Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00344048/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa apartu RTG do pracowni we Wronkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 96
1.5.2.) Miejscowość: Czarnków
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzozczarnkow.x.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zzozczarnkow.x.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa apartu RTG do pracowni we Wronkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb87a013-351f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00238852/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostwa aparatu RTG do pracowni we Wronkah
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/9/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 545777,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa aparaty RTG do Pracowni we Wronkach
Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem dostawę aparatu RTG, dostosowanie istniejącej pracowni do obowiązujących przepisów prawnych, integrację informatyczną dostarczonego aparatu z funkcjonującym u Zamawiającego systemem informatycznym, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych prawem pozwoleń umożliwiających pracę aparatu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111000-1 - Aparatura rentgenowska
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w następstwie zebranych pytań do treści SWZ oraz wiedzy zdobytej podczas przeprowadzonych wizji lokalnych przez zainteresowanych Wykonawców w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia musiałby wprowadzić do treści SWZ zmiany, które prowadziłyby do istotnej zmiany charakteru i zakresu zamówienia w porównaniu z zamówieniem pierwotnie określonym, w związku z tym zamawiający, zgodnie z art. 256 p.z.p., unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, mając na uwadze, że unieważnienie to następuje przed upływem terminu składania ofert, gdyż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.Jednocześnie informuję, iż w myśl art. 262 p.z.p. niezwłocznie zawiadomimy Wykonawców, którzy odbyli wizję lokalną o wszczęciu kolejnego postępowania w ww. przedmiocie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Usługa prania bielizny szpitalnej
- OPRACOWANIE PROJEKTU TECHNOLOGICZNEGO I BUDOWLANEGO W CELU DOSTOSOWANIA KUCHNI I JADALNI W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 DO OBOWIĄZUJĄCYCH WYMOGÓW SANITARNYCH
- REMONT BOISKA WCHODZĄCEGO W SKŁAD KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH "MOJE BOISKO - ORLIK 2012"
więcej: przetargi w Czarnkowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.