Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00308878/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
- 2023/BZP 00324999/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa mebli, lamp, dekoracji, pościeli, ręczników oraz innego wyposażenia do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Wielkopolskie Zamek Wielkopolski w Rokosowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301626442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rokosowo 1
1.5.2.) Miejscowość: Łęka Mała
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-805
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 571314 553
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rokosowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokosowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31f2fc3d-1fea-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa mebli, lamp, dekoracji, pościeli, ręczników oraz innego wyposażenia do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31f2fc3d-1fea-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rewitalizacja zespołu pałacowo – parkowego w Rokosowie” Nr RPWP.09.02.01-30-0011/172.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308878
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZD.26.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli.4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39516100-3 - Meble tapicerowane
4.5.5.) Wartość części: 65437,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa lamp4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 13504,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia dekoracyjnego oraz elementów aranżacji wnętrz.4.5.3.) Główny kod CPV: 39313000-9 - Wyposażenie hotelowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39290000-1 - Wyposażenie różne
39298300-0 - Wazony na kwiaty
44113500-0 - Ozdoby szklane
4.5.5.) Wartość części: 74703,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia dekoracyjnego ścian4.5.3.) Główny kod CPV: 39298100-8 - Ramki do fotografii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39299300-7 - Lustra szklane
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
4.5.5.) Wartość części: 37109,42 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dekoracji okiennych i tekstylnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 39512500-9 - Poszewki na poduszki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39513100-2 - Obrusy
39512200-6 - Pokrycia
39515100-6 - Zasłony
39520000-3 - Gotowe wyroby włókiennicze
4.5.5.) Wartość części: 72773,18 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa bielizny pościelowej i ręczników4.5.3.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39514100-9 - Ręczniki
39516120-9 - Poduszki
39512300-7 - Pokrowce na materace
39512400-8 - Pierzyny
4.5.5.) Wartość części: 31495,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu do sprzątania4.5.3.) Główny kod CPV: 39713430-6 - Odkurzacze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
44423200-3 - Drabiny
39224200-0 - Szczotki
39713410-0 - Maszyny do czyszczenia podłóg
39224330-0 - Wiadra
39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 19960,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie udostępnił w dniu ogłoszenia postępowania interaktywnego formularza ofertowego. Formularz został udostępniony w dniu 25 lipca 2023r. W dniu 26 kwietnia 2023r. udostępniony został komunikat z informacją do wykonawców, którzy złożyli oferty przed dniem 25 lipca 2023 r., aby złożyli oferty powtórnie na właściwym formularzu.
Jednocześnie Zamawiający poinformował, iż przedłużył termin składania ofert o 2 dni.
W trakcie otwarcia ofert stwierdzono, że 3 oferty zostały złożone w inny sposób niż za pomocą właściwego formularza oferty.
Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w tym postępowaniu. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne - skutkują koniecznością unieważnienia postępowania.
Przepis art. 255 pkt 6 ustawy PZP nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treścią tego przepisu koresponduje przepis art. 457 ust. 1 pkt ustawy PZP, który wskazuje, iż umowa podlega unieważnieniu w przypadku, gdy Zamawiający między innymi z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia.
Nie wyeliminowanie błędu przez zamawiającego na tym etapie postępowania, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Wybór wykonawcy nie jest możliwy, gdyż zgodnie z SWZ wszystkie oferty powinny być złożone poprzez interaktywny formularz oferty. Na tym etapie nie jest możliwe poprawienie, czy też zweryfikowanie działania przez Zamawiającego, a Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego.
Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że:
1) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną po otwarciu ofert tj. obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny - po terminie składania ofert,
2) powyższa wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (vide. art. 457 ust. 1 ustawy Pzp); unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia z powołaniem się na art. 255 pkt 6 w zakresie nieusuwalnej wady postępowania i wpływu na umowę w sprawie zamówienia publicznego należy ocenić biorąc pod uwagę konieczność odniesienia jej skutków do istotnych elementów postępowania o udzielenie zamówienia, wpływających na przestrzeganie podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych, tj. przejrzystości, uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców, związanych z wyborem najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122016,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie udostępnił w dniu ogłoszenia postępowania interaktywnego formularza ofertowego. Formularz został udostępniony w dniu 25 lipca 2023r. W dniu 26 kwietnia 2023r. udostępniony został komunikat z informacją do wykonawców, którzy złożyli oferty przed dniem 25 lipca 2023 r., aby złożyli oferty powtórnie na właściwym formularzu.
Jednocześnie Zamawiający poinformował, iż przedłużył termin składania ofert o 2 dni.
W trakcie otwarcia ofert stwierdzono, że 3 oferty zostały złożone w inny sposób niż za pomocą właściwego formularza oferty.
Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w tym postępowaniu. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne - skutkują koniecznością unieważnienia postępowania.
Przepis art. 255 pkt 6 ustawy PZP nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treścią tego przepisu koresponduje przepis art. 457 ust. 1 pkt ustawy PZP, który wskazuje, iż umowa podlega unieważnieniu w przypadku, gdy Zamawiający między innymi z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia.
Nie wyeliminowanie błędu przez zamawiającego na tym etapie postępowania, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Wybór wykonawcy nie jest możliwy, gdyż zgodnie z SWZ wszystkie oferty powinny być złożone poprzez interaktywny formularz oferty. Na tym etapie nie jest możliwe poprawienie, czy też zweryfikowanie działania przez Zamawiającego, a Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego.
Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że:
1) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną po otwarciu ofert tj. obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny - po terminie składania ofert,
2) powyższa wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (vide. art. 457 ust. 1 ustawy Pzp); unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia z powołaniem się na art. 255 pkt 6 w zakresie nieusuwalnej wady postępowania i wpływu na umowę w sprawie zamówienia publicznego należy ocenić biorąc pod uwagę konieczność odniesienia jej skutków do istotnych elementów postępowania o udzielenie zamówienia, wpływających na przestrzeganie podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych, tj. przejrzystości, uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców, związanych z wyborem najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23647,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39994,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie udostępnił w dniu ogłoszenia postępowania interaktywnego formularza ofertowego. Formularz został udostępniony w dniu 25 lipca 2023r. W dniu 26 kwietnia 2023r. udostępniony został komunikat z informacją do wykonawców, którzy złożyli oferty przed dniem 25 lipca 2023 r., aby złożyli oferty powtórnie na właściwym formularzu.
Jednocześnie Zamawiający poinformował, iż przedłużył termin składania ofert o 2 dni.
W trakcie otwarcia ofert stwierdzono, że 3 oferty zostały złożone w inny sposób niż za pomocą właściwego formularza oferty.
Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w tym postępowaniu. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne - skutkują koniecznością unieważnienia postępowania.
Przepis art. 255 pkt 6 ustawy PZP nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treścią tego przepisu koresponduje przepis art. 457 ust. 1 pkt ustawy PZP, który wskazuje, iż umowa podlega unieważnieniu w przypadku, gdy Zamawiający między innymi z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia.
Nie wyeliminowanie błędu przez zamawiającego na tym etapie postępowania, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Wybór wykonawcy nie jest możliwy, gdyż zgodnie z SWZ wszystkie oferty powinny być złożone poprzez interaktywny formularz oferty. Na tym etapie nie jest możliwe poprawienie, czy też zweryfikowanie działania przez Zamawiającego, a Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego.
Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że:
1) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną po otwarciu ofert tj. obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny - po terminie składania ofert,
2) powyższa wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (vide. art. 457 ust. 1 ustawy Pzp); unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia z powołaniem się na art. 255 pkt 6 w zakresie nieusuwalnej wady postępowania i wpływu na umowę w sprawie zamówienia publicznego należy ocenić biorąc pod uwagę konieczność odniesienia jej skutków do istotnych elementów postępowania o udzielenie zamówienia, wpływających na przestrzeganie podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych, tj. przejrzystości, uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców, związanych z wyborem najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208935,08 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie udostępnił w dniu ogłoszenia postępowania interaktywnego formularza ofertowego. Formularz został udostępniony w dniu 25 lipca 2023r. W dniu 26 kwietnia 2023r. udostępniony został komunikat z informacją do wykonawców, którzy złożyli oferty przed dniem 25 lipca 2023 r., aby złożyli oferty powtórnie na właściwym formularzu.
Jednocześnie Zamawiający poinformował, iż przedłużył termin składania ofert o 2 dni.
W trakcie otwarcia ofert stwierdzono, że 3 oferty zostały złożone w inny sposób niż za pomocą właściwego formularza oferty.
Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w tym postępowaniu. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne - skutkują koniecznością unieważnienia postępowania.
Przepis art. 255 pkt 6 ustawy PZP nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treścią tego przepisu koresponduje przepis art. 457 ust. 1 pkt ustawy PZP, który wskazuje, iż umowa podlega unieważnieniu w przypadku, gdy Zamawiający między innymi z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia.
Nie wyeliminowanie błędu przez zamawiającego na tym etapie postępowania, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Wybór wykonawcy nie jest możliwy, gdyż zgodnie z SWZ wszystkie oferty powinny być złożone poprzez interaktywny formularz oferty. Na tym etapie nie jest możliwe poprawienie, czy też zweryfikowanie działania przez Zamawiającego, a Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego.
Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że:
1) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną po otwarciu ofert tj. obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny - po terminie składania ofert,
2) powyższa wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (vide. art. 457 ust. 1 ustawy Pzp); unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia z powołaniem się na art. 255 pkt 6 w zakresie nieusuwalnej wady postępowania i wpływu na umowę w sprawie zamówienia publicznego należy ocenić biorąc pod uwagę konieczność odniesienia jej skutków do istotnych elementów postępowania o udzielenie zamówienia, wpływających na przestrzeganie podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych, tj. przejrzystości, uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców, związanych z wyborem najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53183,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68953,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie udostępnił w dniu ogłoszenia postępowania interaktywnego formularza ofertowego. Formularz został udostępniony w dniu 25 lipca 2023r. W dniu 26 kwietnia 2023r. udostępniony został komunikat z informacją do wykonawców, którzy złożyli oferty przed dniem 25 lipca 2023 r., aby złożyli oferty powtórnie na właściwym formularzu.
Jednocześnie Zamawiający poinformował, iż przedłużył termin składania ofert o 2 dni.
W trakcie otwarcia ofert stwierdzono, że 3 oferty zostały złożone w inny sposób niż za pomocą właściwego formularza oferty.
Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w tym postępowaniu. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne - skutkują koniecznością unieważnienia postępowania.
Przepis art. 255 pkt 6 ustawy PZP nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treścią tego przepisu koresponduje przepis art. 457 ust. 1 pkt ustawy PZP, który wskazuje, iż umowa podlega unieważnieniu w przypadku, gdy Zamawiający między innymi z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia.
Nie wyeliminowanie błędu przez zamawiającego na tym etapie postępowania, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Wybór wykonawcy nie jest możliwy, gdyż zgodnie z SWZ wszystkie oferty powinny być złożone poprzez interaktywny formularz oferty. Na tym etapie nie jest możliwe poprawienie, czy też zweryfikowanie działania przez Zamawiającego, a Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego.
Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że:
1) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną po otwarciu ofert tj. obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny - po terminie składania ofert,
2) powyższa wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (vide. art. 457 ust. 1 ustawy Pzp); unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia z powołaniem się na art. 255 pkt 6 w zakresie nieusuwalnej wady postępowania i wpływu na umowę w sprawie zamówienia publicznego należy ocenić biorąc pod uwagę konieczność odniesienia jej skutków do istotnych elementów postępowania o udzielenie zamówienia, wpływających na przestrzeganie podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych, tj. przejrzystości, uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców, związanych z wyborem najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117034,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181367,19 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie udostępnił w dniu ogłoszenia postępowania interaktywnego formularza ofertowego. Formularz został udostępniony w dniu 25 lipca 2023r. W dniu 26 kwietnia 2023r. udostępniony został komunikat z informacją do wykonawców, którzy złożyli oferty przed dniem 25 lipca 2023 r., aby złożyli oferty powtórnie na właściwym formularzu.
Jednocześnie Zamawiający poinformował, iż przedłużył termin składania ofert o 2 dni.
W trakcie otwarcia ofert stwierdzono, że 3 oferty zostały złożone w inny sposób niż za pomocą właściwego formularza oferty.
Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w tym postępowaniu. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne - skutkują koniecznością unieważnienia postępowania.
Przepis art. 255 pkt 6 ustawy PZP nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treścią tego przepisu koresponduje przepis art. 457 ust. 1 pkt ustawy PZP, który wskazuje, iż umowa podlega unieważnieniu w przypadku, gdy Zamawiający między innymi z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia.
Nie wyeliminowanie błędu przez zamawiającego na tym etapie postępowania, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Wybór wykonawcy nie jest możliwy, gdyż zgodnie z SWZ wszystkie oferty powinny być złożone poprzez interaktywny formularz oferty. Na tym etapie nie jest możliwe poprawienie, czy też zweryfikowanie działania przez Zamawiającego, a Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego.
Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że:
1) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną po otwarciu ofert tj. obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny - po terminie składania ofert,
2) powyższa wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (vide. art. 457 ust. 1 ustawy Pzp); unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia z powołaniem się na art. 255 pkt 6 w zakresie nieusuwalnej wady postępowania i wpływu na umowę w sprawie zamówienia publicznego należy ocenić biorąc pod uwagę konieczność odniesienia jej skutków do istotnych elementów postępowania o udzielenie zamówienia, wpływających na przestrzeganie podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych, tj. przejrzystości, uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców, związanych z wyborem najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41743,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282900,00 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie udostępnił w dniu ogłoszenia postępowania interaktywnego formularza ofertowego. Formularz został udostępniony w dniu 25 lipca 2023r. W dniu 26 kwietnia 2023r. udostępniony został komunikat z informacją do wykonawców, którzy złożyli oferty przed dniem 25 lipca 2023 r., aby złożyli oferty powtórnie na właściwym formularzu.
Jednocześnie Zamawiający poinformował, iż przedłużył termin składania ofert o 2 dni.
W trakcie otwarcia ofert stwierdzono, że 3 oferty zostały złożone w inny sposób niż za pomocą właściwego formularza oferty.
Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w tym postępowaniu. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne - skutkują koniecznością unieważnienia postępowania.
Przepis art. 255 pkt 6 ustawy PZP nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treścią tego przepisu koresponduje przepis art. 457 ust. 1 pkt ustawy PZP, który wskazuje, iż umowa podlega unieważnieniu w przypadku, gdy Zamawiający między innymi z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia.
Nie wyeliminowanie błędu przez zamawiającego na tym etapie postępowania, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Wybór wykonawcy nie jest możliwy, gdyż zgodnie z SWZ wszystkie oferty powinny być złożone poprzez interaktywny formularz oferty. Na tym etapie nie jest możliwe poprawienie, czy też zweryfikowanie działania przez Zamawiającego, a Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego.
Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że:
1) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną po otwarciu ofert tj. obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny - po terminie składania ofert,
2) powyższa wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (vide. art. 457 ust. 1 ustawy Pzp); unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia z powołaniem się na art. 255 pkt 6 w zakresie nieusuwalnej wady postępowania i wpływu na umowę w sprawie zamówienia publicznego należy ocenić biorąc pod uwagę konieczność odniesienia jej skutków do istotnych elementów postępowania o udzielenie zamówienia, wpływających na przestrzeganie podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych, tj. przejrzystości, uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców, związanych z wyborem najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24972,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40528,50 PLN
INNE PRZETARGI ŁĘKA MAŁA
więcej: przetargi ŁĘKA MAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa pralnicza wraz z opcją dzierżawy pościeli
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń magazynowych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, weterynaryjnej oraz architektury krajobrazu ZSCKR Bystra
- Dostawa mebli wraz z ich montażem w pokojach na budynku F Ośrodka Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego "Syrena" w Mielnie
- Dostawa pościeli i bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu.
- Zakup mebli biurowych i tapicerowanych dla Domów Studenckich Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5-9 w Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.