroną Konserwatora Zabytków, a zakres inwestycji obejmował zieleń i małą architekturę,
- jeden projekt Stałej Organizacji Ruchu (SOR), obejmujący m.in. strefę płatnego parkowania i/lub parkomaty i/lub infrastrukturę rowerową i/lub drogową sygnalizację świetlną.
b) dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
b.a minimum 1 osobą, która będzie pełniła funkcję Architekta krajobrazu oraz posiada:
– wykształcenie wyższe w zakresie architektury krajobrazu, ogrodnictwa lub leśnictwa,
– doświadczenie w wykonaniu co najmniej 3 projektów wykonawczych, polegających na zagospodarowaniu zielenią i małą architekturą przestrzeni publicznej i/lub terenów zieleni przyulicznej oraz co najmniej 1 projektu wykonawczego dot. zagospodarowania skweru miejskiego i/lub zielonego placu miejskiego zlokalizowanego na obszarze objętym ochroną Konserwatora Zabytków;
b.b minimum 1 osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora Nadzoru Terenów Zieleni oraz:
- posiada wykształcenie w zakresie architektury krajobrazu, ogrodnictwa, leśnictwa, rolnictwa, ochrony środowiska lub pokrewne (ukończona szkoła średnia lub uczelnia wyższa min. I stopnia),
- ukończyła kurs Inspektora Nadzoru Terenów Zieleni organizowany przez wybrane Stowarzyszenie Naukowo-Techniczne,
- posiada doświadczenie przy nadzorowaniu co najmniej 1 pracy związanej z sadzeniem i utrzymaniem zieleni w przestrzeniach publicznych/skwerach/parkach w miastach;
b.c minimum 1 osobą, która wykona inwentaryzację dendrologiczną i projekt ochrony zieleni oraz posiada
- 2 lata doświadczenia zawodowego - inspektor nadzoru terenów zieleni lub drzew, legitymujący się ukończonym kursem z tego zakresu,
lub
- 3 lata doświadczenia zawodowego - absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo,
lub
- 4 lata doświadczenia zawodowego - absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo;
b.d minimum 1 osobą, która:
- posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej,
- posiada min. 3-letnie doświadczenie w projektowaniu,
- wykonała min. 1 projekt budowlano-wykonawczy drogi mieszczącej się w obszarze objętym ochroną Konserwatora Zabytków;
b.e minimum 1 osobą, która:
- posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- posiada min. 5-letnie doświadczenie w projektowaniu,
- wykonała min. 3 projekty budowlano-wykonawcze w zakresie retencji lub zagospodarowania wód opadowych i roztopowych;
b.f minimum 1 osobą, która:
- posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ,
- posiada min. 5-letnie doświadczenie w projektowaniu;
b.g minimum 1 osobą, która:
- posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej,
- posiada min. 3-letnie doświadczenie w projektowaniu.
UWAGA:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która łącznie spełnia wymagania określone dla dwóch lub kilku osób, o których mowa w lit b.a-b.g
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
2) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie – załącznik nr 6 do SWZ; Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
3) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę:1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;
2) Dokumenty, o których mowa w pkt III. 2. lit. b) SWZ, jeśli dotyczy;
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2a do SWZ;
4) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2b do SWZ, jeśli dotyczy;
5) Oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 3 do SWZ, jeśli dotyczy;
6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ, jeśli dotyczy;
7) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 5 do SWZ, jeśli dotyczy;
8) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI 1. SWZ, stanowiące załącznik nr 2a do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo,
2) składają oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedmiotową usługę realizować będą ci Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia – wskazać odpowiednio w Załączniku nr 4 do SWZ.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedmiotową usługę realizować będą ci Wykonawcy, których personel posiada wymagane wykształcenie i/lub kwalifikacje zawodowe – wskazać odpowiednio w Załączniku nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy na warunkach określonych w § 15 wzoru umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-04 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie:a) art. 108 ust. 1 ustawy;
b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do 31 sierpnia 2027 r.
Terminy wykonania poszczególnych etapów zamówienia:
Etap I – 50 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy lub zgodnie ze złożoną ofertą,
Etap II – 50 dni kalendarzowych od zakończenia etapu I,
Etap III –260 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy lub w terminie odpowiednio krótszym uwzględniającym zaoferowane skrócenie realizacji terminu Etapu I,
Etap IV – do 31 sierpnia 2027 r.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w Obiekcie Socjalnym GDDKiA, w zakresie remontu budynków A,C,D
- "Zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne pochodzących z trzech Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych" (postępowanie powtórzone)
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 181 odcinek Chełst-Drawsko od km 12+100 do km 14+600.
- Roboty budowlane - 3 ZADANIA (ZP 68/24)
- Usługa przeprowadzenia animacji podczas ferii zimowych w terminie od 18.01.2025 do 02.02.2025 na terenie strefy Aquaparku.
- AD/ZP/136/24 "Zakup wraz z dostawą koszulek z nadrukiem dla wolontariuszy i osób pracujących w Sztabie WOŚP dla Politechniki Poznańskiej".
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż instalacji wykorzystujące OZE zlokal. na obiektach Gminy Ciasna w ramach projektu "Montaż instalacji wykorzystujących OZE zlokalizowanych na obiektach Gminy Ciasna - Etap 1 Montaż 9 instalacji"
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap I"
- "WYKONANIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZAMI KIERUNEK KŁÓDNO"
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Remont dróg kołowania na terenie kompleksu nr K-6087 w Radomiu, wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej drogi rowerowej z miejscami postojowymi prowadzącej z Piły w kierunku wsi Kotuń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.