eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiłkiPrzebudowa drogi gminnej - ul. Zielonej, etap I i II



Ogłoszenie z dnia 2024-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej – ul. Zielonej, etap I i II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miłki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mazurska

1.5.2.) Miejscowość: Miłki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-513

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminamilki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminamilki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.przetargi.gminamilki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zadania statutowe Gminy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej – ul. Zielonej, etap I i II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-789d212a-0b74-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00098617/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej - ul. Zielona etap I i II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dotyczy projektu Nr 00273-65151-UM1400455/22 pn. „Przebudowa drogi gminnej – ul. Zielonej , etap I i II” realizowanego w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji energię odnawialną i w oszczędzanie energii”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -2020 .

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310734

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.701.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w trybie przetargu nieograniczonego polegającego na przebudowie drogi gminnej – ul. Zielonej, etap I i II.
2. Zadanie obejmuje m.in. wykonanie przebudowy drogi gminnej w obrębie istniejącego pasa drogowego polegającego na :
1) Etap I
– wymiana podbudowy na podbudowę na podbudowę z mieszanki związanej cementem C3/4 o grubości 15 cm;
- podbudowa z mieszanki niezwiązanej (KŁSM) o grubości 20 cm;
- wykonanie nawierzchni asfaltowej – warstwa wiążąca AC 16W o grubości 5 cm, warstwa ścieralna AC 11 S o grubości 4 cm.
- długość odcinka Etapu I - 0,981 km
- szerokość odcinka Etapu I - 5 m ( km od 0 do 719,28 i 1+489,43 do 1+568,11. nr działki 289, 250/1),
- szerokość odcinka Etapu I – 4,50 m ( km 0 do 183,41 działka nr. 288).
2) Etap II

- wymiana podbudowy i nawierzchni na nawierzchnię z mieszanki niezwiązanej (KŁSM) o grubości 20 cm,
- długość odcinka II Etapu 770,15 m (km 0 + 719,29 do km 1+489,43).
- szerokość odcinka II Etapu 5,00 m.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w:

1) projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ,
2) dokumentacji projektowej, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarze robót oraz zgłoszeniu robót budowlanych, które stanowią załącznik Nr 6 do SWZ.

4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie: dokumentacji projektowej, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.
5. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarach, SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy czy urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp. W tym celu wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą ww. środków dowodowych potwierdzających równoważność zaoferowanych materiałów, elementów, systemów czy urządzeń z przedmiotem zamówienia.

6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.)(dale ustawa Prawo budowlane).

7. Jest to zamówienie na robotę budowlaną o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV:
1) 45.11.00.00-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne;
2) 45.23.32.22-1 Roboty budowlane w zakresie układania nawierzchni chodników i nawierzchni asfaltowych;
3) 45.23.31.40-2 Roboty drogowe
4) 45.23.32.90-8 Instalowanie znaków drogowych

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

9. Zamawiający na podstawie art. 91 ust.2 ustawy Pzp informuje o powodach niedokonania podziału zamówienia na części:
podział zamówienia na części mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia z powodu potrzeby skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia , co spowodowałoby nadmierne trudności techniczne, a co zatym idzie nadmierne koszty realizacji zamówienia.

10. Dla inwestycji objętej przedmiotem zamówienia Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski w drodze odrębnego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233140-2 - Roboty drogowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2121173,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2807669,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2121173,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481547146

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2121173,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 310 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.