Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00437362/01 - Wynik z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 102054 N w miejscowości Mojkowo Gmina Gronowo Elbląskie oraz Remont drogi nr 102017 w miejscowości Błotnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRONOWO ELBLĄSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 3
1.5.2.) Miejscowość: Gronowo Elbląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-335
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminagronowo@gminagronowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagronowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 102054 N w miejscowości Mojkowo Gmina Gronowo Elbląskie oraz Remont drogi nr 102017 w miejscowości Błotnica
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48654ab8-2c78-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368506
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030288/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Przebudowa drogi gminnej nr 102054 N w miejscowości Mojkowo Gmina Gronowo Elbląskie oraz Remont drogi nr 102017 w miejscowości Błotnica
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminagronowo.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywać
się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://gminagronowo.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomość” kierujący do modułu korespondencja.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne
wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
• Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
• Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Ofertę składa się w języku polskim, w formie danych doc, docx, pdf, xis, xlsx, odt.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informuję, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gronowo Elbląskie z
siedzibą przy ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, reprezentowana przez Wójta Gminy Gronowo Elbląskie.
1) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych kontakt: Pan Andrzej Wiśniewski, kontakt: listownie na adres: ul.
Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, e-mail: iod@gminagronowo.pl
2) Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZRGo.271.4.2024
„Przebudowa drogi gminnej nr 102054N w miejscowości Mojkowo Gmina Gronowo Elbląskie oraz Remont drogi nr 102017 w miejscowości Błotnica" podstawowym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 ustawy Pzp,
3) Pani/Pan dane osobowe będą lub mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych
na podstawie przepisów prawa, szczególności odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp
4) Podawane dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt 2 celów, a po tym czasie
przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa,
5) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani
zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Szczegółowe informację w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZRGo.271.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane „Przebudowa drogi gminnej nr 102054 N w miejscowości Mojkowo Gmina Gronowo Elbląskie oraz Remont drogi nr 102017 w miejscowości Błotnica”
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje niżej podane zadania:
1) Zadanie 1: Przebudowa drogi gminnej nr 102054 N w miejscowości Mojkowo Gmina Gronowo Elbląskie.
Zadanie obejmuje między innymi:
1. oznakowanie robót
2. rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płyt typu IOMB
3. korytowanie pod całą szerokość jezdni
4. ułożenie geotkaniny wzmacniającej
5. wykonanie dolnych warstw konstrukcyjnych jezdni
6. ułożenie nawierzchni z płyt drogowych
7. wypełnienie środkowej części jezdni płytami IOMB w miejscach mijanek i na zjazdach
8. utwardzenie poboczy oraz środkowego pasa drogi kruszywem betonowym
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt Techniczny – załącznik nr 1 do SWZ,
2. Projekt zagospodarowania terenu (PZT) – załącznik nr 2 do SWZ
3. Specyfikacji Technicznej dla Wykonania i Odbioru Robót Drogowych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 3 do SWZ.
4. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 4 do SWZ
UWAGA:
Przebudowę drogi należy wykonać tylko na odcinku ok. 200 m tj. od km 1+448,00 do 1+640,00
2) Zadanie 2: Remont drogi nr 102017 w miejscowości Błotnica.
Zadanie obejmuje między innymi:
1. oznakowanie robót
2. rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płyt bet. IOMB
3. korytowanie pod całą szerokość jezdni
4. wykonanie dolnych warstw konstrukcyjnych jezdni
5. ułożenie nawierzchni z płyt drogowych typ IOMB
6. utwardzenie poboczy kruszywem łamanym
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt Techniczny – załącznik nr 5 do SWZ,
2. Specyfikacji Technicznej dla Wykonania i Odbioru Robót Drogowych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 6 do SWZ.
3. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 7 do SWZ
UWAGA:
Przebudowę drogi należy wykonać z płyt „używanych” wskazanych przez Zamawiającego. Transport wskazanych płyt w miejsce wbudowania jest po stronie Wykonawcy.
3. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy do wyceny ofertowej przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie dzieła stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający sugeruje Wykonawcom przeprowadzenie we własnym zakresie i na własny koszt wizji lokalnej terenu oraz zaleca wnikliwe zapoznania się ze wszystkimi warunkami realizacji zadania w celu:
- identyfikacji wszystkich uwarunkowań realizacyjnych przedmiotu zamówienia,
- złożenia prawidłowej i trafnej oferty gwarantującej, w przypadku jej wyboru przez Zamawiającego, wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją, przyjęcia na siebie wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności z tytułu realizacji wszystkich czynności objętych zamówieniem w zakresie, w jakim doświadczony wykonawca może i powinien przewidzieć.
Rezygnacja z powyższego jest wyborem i ryzykiem Wykonawcy, jeśli niewłaściwie oceni szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i jego wartość.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego zamówienia z należyta starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SWZ (z załącznikami), obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz.725), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym.
5. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, w tym między innymi poprzez, wytyczenie remontowanego odcinka w terenie, bieżącą obsługę geodezyjną w trakcie prowadzonych robót jak również sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.
6. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane oraz inne czynności niezbędne do wykonania zamówienia (prace ogólnobudowlane, rozbiórkowe, ziemne, roboty budowlane porządkowe).
7. Materiały pochodzące z rozbiórki nawierzchni tj. płyty drogowe oraz kruszywo, wierzchnia warstwa jezdna drogi przeznaczona do zdjęcia, lub destrukt asfaltowy, stanowiący własność Zamawiającego należy zeskładować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
8. Minimalny okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy.
9. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający
nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani – Formularz oferty załącznik nr 8 do SWZ.
3) W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
5) W przypadku uzyskania zamówienia i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 463 i 464 ustawy Pzp oraz z zapisami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ.
10. Jeśli gdziekolwiek w dokumentacji, o której mowa w ust. 2 zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 16 i 99 ust. 4 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w opisie przedmiotu zamówienia poprzez równoważność, Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego, przy czym przyjmuje się, że wszelkie materiały i urządzenia określone w dokumentacji projektowej pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały/urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego oraz zużycie energii przez poszczególne oferowane urządzenia równoważne nie może być wyższe niż założone w dokumentacji projektowej. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dany materiał/urządzenie proponowane jako równoważne nie jest prototypem tj. jest sprawdzone w działaniu w zastosowaniach podobnej natury i w warunkach przynajmniej takich, jak w planowanych robotach, pracuje na innych zrealizowanych obiektach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokumentów potwierdzających równoważność łącznie z wizytą na obiekcie, na którym są one użytkowane.
11. Wymagania i warunki wykonania:
1) Wykonanie całego zakresu zamówienia siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców,
2) zawarcie umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 437 ustawy Pzp i zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy – w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom,
3) Wykonawca będzie zobowiązany w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren,
4) Wykonawca zobowiązany będzie do ochrony urządzeń podziemnych i nadziemnych oraz budynków i obiektów budowlanych zlokalizowanych na obszarze i w bezpośrednim sąsiedztwie realizacji inwestycji,
5) Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wymagania dokumentacji projektowej, wszelkie wymogi ustawy Prawo budowalne (art. 10), tj. z materiałów, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi,
6) Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów na koszt wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosowanych dokumentów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
a) cena (brutto) - 60 % (max 60 pkt),
b) okres gwarancji jakości - 40 % (max. 40 pkt)
Łącznie, oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV XVa i XIX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna ww warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającej na budowie, rozbudowie, przebudowie bądź remoncie dróg z użyciem płyt betonowych o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta została wykonana oraz załączeniem dowodu określającego czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodem, o którym mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o złożony przez Wykonawcę - wykaz robót budowlanych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającej na budowie, rozbudowie, przebudowie bądź remoncie dróg z użyciem płyt betonowych o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego robota ta została wykonana oraz załączeniem dowodu określającego, czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodem, o którym mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Uwaga:
a) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ – wykaz robót budowlanych.
b) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
c) Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia wykonywania robót, podając datę i kurs.
d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie warunku określonego Rozdziale XX ust. 1 pkt 4 SWZ, lub wykonali wspólnie (spółka cywilna).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz ofert, obowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby( jeżeli dotyczy), oświadczenie, o którym mowa w art. 117ust. 4 ustawy Pzp ( jeżeli dotyczy), pełnomocnictwo jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:a) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b) w przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą pełnomocnictwo,
c) w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jest wymagane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy stanowiący integralną część niniejszej SWZ załącznik nr 14.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminagronowo.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-03 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-01
INNE PRZETARGI GRONOWO ELBLĄSKIE
- "Przebudowa drogi gminnej publicznej w miejscowości Kopanka Druga na odcinku 300 m - Kontynuacja rozpoczętej przebudowy w ramach Edycji 6 oraz Edycji 8"
- "Przebudowa zbiorników wodnych o charakterze retencyjnym na terenie Gminy Gronowo Elbląskie"
więcej: przetargi GRONOWO ELBLĄSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Skoszewy Zachód oraz Wschód przy autostradzie A1 woj. łódzkie
- Legnicki Program Drogowy - Modernizacja ul. Spółdzielczej.
- Budowa i przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego -Scalanie gruntów w powiecie łęczyńskim, na obszarze wsi Adamów, Barki, Biesiadki, Nowy Stręczyn, Stary Stręczyn oraz Zosin, gm. Cyców
- Remonty bieżące dróg na terenie miasta Chełm
- Remonty cząstkowe i bieżące chodników z płyt betonowych i kostki brukowej betonowej wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Legionowo
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1129B Wiżajny - Ejszeryszki - Rutka Tartak, Gmina Wiżajny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.