eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzeszyceUporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Krzeszyce



Ogłoszenie z dnia 2023-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Krzeszyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzeszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966734

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skwierzyńska 16

1.5.2.) Miejscowość: Krzeszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-435

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957573161

1.5.8.) Numer faksu: 957573086

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzeszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krzeszyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f490df42-0c17-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Krzeszyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f490df42-0c17-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368456

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057179/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na trenie Gminy Krzeszyce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

3. Przedmiotowa inwestycja realizowana w ramach przyznanej pomocy dla operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego PROW na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263087

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3604482,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot umowy obejmuje zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych zadania:
,,Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Krzeszyce"
2. Przedmiot umowy realizowany w formule zaprojektuj i wybuduj obejmuje:
projekt i budowę sieci wodociągowej, sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej i tłocznej, budowę przepompowni ścieków i odtworzenie nawierzchni dróg:
a. sieci wodociągowej DN 90PE i DN 110PE o długości 1741.8m
b. kanalizacji sanitarnej ( grawitacyjnej ) DN200PVC o długości 971,1m
c. kanalizacji sanitarnej (tłocznej)DN 90PE o długości 263,2m
d. linii zasilania energetycznego do przepompowni ścieków P-1 i P-3 o długości 96,5m
e. przepompownie ścieków 2 sztuki
f. przyłączy wodnokanalizacyjnych o łącznej długości 64,75m
g. Wykonawca na podstawie Programu – Funkcjonalno- Użytkowego opracuje dokumentację projektową i wybuduje przydomowe oczyszczalnie ścieków i podziemny zbiornik retencyjny.
Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy:
Element 1 – Przydomowe oczyszczalnie ścieków – 40sztuk
Element 2 – Podziemny zbiornik retencyjny- 1 sztuka
h. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i PFU stanowiący załącznik: załącznik nr 6 do SWZ. Dokumentacja projektowa, decyzje i uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę w zakresie Starosty Sulęcińskiego wykonane przez uprawnionych projektantów. Wszelkie zgłoszenia, decyzje i pozwolenia niezbędne do rozpoczęcia i zakończenia robót. Zapewnienie uprawnionego kierownika budowy nad realizacją Inwestycji. Dokumentacja powykonawcza.
Przedmiot umowy obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych oraz uzyskanie decyzji i uzgodnień niezbędnych do użytkowania przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4151618,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4151618,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4151618,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „NIEWIADOMSKI" Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE „NIEWIADOMSKI" Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961766303

7.3.3) Ulica: Pamiątkowa 32

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz

7.3.5) Kod pocztowy: 66-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

EKOFIRMA Przemysław Gruszka, Waryńskiego 18A, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, NIP 6612287160 zakres: Dokumentacja projektowa i wybudowanie 40 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4151618,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.