Og³oszenie z dnia 2022-09-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00435422/01 - Wynik z dnia 2022-11-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu komputerowego w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - granty PPGR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Osiek Ma³y
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019295
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: G³ówna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Osiek Ma³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-613
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osiek.maly@wokiss.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip3.wokiss.pl/osiekmaly/bip.html
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu komputerowego w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - granty PPGR”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8eb77615-3f1e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00368435
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00015930/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa sprzêtu komputerowego w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - granty PPGR”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ca realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie elektronicznej na po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawc±, w
tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacjê, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i
formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz
informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ
do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza,
awaryjnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z
Wykonawcami: inwestycje@osiek-maly.pl Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie
zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L119 z 04.05.2016rr., str. 1) , dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest: Wójt Gminy Osiek Ma³y; osiek.maly@wokiss.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Osiek Ma³y jest Pani Ewa Galiñska. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych:
adres e-mail inspektor@osdidk.pl;
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego w zakresie zadania pn.: „ Monta¿ paneli fotowoltaicznych na obiektach u¿yteczno¶ci publicznej ”, numer
sprawy: ZP.271.7.2022, prowadzonym w trybie podstawowym , o którym mowa w art. 275 pkt 1 Pzp;
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy Pzp;
5) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania
umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do przekazanych danych osobowych, jednak w sytuacji gdy wykonanie obowi±zków, o
których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od
Wykonawcy, którego dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci
podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub kontraktu, czy sprecyzowania nazwy lub daty
postepowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania przekazanych danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa:
Komputerów przeno¶nych (laptopy) z zainstalowanym systemem operacyjnym – 73 szt.
Komputerów stacjonarnych z zainstalowanym systemem operacyjnym – 6 szt.
Tabletów – 2 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
30213000-5 - Komputery osobiste
48620000-0 - Systemy operacyjne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cym kryterium:
1) cena – 60 % (C),
2) okres gwarancji – 40% (G).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w umowie w nastêpuj±cych przypadkach gdy:1) termin wykonania umowy mo¿e ulec przesuniêciu w przypadku opó¼nieñ nie zawinionych przez strony,
2) w uzasadnionych przypadkach, w ramach przedmiotowego zamówienia, dopuszcza siê, za zgod± Zamawiaj±cego, mo¿liwo¶æ dostawy innych urz±dzeñ ni¿ zosta³y wskazane przez Wykonawcê w ofercie. Zmiany musz± byæ korzystne dla Zamawiaj±cego (zmiany na urz±dzenia, sprzêt posiadaj±ce co najmniej takie parametry techniczne, jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jak te, które stanowi³y podstawê wyboru oferty) i nie mog± prowadziæ do zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana, o której mowa powy¿ej mo¿e byæ dokonana jedynie za zgod± Zamawiaj±cego i mo¿e nast±piæ w szczególno¶ci na skutek zmian technologicznych spowodowanych na przyk³ad nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
a) udokumentowana niedostêpno¶æ na rynku urz±dzeñ wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem urz±dzeñ z rynku,
S) pojawienie siê na rynku urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, posiadaj±cych lepsze parametry techniczne, u¿ytkowe, estetyczne od przyjêtych przez Wykonawcê w ofercie,
c) konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiêdzy Zamawiaj±cym, a inn± ni¿ Wykonawca stron±, w tym instytucjami nadzoruj±cymi wdra¿anie projektu, w ramach, którego realizowane jest zamówienie,
d) konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wytycznych dotycz±cych projektu lub zmian w przepisach odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-06 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-06 11:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzêtu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeñstwa w Urzêdzie Gminy Obrowo i Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Zakup i dostawa serwerów, prze³±czników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki ta¶mowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorz±d - Poprawa cyberbezpieczeñstwa w Gminie Chojna".
- Dostawa sprzêtu komputerowego wed³ug 2 czê¶ci
- Dostawa urz±dzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umo¿liwiaj±cego automatyczn± elektroforezê ¿elow± DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbêdnym zestawem komputerowym
wiêcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.