eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęka Mała"Dostawa mebli, lamp, dekoracji, pościeli, ręczników oraz innego wyposażenia do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie."



Ogłoszenie z dnia 2023-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa mebli, lamp, dekoracji, pościeli, ręczników oraz innego wyposażenia do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Wielkopolskie Zamek Wielkopolski w Rokosowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301626442

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rokosowo 1

1.5.2.) Miejscowość: Łęka Mała

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-805

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 571314 553

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rokosowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokosowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31f2fc3d-1fea-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa mebli, lamp, dekoracji, pościeli, ręczników oraz innego wyposażenia do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31f2fc3d-1fea-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368509

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Rewitalizacja zespołu pałacowo – parkowego w Rokosowie” Nr RPWP.09.02.01-30-0011/17

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308878

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZD.26.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39516100-3 - Meble tapicerowane

4.5.5.) Wartość części: 65437,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa lamp

4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 13504,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia dekoracyjnego oraz elementów aranżacji wnętrz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39313000-9 - Wyposażenie hotelowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

39298300-0 - Wazony na kwiaty

44113500-0 - Ozdoby szklane

4.5.5.) Wartość części: 74703,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia dekoracyjnego ścian

4.5.3.) Główny kod CPV: 39298100-8 - Ramki do fotografii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39299300-7 - Lustra szklane

39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne

4.5.5.) Wartość części: 37109,42 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa dekoracji okiennych i tekstylnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39512500-9 - Poszewki na poduszki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39513100-2 - Obrusy

39512200-6 - Pokrycia

39515100-6 - Zasłony

39520000-3 - Gotowe wyroby włókiennicze

4.5.5.) Wartość części: 72773,18 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa bielizny pościelowej i ręczników

4.5.3.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39514100-9 - Ręczniki

39516120-9 - Poduszki

39512300-7 - Pokrowce na materace

39512400-8 - Pierzyny

4.5.5.) Wartość części: 31495,80 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu do sprzątania

4.5.3.) Główny kod CPV: 39713430-6 - Odkurzacze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34911100-7 - Wózki

44423200-3 - Drabiny

39224200-0 - Szczotki

39713410-0 - Maszyny do czyszczenia podłóg

39224330-0 - Wiadra

39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.5.) Wartość części: 19960,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie udostępnił w dniu ogłoszenia postępowania interaktywnego formularza ofertowego. Formularz został udostępniony w dniu 25 lipca 2023r. W dniu 26 kwietnia 2023r. udostępniony został komunikat z informacją do wykonawców, którzy złożyli oferty przed dniem 25 lipca 2023 r., aby złożyli oferty powtórnie na właściwym formularzu.
Jednocześnie Zamawiający poinformował, iż przedłużył termin składania ofert o 2 dni.
W trakcie otwarcia ofert stwierdzono, że 3 oferty zostały złożone w inny sposób niż za pomocą właściwego formularza oferty.

Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w tym postępowaniu. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne - skutkują koniecznością unieważnienia postępowania.
Przepis art. 255 pkt 6 ustawy PZP nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treścią tego przepisu koresponduje przepis art. 457 ust. 1 pkt ustawy PZP, który wskazuje, iż umowa podlega unieważnieniu w przypadku, gdy Zamawiający między innymi z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia.
Nie wyeliminowanie błędu przez zamawiającego na tym etapie postępowania, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Wybór wykonawcy nie jest możliwy, gdyż zgodnie z SWZ wszystkie oferty powinny być złożone poprzez interaktywny formularz oferty. Na tym etapie nie jest możliwe poprawienie, czy też zweryfikowanie działania przez Zamawiającego, a Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego.

Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że:
1) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną po otwarciu ofert tj. obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny - po terminie składania ofert,
2) powyższa wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (vide. art. 457 ust. 1 ustawy Pzp); unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia z powołaniem się na art. 255 pkt 6 w zakresie nieusuwalnej wady postępowania i wpływu na umowę w sprawie zamówienia publicznego należy ocenić biorąc pod uwagę konieczność odniesienia jej skutków do istotnych elementów postępowania o udzielenie zamówienia, wpływających na przestrzeganie podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych, tj. przejrzystości, uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców, związanych z wyborem najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122016,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie udostępnił w dniu ogłoszenia postępowania interaktywnego formularza ofertowego. Formularz został udostępniony w dniu 25 lipca 2023r. W dniu 26 kwietnia 2023r. udostępniony został komunikat z informacją do wykonawców, którzy złożyli oferty przed dniem 25 lipca 2023 r., aby złożyli oferty powtórnie na właściwym formularzu.
Jednocześnie Zamawiający poinformował, iż przedłużył termin składania ofert o 2 dni.
W trakcie otwarcia ofert stwierdzono, że 3 oferty zostały złożone w inny sposób niż za pomocą właściwego formularza oferty.

Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w tym postępowaniu. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne - skutkują koniecznością unieważnienia postępowania.
Przepis art. 255 pkt 6 ustawy PZP nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treścią tego przepisu koresponduje przepis art. 457 ust. 1 pkt ustawy PZP, który wskazuje, iż umowa podlega unieważnieniu w przypadku, gdy Zamawiający między innymi z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia.
Nie wyeliminowanie błędu przez zamawiającego na tym etapie postępowania, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Wybór wykonawcy nie jest możliwy, gdyż zgodnie z SWZ wszystkie oferty powinny być złożone poprzez interaktywny formularz oferty. Na tym etapie nie jest możliwe poprawienie, czy też zweryfikowanie działania przez Zamawiającego, a Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego.

Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że:
1) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną po otwarciu ofert tj. obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny - po terminie składania ofert,
2) powyższa wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (vide. art. 457 ust. 1 ustawy Pzp); unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia z powołaniem się na art. 255 pkt 6 w zakresie nieusuwalnej wady postępowania i wpływu na umowę w sprawie zamówienia publicznego należy ocenić biorąc pod uwagę konieczność odniesienia jej skutków do istotnych elementów postępowania o udzielenie zamówienia, wpływających na przestrzeganie podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych, tj. przejrzystości, uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców, związanych z wyborem najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23647,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39994,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie udostępnił w dniu ogłoszenia postępowania interaktywnego formularza ofertowego. Formularz został udostępniony w dniu 25 lipca 2023r. W dniu 26 kwietnia 2023r. udostępniony został komunikat z informacją do wykonawców, którzy złożyli oferty przed dniem 25 lipca 2023 r., aby złożyli oferty powtórnie na właściwym formularzu.
Jednocześnie Zamawiający poinformował, iż przedłużył termin składania ofert o 2 dni.
W trakcie otwarcia ofert stwierdzono, że 3 oferty zostały złożone w inny sposób niż za pomocą właściwego formularza oferty.

Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w tym postępowaniu. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne - skutkują koniecznością unieważnienia postępowania.
Przepis art. 255 pkt 6 ustawy PZP nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treścią tego przepisu koresponduje przepis art. 457 ust. 1 pkt ustawy PZP, który wskazuje, iż umowa podlega unieważnieniu w przypadku, gdy Zamawiający między innymi z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia.
Nie wyeliminowanie błędu przez zamawiającego na tym etapie postępowania, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Wybór wykonawcy nie jest możliwy, gdyż zgodnie z SWZ wszystkie oferty powinny być złożone poprzez interaktywny formularz oferty. Na tym etapie nie jest możliwe poprawienie, czy też zweryfikowanie działania przez Zamawiającego, a Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego.

Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że:
1) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną po otwarciu ofert tj. obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny - po terminie składania ofert,
2) powyższa wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (vide. art. 457 ust. 1 ustawy Pzp); unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia z powołaniem się na art. 255 pkt 6 w zakresie nieusuwalnej wady postępowania i wpływu na umowę w sprawie zamówienia publicznego należy ocenić biorąc pod uwagę konieczność odniesienia jej skutków do istotnych elementów postępowania o udzielenie zamówienia, wpływających na przestrzeganie podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych, tj. przejrzystości, uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców, związanych z wyborem najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94710,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208935,08 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie udostępnił w dniu ogłoszenia postępowania interaktywnego formularza ofertowego. Formularz został udostępniony w dniu 25 lipca 2023r. W dniu 26 kwietnia 2023r. udostępniony został komunikat z informacją do wykonawców, którzy złożyli oferty przed dniem 25 lipca 2023 r., aby złożyli oferty powtórnie na właściwym formularzu.
Jednocześnie Zamawiający poinformował, iż przedłużył termin składania ofert o 2 dni.
W trakcie otwarcia ofert stwierdzono, że 3 oferty zostały złożone w inny sposób niż za pomocą właściwego formularza oferty.

Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w tym postępowaniu. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne - skutkują koniecznością unieważnienia postępowania.
Przepis art. 255 pkt 6 ustawy PZP nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treścią tego przepisu koresponduje przepis art. 457 ust. 1 pkt ustawy PZP, który wskazuje, iż umowa podlega unieważnieniu w przypadku, gdy Zamawiający między innymi z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia.
Nie wyeliminowanie błędu przez zamawiającego na tym etapie postępowania, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Wybór wykonawcy nie jest możliwy, gdyż zgodnie z SWZ wszystkie oferty powinny być złożone poprzez interaktywny formularz oferty. Na tym etapie nie jest możliwe poprawienie, czy też zweryfikowanie działania przez Zamawiającego, a Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego.

Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że:
1) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną po otwarciu ofert tj. obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny - po terminie składania ofert,
2) powyższa wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (vide. art. 457 ust. 1 ustawy Pzp); unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia z powołaniem się na art. 255 pkt 6 w zakresie nieusuwalnej wady postępowania i wpływu na umowę w sprawie zamówienia publicznego należy ocenić biorąc pod uwagę konieczność odniesienia jej skutków do istotnych elementów postępowania o udzielenie zamówienia, wpływających na przestrzeganie podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych, tj. przejrzystości, uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców, związanych z wyborem najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53183,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68953,8 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie udostępnił w dniu ogłoszenia postępowania interaktywnego formularza ofertowego. Formularz został udostępniony w dniu 25 lipca 2023r. W dniu 26 kwietnia 2023r. udostępniony został komunikat z informacją do wykonawców, którzy złożyli oferty przed dniem 25 lipca 2023 r., aby złożyli oferty powtórnie na właściwym formularzu.
Jednocześnie Zamawiający poinformował, iż przedłużył termin składania ofert o 2 dni.
W trakcie otwarcia ofert stwierdzono, że 3 oferty zostały złożone w inny sposób niż za pomocą właściwego formularza oferty.

Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w tym postępowaniu. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne - skutkują koniecznością unieważnienia postępowania.
Przepis art. 255 pkt 6 ustawy PZP nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treścią tego przepisu koresponduje przepis art. 457 ust. 1 pkt ustawy PZP, który wskazuje, iż umowa podlega unieważnieniu w przypadku, gdy Zamawiający między innymi z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia.
Nie wyeliminowanie błędu przez zamawiającego na tym etapie postępowania, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Wybór wykonawcy nie jest możliwy, gdyż zgodnie z SWZ wszystkie oferty powinny być złożone poprzez interaktywny formularz oferty. Na tym etapie nie jest możliwe poprawienie, czy też zweryfikowanie działania przez Zamawiającego, a Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego.

Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że:
1) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną po otwarciu ofert tj. obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny - po terminie składania ofert,
2) powyższa wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (vide. art. 457 ust. 1 ustawy Pzp); unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia z powołaniem się na art. 255 pkt 6 w zakresie nieusuwalnej wady postępowania i wpływu na umowę w sprawie zamówienia publicznego należy ocenić biorąc pod uwagę konieczność odniesienia jej skutków do istotnych elementów postępowania o udzielenie zamówienia, wpływających na przestrzeganie podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych, tj. przejrzystości, uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców, związanych z wyborem najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117034,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181367,19 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie udostępnił w dniu ogłoszenia postępowania interaktywnego formularza ofertowego. Formularz został udostępniony w dniu 25 lipca 2023r. W dniu 26 kwietnia 2023r. udostępniony został komunikat z informacją do wykonawców, którzy złożyli oferty przed dniem 25 lipca 2023 r., aby złożyli oferty powtórnie na właściwym formularzu.
Jednocześnie Zamawiający poinformował, iż przedłużył termin składania ofert o 2 dni.
W trakcie otwarcia ofert stwierdzono, że 3 oferty zostały złożone w inny sposób niż za pomocą właściwego formularza oferty.

Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w tym postępowaniu. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne - skutkują koniecznością unieważnienia postępowania.
Przepis art. 255 pkt 6 ustawy PZP nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treścią tego przepisu koresponduje przepis art. 457 ust. 1 pkt ustawy PZP, który wskazuje, iż umowa podlega unieważnieniu w przypadku, gdy Zamawiający między innymi z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia.
Nie wyeliminowanie błędu przez zamawiającego na tym etapie postępowania, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Wybór wykonawcy nie jest możliwy, gdyż zgodnie z SWZ wszystkie oferty powinny być złożone poprzez interaktywny formularz oferty. Na tym etapie nie jest możliwe poprawienie, czy też zweryfikowanie działania przez Zamawiającego, a Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego.

Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że:
1) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną po otwarciu ofert tj. obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny - po terminie składania ofert,
2) powyższa wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (vide. art. 457 ust. 1 ustawy Pzp); unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia z powołaniem się na art. 255 pkt 6 w zakresie nieusuwalnej wady postępowania i wpływu na umowę w sprawie zamówienia publicznego należy ocenić biorąc pod uwagę konieczność odniesienia jej skutków do istotnych elementów postępowania o udzielenie zamówienia, wpływających na przestrzeganie podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych, tj. przejrzystości, uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców, związanych z wyborem najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41743,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282900,00 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie udostępnił w dniu ogłoszenia postępowania interaktywnego formularza ofertowego. Formularz został udostępniony w dniu 25 lipca 2023r. W dniu 26 kwietnia 2023r. udostępniony został komunikat z informacją do wykonawców, którzy złożyli oferty przed dniem 25 lipca 2023 r., aby złożyli oferty powtórnie na właściwym formularzu.
Jednocześnie Zamawiający poinformował, iż przedłużył termin składania ofert o 2 dni.
W trakcie otwarcia ofert stwierdzono, że 3 oferty zostały złożone w inny sposób niż za pomocą właściwego formularza oferty.

Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w tym postępowaniu. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne - skutkują koniecznością unieważnienia postępowania.
Przepis art. 255 pkt 6 ustawy PZP nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treścią tego przepisu koresponduje przepis art. 457 ust. 1 pkt ustawy PZP, który wskazuje, iż umowa podlega unieważnieniu w przypadku, gdy Zamawiający między innymi z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia.
Nie wyeliminowanie błędu przez zamawiającego na tym etapie postępowania, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Wybór wykonawcy nie jest możliwy, gdyż zgodnie z SWZ wszystkie oferty powinny być złożone poprzez interaktywny formularz oferty. Na tym etapie nie jest możliwe poprawienie, czy też zweryfikowanie działania przez Zamawiającego, a Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego.

Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że:
1) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną po otwarciu ofert tj. obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny - po terminie składania ofert,
2) powyższa wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (vide. art. 457 ust. 1 ustawy Pzp); unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia z powołaniem się na art. 255 pkt 6 w zakresie nieusuwalnej wady postępowania i wpływu na umowę w sprawie zamówienia publicznego należy ocenić biorąc pod uwagę konieczność odniesienia jej skutków do istotnych elementów postępowania o udzielenie zamówienia, wpływających na przestrzeganie podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych, tj. przejrzystości, uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców, związanych z wyborem najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24972,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40528,50 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.