eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BojanówZAKUP SAMOCHODU 9-CIO MIEJSCOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NA WÓZKACH INWALIDZKICH DLA URZĘDU GMINY BOJANÓW



Ogłoszenie z dnia 2022-09-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP SAMOCHODU 9-CIO MIEJSCOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NA WÓZKACH INWALIDZKICH DLA URZĘDU GMINY BOJANÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bojanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Bojanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-433

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bojanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.bojanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zamowienia.bojanow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP SAMOCHODU 9-CIO MIEJSCOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NA WÓZKACH INWALIDZKICH DLA URZĘDU GMINY BOJANÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f058589e-2ea0-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368403

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025298/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 ZAKUP SAMOCHODU 9-CIO MIEJSCOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NA WÓZKACH INWALIDZKICH DLA URZĘDU GMINY BOJANÓW

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337744/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w dniu 06.04.2022 r. wszczął postępowanie w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na realizację zadania pn. ZAKUP SAMOCHODU 9-CIO MIEJSCOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NA WÓZKACH INWALIDZKICH DLA URZĘDU GMINY BOJANÓW”. Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta w przedmiotowym postępowaniu w związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy . W świetle zaś art. 305 pkt. 2) ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, jeżeli: w postępowaniu prowadzonym uprzednio nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2022/BZP 00111539/06 Z 06.04.2022

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich dla Urzędu Gminy Bojanów”

1) WYMAGANIA PODSTAWOWE POJAZDU:
- nowy, nie używany,
- przystosowany do przewozu 1 wózka inwalidzkiego (zgodnie z wymogami dopuszczenia do ruchu, atestowane mocowanie do wózka inwalidzkiego - listwy, pasy mocujące wózek, biodrowy pas bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim),
- oznakowany zgodnie z przepisami o ruchu drogowym (oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych). Dokumentacja do rejestracji samochodu (m.in. badanie techniczne, oświadczenie producenta zabudowy)
- posiada homologację, jest dopuszczony do ruchu zgodnie z ustawą Prawo o Ruchu Drogowym
(Dz. U. z 2020 r., poz. 450 ze zm.) oraz wyposażony zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Części, materiały, podzespoły i urządzenia użyte w przedmiocie zamówienia muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, aprobaty techniczne, homologacje i inne potwierdzenia wymagane przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200344,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200344,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200344,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMKO Ł.KOCZWARA, A.KOCZWARA SP. JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830017050

7.3.3) Ulica: NIEZŁOMNYCH 29

7.3.4) Miejscowość: STALOWA WOLA

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246423,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.