Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00300806/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Słowiku, Szkoły Podstawowej w Szczawinie, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach oraz Szkoły Podstawowej w Białej w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY Z SIEDZIBĄ W DĄBRÓWCE WIELKIEJ K/ZGIERZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470306752
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrówka Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 427178253
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gzkdabrowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzkdabrowka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-547c5a3d-1f04-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Słowiku, Szkoły Podstawowej w Szczawinie, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach oraz Szkoły Podstawowej w Białej w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-547c5a3d-1f04-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029943/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Słowiku, Szkoły Podstawowej w Szczawinie, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach oraz Szkoły Podstawowej w Białej w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00300806
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA-5/PN/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 848845,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Słowiku, na trasie nr 1Trasa: „Wiktorów (skrzyżowanie ul. Tartarcznej z drogą gminną na Kowalewice) – Zimna Woda - Słowik (szkoła) – 6 km i Wiktorów – Słowik (szkoła) – 5,5 km”
Długość trasy – 11,5 km dla dowozów
Długość trasy – 6,0 km dla odwozów
Dziennie ilość dowozów: 1 (ale dwa kursy: 6,0 km + 5,5 km)
Dziennie ilość odwozów: 3
Ilość km dziennie – 29,5; w roku szkolnym -186 dni x 29,5 km/dzień= 5487,0 km.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi w taki sposób, aby jednorazowo tj. jednym kursem dowiózł do szkoły i ze szkoły taką ilość dzieci, jaka jest wskazana w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji).
4. Świadczenie usługi winno odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie, przeznaczonymi do przewozu osób i zapewniającymi przewóz uczniów w liczbie wskazanej w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji). Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekę w czasie przewozów dzieci. Zamawiający dopuszcza zmianę liczby uczniów na poszczególnych trasach na plus /minus 15%.
5. Wykonawca obowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy w przypadku awarii pojazdu podstawowego, którym świadczyć będzie usługę przewozu dzieci.
6. Pojazdy, przy pomocy których świadczona będzie usługa muszą posiadać ważne badania techniczne oraz odpowiadać wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm. ), przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) oraz innym przepisom regulującym zagadnienia dowozu osób.
7. Uczniowie winni być dowożeni i odwożeni przez wykonawcę zgodnie z harmonogramem zajęć szkolnych - planem lekcji ustalonym przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Słowiku, Dyrektora Szkoły Podstawowej w Szczawinie, Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach oraz Dyrektora Szkoły Podstawowej w Białej. Usługa dowozu i odwozu musi obejmować również sprawowanie opieki w czasie przewozów przez opiekuna wykonawcy. Wyklucza się sprawowanie opieki podczas przejazdu przez kierowcę. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Dowozy i odwozy w ramach planu zajęć lekcyjnych odbywać będą się zgodnie z informacjami zawartymi w szczegółowym opisie dla każdej z tras. Dowozy i odwozy dodatkowe, w ramach zajęć dydaktycznych odbywać będą się w oparciu o przedstawiony przez dyrektora szkoły harmonogram dowozów dodatkowych, na dany miesiąc kalendarzowy. Podczas dodatkowych dowozów i odwozów opiekę na uczniami sprawuje dyrektor szkoły.
8. W czasie przewozów, wykonawca musi zapewnić opiekę uczniom w sposób określony w dokumencie Zamawiającego p.n. „Regulamin dowożenia i odwożenia uczniów szkół z terenu Gminy Zgierz oraz sprawowania opieki w czasie przewozów”.
9. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z dyrektorem szkoły w zakresie ustalania godzin dowozów i odwozów uczniów w czasie roku szkolnego z uwzględnieniem organizacji pierwszego dnia roku szkolnego. Dokładne godziny przyjazdów i odjazdów zostaną podane wykonawcy przez dyrektora szkoły. Najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem roku szkolnego wykonawca przedstawi dyrektorowi szkoły oraz zamawiającemu szczegółowy harmonogram godzin dowozów dzieci, z uwzględnieniem godzin odjazdu z poszczególnych przystanków na trasie dowozu.
10. Zamawiający zaleca, aby wykonawca w celu prawidłowego oszacowania ceny oferty zapoznał się z przebiegiem trasy. Oszacowana przez zamawiającego długość trasy stanowi odległość od miejsca początkowego do miejsca końcowego trasy dowozu lub odwozu uczniów.
11. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcom z tym, że zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są mu wiadome na tym etapie). Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
13. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia, były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowę o pracę wymagane będzie od osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na stanowisku kierowca.
14. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy oświadczenie, że pracownicy wykonujący czynności wymienione w pkt 13 są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
15. W trakcie realizacji przedmiotu umowy zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
16. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na każde wezwanie w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególności poprzez przedłożenie Zamawiającemu dowodów takich jak np.:
poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy.
17. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
18. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 300,00 zł za każdy stwierdzony przypadek.
19. Zamawiający ma prawo w każdej chwili do skontrolowania wykonywania usług objętych niniejszą umową. Kontrole będą przeprowadzane w czasie i w miejscach wskazanych przez zamawiającego. O przeprowadzonej kontroli zamawiający będzie informował wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 79599,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Słowiku, na trasie nr 2Trasa: „Lućmierz (ul. Osiedlowa, droga nr 91, ul. Sadowa) – Rosanów (ul. Łanowa, ul. Długa, ul Główna) – Emilia, ul. Telefoniczna (rondo, stacja paliw) – Słowik (szkoła) – 11 km i Rosanów (skrzyżowanie ul. Głównej z ul. Smutną) – Emilia, ul. Telefoniczna (rondo, stacja paliw) – Słowik (szkoła) – 7 km”
Długość trasy – 18,0 km dla dowozów
Długość trasy – 11,0 km dla odwozów
Dziennie ilość dowozów: 1 (ale dwa kursy: 11,0 km + 7,0 km)
Dziennie ilość odwozów: 3
Ilość km dziennie – 51,0; w roku szkolnym -186 dni x 51,0 km/dzień= 9486,0 km
Dodatkowa pula kilometrów w ramach dowozów i odwozów dzieci na zajęcia dodatkowe , odbywające się w ramach szkolnych zajęć dydaktycznych: ok. 500,0 km w ciągu całego roku szkolnego
Razem w roku szkolnym: 9486,0 km + 500,0 km = 9986,0 km
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi w taki sposób, aby jednorazowo tj. jednym kursem dowiózł do szkoły i ze szkoły taką ilość dzieci, jaka jest wskazana w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji).
4. Świadczenie usługi winno odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie, przeznaczonymi do przewozu osób i zapewniającymi przewóz uczniów w liczbie wskazanej w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji). Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekę w czasie przewozów dzieci. Zamawiający dopuszcza zmianę liczby uczniów na poszczególnych trasach na plus /minus 15%.
5. Wykonawca obowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy w przypadku awarii pojazdu podstawowego, którym świadczyć będzie usługę przewozu dzieci.
6. Pojazdy, przy pomocy których świadczona będzie usługa muszą posiadać ważne badania techniczne oraz odpowiadać wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm. ), przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) oraz innym przepisom regulującym zagadnienia dowozu osób.
7. Uczniowie winni być dowożeni i odwożeni przez wykonawcę zgodnie z harmonogramem zajęć szkolnych - planem lekcji ustalonym przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Słowiku, Dyrektora Szkoły Podstawowej w Szczawinie, Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach oraz Dyrektora Szkoły Podstawowej w Białej. Usługa dowozu i odwozu musi obejmować również sprawowanie opieki w czasie przewozów przez opiekuna wykonawcy. Wyklucza się sprawowanie opieki podczas przejazdu przez kierowcę. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Dowozy i odwozy w ramach planu zajęć lekcyjnych odbywać będą się zgodnie z informacjami zawartymi w szczegółowym opisie dla każdej z tras. Dowozy i odwozy dodatkowe, w ramach zajęć dydaktycznych odbywać będą się w oparciu o przedstawiony przez dyrektora szkoły harmonogram dowozów dodatkowych, na dany miesiąc kalendarzowy. Podczas dodatkowych dowozów i odwozów opiekę na uczniami sprawuje dyrektor szkoły.
8. W czasie przewozów, wykonawca musi zapewnić opiekę uczniom w sposób określony w dokumencie Zamawiającego p.n. „Regulamin dowożenia i odwożenia uczniów szkół z terenu Gminy Zgierz oraz sprawowania opieki w czasie przewozów”.
9. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z dyrektorem szkoły w zakresie ustalania godzin dowozów i odwozów uczniów w czasie roku szkolnego z uwzględnieniem organizacji pierwszego dnia roku szkolnego. Dokładne godziny przyjazdów i odjazdów zostaną podane wykonawcy przez dyrektora szkoły. Najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem roku szkolnego wykonawca przedstawi dyrektorowi szkoły oraz zamawiającemu szczegółowy harmonogram godzin dowozów dzieci, z uwzględnieniem godzin odjazdu z poszczególnych przystanków na trasie dowozu.
10. Zamawiający zaleca, aby wykonawca w celu prawidłowego oszacowania ceny oferty zapoznał się z przebiegiem trasy. Oszacowana przez zamawiającego długość trasy stanowi odległość od miejsca początkowego do miejsca końcowego trasy dowozu lub odwozu uczniów.
11. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcom z tym, że zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są mu wiadome na tym etapie). Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
13. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia, były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowę o pracę wymagane będzie od osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na stanowisku kierowca.
14. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy oświadczenie, że pracownicy wykonujący czynności wymienione w pkt 13 są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
15. W trakcie realizacji przedmiotu umowy zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
16. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na każde wezwanie w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególności poprzez przedłożenie Zamawiającemu dowodów takich jak np.:
poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy.
17. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
18. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 300,00 zł za każdy stwierdzony przypadek.
19. Zamawiający ma prawo w każdej chwili do skontrolowania wykonywania usług objętych niniejszą umową. Kontrole będą przeprowadzane w czasie i w miejscach wskazanych przez zamawiającego. O przeprowadzonej kontroli zamawiający będzie informował wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 137000,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Słowiku, na trasie nr 3Trasa: „Dębniak – Jasionka – Katarzynów – Sokolniki Las – Kania Góra – Emilia – Słowik (szkoła) – 12 km i Kania Góra (ul. Strażacka) – Adolfów – Emilia – Słowik (szkoła) – 4,0 km”
Długość trasy – 16,0 km dla dowozów
Długość trasy – 12,0 km dla odwozów
Dziennie ilość dowozów: 1 (ale dwa kursy: 12,0 km + 4,0 km)
Dziennie ilość odwozów: 3
Ilość km dziennie – 52,0; w roku szkolnym -186 dni x 52,0 km/dzień= 9672,0 km
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi w taki sposób, aby jednorazowo tj. jednym kursem dowiózł do szkoły i ze szkoły taką ilość dzieci, jaka jest wskazana w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji).
4. Świadczenie usługi winno odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie, przeznaczonymi do przewozu osób i zapewniającymi przewóz uczniów w liczbie wskazanej w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji). Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekę w czasie przewozów dzieci. Zamawiający dopuszcza zmianę liczby uczniów na poszczególnych trasach na plus /minus 15%.
5. Wykonawca obowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy w przypadku awarii pojazdu podstawowego, którym świadczyć będzie usługę przewozu dzieci.
6. Pojazdy, przy pomocy których świadczona będzie usługa muszą posiadać ważne badania techniczne oraz odpowiadać wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm. ), przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) oraz innym przepisom regulującym zagadnienia dowozu osób.
7. Uczniowie winni być dowożeni i odwożeni przez wykonawcę zgodnie z harmonogramem zajęć szkolnych - planem lekcji ustalonym przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Słowiku, Dyrektora Szkoły Podstawowej w Szczawinie, Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach oraz Dyrektora Szkoły Podstawowej w Białej. Usługa dowozu i odwozu musi obejmować również sprawowanie opieki w czasie przewozów przez opiekuna wykonawcy. Wyklucza się sprawowanie opieki podczas przejazdu przez kierowcę. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Dowozy i odwozy w ramach planu zajęć lekcyjnych odbywać będą się zgodnie z informacjami zawartymi w szczegółowym opisie dla każdej z tras. Dowozy i odwozy dodatkowe, w ramach zajęć dydaktycznych odbywać będą się w oparciu o przedstawiony przez dyrektora szkoły harmonogram dowozów dodatkowych, na dany miesiąc kalendarzowy. Podczas dodatkowych dowozów i odwozów opiekę na uczniami sprawuje dyrektor szkoły.
8. W czasie przewozów, wykonawca musi zapewnić opiekę uczniom w sposób określony w dokumencie Zamawiającego p.n. „Regulamin dowożenia i odwożenia uczniów szkół z terenu Gminy Zgierz oraz sprawowania opieki w czasie przewozów”.
9. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z dyrektorem szkoły w zakresie ustalania godzin dowozów i odwozów uczniów w czasie roku szkolnego z uwzględnieniem organizacji pierwszego dnia roku szkolnego. Dokładne godziny przyjazdów i odjazdów zostaną podane wykonawcy przez dyrektora szkoły. Najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem roku szkolnego wykonawca przedstawi dyrektorowi szkoły oraz zamawiającemu szczegółowy harmonogram godzin dowozów dzieci, z uwzględnieniem godzin odjazdu z poszczególnych przystanków na trasie dowozu.
10. Zamawiający zaleca, aby wykonawca w celu prawidłowego oszacowania ceny oferty zapoznał się z przebiegiem trasy. Oszacowana przez zamawiającego długość trasy stanowi odległość od miejsca początkowego do miejsca końcowego trasy dowozu lub odwozu uczniów.
11. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcom z tym, że zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są mu wiadome na tym etapie). Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
13. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia, były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowę o pracę wymagane będzie od osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na stanowisku kierowca.
14. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy oświadczenie, że pracownicy wykonujący czynności wymienione w pkt 13 są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
15. W trakcie realizacji przedmiotu umowy zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
16. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na każde wezwanie w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególności poprzez przedłożenie Zamawiającemu dowodów takich jak np.:
poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy.
17. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
18. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 300,00 zł za każdy stwierdzony przypadek.
19. Zamawiający ma prawo w każdej chwili do skontrolowania wykonywania usług objętych niniejszą umową. Kontrole będą przeprowadzane w czasie i w miejscach wskazanych przez zamawiającego. O przeprowadzonej kontroli zamawiający będzie informował wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 117827,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Szczawinie, na trasie nr 4Trasa: „Skotniki (ul. Rzemieślnicza/Barowa) – Janów – Józefów – Palestyna –
Czaplinek – Marcjanka – Podole – Szczawin (szkoła) – 11 km i Czaplinek –
Marcjanka – Podole – Szczawin (szkoła) – 5,0 km”
Długość trasy – 16,0 km dla dowozów
Długość trasy – 11,0 km dla odwozów
Dziennie ilość dowozów: 1 (ale dwa kursy: 11,0 km + 5,0 km)
Dziennie ilość odwozów: 3
Ilość km dziennie – 49,0; w roku szkolnym -186 dni x 49,0 km/dzień= 9114,0 km
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi w taki sposób, aby jednorazowo tj. jednym kursem dowiózł do szkoły i ze szkoły taką ilość dzieci, jaka jest wskazana w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji).
4. Świadczenie usługi winno odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie, przeznaczonymi do przewozu osób i zapewniającymi przewóz uczniów w liczbie wskazanej w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji). Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekę w czasie przewozów dzieci. Zamawiający dopuszcza zmianę liczby uczniów na poszczególnych trasach na plus /minus 15%.
5. Wykonawca obowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy w przypadku awarii pojazdu podstawowego, którym świadczyć będzie usługę przewozu dzieci.
6. Pojazdy, przy pomocy których świadczona będzie usługa muszą posiadać ważne badania techniczne oraz odpowiadać wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm. ), przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) oraz innym przepisom regulującym zagadnienia dowozu osób.
7. Uczniowie winni być dowożeni i odwożeni przez wykonawcę zgodnie z harmonogramem zajęć szkolnych - planem lekcji ustalonym przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Słowiku, Dyrektora Szkoły Podstawowej w Szczawinie, Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach oraz Dyrektora Szkoły Podstawowej w Białej. Usługa dowozu i odwozu musi obejmować również sprawowanie opieki w czasie przewozów przez opiekuna wykonawcy. Wyklucza się sprawowanie opieki podczas przejazdu przez kierowcę. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Dowozy i odwozy w ramach planu zajęć lekcyjnych odbywać będą się zgodnie z informacjami zawartymi w szczegółowym opisie dla każdej z tras. Dowozy i odwozy dodatkowe, w ramach zajęć dydaktycznych odbywać będą się w oparciu o przedstawiony przez dyrektora szkoły harmonogram dowozów dodatkowych, na dany miesiąc kalendarzowy. Podczas dodatkowych dowozów i odwozów opiekę na uczniami sprawuje dyrektor szkoły.
8. W czasie przewozów, wykonawca musi zapewnić opiekę uczniom w sposób określony w dokumencie Zamawiającego p.n. „Regulamin dowożenia i odwożenia uczniów szkół z terenu Gminy Zgierz oraz sprawowania opieki w czasie przewozów”.
9. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z dyrektorem szkoły w zakresie ustalania godzin dowozów i odwozów uczniów w czasie roku szkolnego z uwzględnieniem organizacji pierwszego dnia roku szkolnego. Dokładne godziny przyjazdów i odjazdów zostaną podane wykonawcy przez dyrektora szkoły. Najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem roku szkolnego wykonawca przedstawi dyrektorowi szkoły oraz zamawiającemu szczegółowy harmonogram godzin dowozów dzieci, z uwzględnieniem godzin odjazdu z poszczególnych przystanków na trasie dowozu.
10. Zamawiający zaleca, aby wykonawca w celu prawidłowego oszacowania ceny oferty zapoznał się z przebiegiem trasy. Oszacowana przez zamawiającego długość trasy stanowi odległość od miejsca początkowego do miejsca końcowego trasy dowozu lub odwozu uczniów.
11. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcom z tym, że zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są mu wiadome na tym etapie). Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
13. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia, były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowę o pracę wymagane będzie od osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na stanowisku kierowca.
14. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy oświadczenie, że pracownicy wykonujący czynności wymienione w pkt 13 są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
15. W trakcie realizacji przedmiotu umowy zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
16. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na każde wezwanie w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególności poprzez przedłożenie Zamawiającemu dowodów takich jak np.:
poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy.
17. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
18. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 300,00 zł za każdy stwierdzony przypadek.
19. Zamawiający ma prawo w każdej chwili do skontrolowania wykonywania usług objętych niniejszą umową. Kontrole będą przeprowadzane w czasie i w miejscach wskazanych przez zamawiającego. O przeprowadzonej kontroli zamawiający będzie informował wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 149905,77 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Szczawinie, na trasie nr 5Trasa: „Skotniki (krańcówka 51B) – Łagiewniki Nowe – Smardzew – Glinnik –
Podole – Szczawin (szkoła) – 16 km i Wołyń – Siedlisko – Glinnik – Podole –
Szczawin (szkoła) – 5 km”; dla trasy przejazdu w miejscowościach Siedlisko,
Glinnik i Wołyń opracowana jest nowa stała organizacja ruchu dopuszczająca
przejazd autobusami szkolnymi
Długość trasy – 15,0 km dla dowozów
Długość trasy – 10,0 km dla odwozów
Dziennie ilość dowozów: 1 (ale dwa kursy: 10,0 km + 5,0 km)
Dziennie ilość odwozów: 3
Ilość km dziennie – 45,0; w roku szkolnym -186 dni x 45,0 km/dzień= 8370,0 km
Dodatkowa pula kilometrów w ramach dowozów i odwozów dzieci na zajęcia dodatkowe odbywające się w ramach szkolnych zajęć dydaktycznych: ok. 250,0 km w ciągu całego roku szkolnego
Razem w roku szkolnym: 8370,0 km + 250,0 km = 8620,0 km
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi w taki sposób, aby jednorazowo tj. jednym kursem dowiózł do szkoły i ze szkoły taką ilość dzieci, jaka jest wskazana w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji).
4. Świadczenie usługi winno odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie, przeznaczonymi do przewozu osób i zapewniającymi przewóz uczniów w liczbie wskazanej w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji). Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekę w czasie przewozów dzieci. Zamawiający dopuszcza zmianę liczby uczniów na poszczególnych trasach na plus /minus 15%.
5. Wykonawca obowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy w przypadku awarii pojazdu podstawowego, którym świadczyć będzie usługę przewozu dzieci.
6. Pojazdy, przy pomocy których świadczona będzie usługa muszą posiadać ważne badania techniczne oraz odpowiadać wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm. ), przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) oraz innym przepisom regulującym zagadnienia dowozu osób.
7. Uczniowie winni być dowożeni i odwożeni przez wykonawcę zgodnie z harmonogramem zajęć szkolnych - planem lekcji ustalonym przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Słowiku, Dyrektora Szkoły Podstawowej w Szczawinie, Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach oraz Dyrektora Szkoły Podstawowej w Białej. Usługa dowozu i odwozu musi obejmować również sprawowanie opieki w czasie przewozów przez opiekuna wykonawcy. Wyklucza się sprawowanie opieki podczas przejazdu przez kierowcę. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Dowozy i odwozy w ramach planu zajęć lekcyjnych odbywać będą się zgodnie z informacjami zawartymi w szczegółowym opisie dla każdej z tras. Dowozy i odwozy dodatkowe, w ramach zajęć dydaktycznych odbywać będą się w oparciu o przedstawiony przez dyrektora szkoły harmonogram dowozów dodatkowych, na dany miesiąc kalendarzowy. Podczas dodatkowych dowozów i odwozów opiekę na uczniami sprawuje dyrektor szkoły.
8. W czasie przewozów, wykonawca musi zapewnić opiekę uczniom w sposób określony w dokumencie Zamawiającego p.n. „Regulamin dowożenia i odwożenia uczniów szkół z terenu Gminy Zgierz oraz sprawowania opieki w czasie przewozów”.
9. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z dyrektorem szkoły w zakresie ustalania godzin dowozów i odwozów uczniów w czasie roku szkolnego z uwzględnieniem organizacji pierwszego dnia roku szkolnego. Dokładne godziny przyjazdów i odjazdów zostaną podane wykonawcy przez dyrektora szkoły. Najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem roku szkolnego wykonawca przedstawi dyrektorowi szkoły oraz zamawiającemu szczegółowy harmonogram godzin dowozów dzieci, z uwzględnieniem godzin odjazdu z poszczególnych przystanków na trasie dowozu.
10. Zamawiający zaleca, aby wykonawca w celu prawidłowego oszacowania ceny oferty zapoznał się z przebiegiem trasy. Oszacowana przez zamawiającego długość trasy stanowi odległość od miejsca początkowego do miejsca końcowego trasy dowozu lub odwozu uczniów.
11. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcom z tym, że zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są mu wiadome na tym etapie). Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
13. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia, były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowę o pracę wymagane będzie od osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na stanowisku kierowca.
14. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy oświadczenie, że pracownicy wykonujący czynności wymienione w pkt 13 są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
15. W trakcie realizacji przedmiotu umowy zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
16. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na każde wezwanie w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególności poprzez przedłożenie Zamawiającemu dowodów takich jak np.:
poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy.
17. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
18. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 300,00 zł za każdy stwierdzony przypadek.
19. Zamawiający ma prawo w każdej chwili do skontrolowania wykonywania usług objętych niniejszą umową. Kontrole będą przeprowadzane w czasie i w miejscach wskazanych przez zamawiającego. O przeprowadzonej kontroli zamawiający będzie informował wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 149983,66 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach na trasie nr 6Trasa: „Jedlicze A (ul. Długa – budynek świetlicy)-Jedlicze B (ul. Letniskowa,
ul. Rekreacyjna), Jedlicze A (ul. Aleksandrowska)-Grotniki (szkoła)”
Długość trasy – 5,5 km
Dziennie ilość dowozów: 1
Dziennie ilość odwozów: 2
Ilość km dziennie – 16,5; w roku szkolnym -186 dni x 16,5 km/dzień= 3069,0 km
Dodatkowa pula kilometrów w ramach dowozów i odwozów dzieci na zajęcia dodatkowe odbywające się w ramach szkolnych zajęć dydaktycznych: ok. 50,0 km w ciągu całego roku szkolnego
Razem w roku szkolnym: 3069,0 km + 50,0 km = 3119,0 km
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi w taki sposób, aby jednorazowo tj. jednym kursem dowiózł do szkoły i ze szkoły taką ilość dzieci, jaka jest wskazana w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji).
4. Świadczenie usługi winno odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie, przeznaczonymi do przewozu osób i zapewniającymi przewóz uczniów w liczbie wskazanej w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji). Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekę w czasie przewozów dzieci. Zamawiający dopuszcza zmianę liczby uczniów na poszczególnych trasach na plus /minus 15%.
5. Wykonawca obowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy w przypadku awarii pojazdu podstawowego, którym świadczyć będzie usługę przewozu dzieci.
6. Pojazdy, przy pomocy których świadczona będzie usługa muszą posiadać ważne badania techniczne oraz odpowiadać wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm. ), przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) oraz innym przepisom regulującym zagadnienia dowozu osób.
7. Uczniowie winni być dowożeni i odwożeni przez wykonawcę zgodnie z harmonogramem zajęć szkolnych - planem lekcji ustalonym przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Słowiku, Dyrektora Szkoły Podstawowej w Szczawinie, Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach oraz Dyrektora Szkoły Podstawowej w Białej. Usługa dowozu i odwozu musi obejmować również sprawowanie opieki w czasie przewozów przez opiekuna wykonawcy. Wyklucza się sprawowanie opieki podczas przejazdu przez kierowcę. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Dowozy i odwozy w ramach planu zajęć lekcyjnych odbywać będą się zgodnie z informacjami zawartymi w szczegółowym opisie dla każdej z tras. Dowozy i odwozy dodatkowe, w ramach zajęć dydaktycznych odbywać będą się w oparciu o przedstawiony przez dyrektora szkoły harmonogram dowozów dodatkowych, na dany miesiąc kalendarzowy. Podczas dodatkowych dowozów i odwozów opiekę na uczniami sprawuje dyrektor szkoły.
8. W czasie przewozów, wykonawca musi zapewnić opiekę uczniom w sposób określony w dokumencie Zamawiającego p.n. „Regulamin dowożenia i odwożenia uczniów szkół z terenu Gminy Zgierz oraz sprawowania opieki w czasie przewozów”.
9. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z dyrektorem szkoły w zakresie ustalania godzin dowozów i odwozów uczniów w czasie roku szkolnego z uwzględnieniem organizacji pierwszego dnia roku szkolnego. Dokładne godziny przyjazdów i odjazdów zostaną podane wykonawcy przez dyrektora szkoły. Najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem roku szkolnego wykonawca przedstawi dyrektorowi szkoły oraz zamawiającemu szczegółowy harmonogram godzin dowozów dzieci, z uwzględnieniem godzin odjazdu z poszczególnych przystanków na trasie dowozu.
10. Zamawiający zaleca, aby wykonawca w celu prawidłowego oszacowania ceny oferty zapoznał się z przebiegiem trasy. Oszacowana przez zamawiającego długość trasy stanowi odległość od miejsca początkowego do miejsca końcowego trasy dowozu lub odwozu uczniów.
11. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcom z tym, że zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są mu wiadome na tym etapie). Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
13. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia, były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowę o pracę wymagane będzie od osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na stanowisku kierowca.
14. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy oświadczenie, że pracownicy wykonujący czynności wymienione w pkt 13 są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
15. W trakcie realizacji przedmiotu umowy zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
16. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na każde wezwanie w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególności poprzez przedłożenie Zamawiającemu dowodów takich jak np.:
poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy.
17. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
18. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 300,00 zł za każdy stwierdzony przypadek.
19. Zamawiający ma prawo w każdej chwili do skontrolowania wykonywania usług objętych niniejszą umową. Kontrole będą przeprowadzane w czasie i w miejscach wskazanych przez zamawiającego. O przeprowadzonej kontroli zamawiający będzie informował wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 59134,20 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Białej, na trasie nr 7Trasa: „Wola Branicka (DP5105E, droga gminna w kierunku DW 708)-
Warszyce (rondo)-Bądków (przy posesji nr 12)- Dzierżązna (DP5105E,
DP5122E)-Ciosny Sady-Dzierżązna (ul. Polna, ul. Zagajnikowa)-Biała
(szkoła)”.
Długość trasy – 18,0 km
Dziennie ilość dowozów: 1
Dziennie ilość odwozów: 2
Ilość km dziennie – 54,0; w roku szkolnym -186 dni x 54,0 km/dzień= 10044,0 km
Dodatkowa pula kilometrów w ramach dowozów i odwozów dzieci na zajęcia dodatkowe odbywające się w ramach szkolnych zajęć dydaktycznych: ok. 550,0 km w ciągu całego
roku szkolnego
Razem w roku szkolnym: 10044,0 km + 550,0 km = 10594,0 km
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi w taki sposób, aby jednorazowo tj. jednym kursem dowiózł do szkoły i ze szkoły taką ilość dzieci, jaka jest wskazana w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji).
4. Świadczenie usługi winno odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie, przeznaczonymi do przewozu osób i zapewniającymi przewóz uczniów w liczbie wskazanej w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji). Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekę w czasie przewozów dzieci. Zamawiający dopuszcza zmianę liczby uczniów na poszczególnych trasach na plus /minus 15%.
5. Wykonawca obowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy w przypadku awarii pojazdu podstawowego, którym świadczyć będzie usługę przewozu dzieci.
6. Pojazdy, przy pomocy których świadczona będzie usługa muszą posiadać ważne badania techniczne oraz odpowiadać wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm. ), przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) oraz innym przepisom regulującym zagadnienia dowozu osób.
7. Uczniowie winni być dowożeni i odwożeni przez wykonawcę zgodnie z harmonogramem zajęć szkolnych - planem lekcji ustalonym przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Słowiku, Dyrektora Szkoły Podstawowej w Szczawinie, Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach oraz Dyrektora Szkoły Podstawowej w Białej. Usługa dowozu i odwozu musi obejmować również sprawowanie opieki w czasie przewozów przez opiekuna wykonawcy. Wyklucza się sprawowanie opieki podczas przejazdu przez kierowcę. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Dowozy i odwozy w ramach planu zajęć lekcyjnych odbywać będą się zgodnie z informacjami zawartymi w szczegółowym opisie dla każdej z tras. Dowozy i odwozy dodatkowe, w ramach zajęć dydaktycznych odbywać będą się w oparciu o przedstawiony przez dyrektora szkoły harmonogram dowozów dodatkowych, na dany miesiąc kalendarzowy. Podczas dodatkowych dowozów i odwozów opiekę na uczniami sprawuje dyrektor szkoły.
8. W czasie przewozów, wykonawca musi zapewnić opiekę uczniom w sposób określony w dokumencie Zamawiającego p.n. „Regulamin dowożenia i odwożenia uczniów szkół z terenu Gminy Zgierz oraz sprawowania opieki w czasie przewozów”.
9. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z dyrektorem szkoły w zakresie ustalania godzin dowozów i odwozów uczniów w czasie roku szkolnego z uwzględnieniem organizacji pierwszego dnia roku szkolnego. Dokładne godziny przyjazdów i odjazdów zostaną podane wykonawcy przez dyrektora szkoły. Najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem roku szkolnego wykonawca przedstawi dyrektorowi szkoły oraz zamawiającemu szczegółowy harmonogram godzin dowozów dzieci, z uwzględnieniem godzin odjazdu z poszczególnych przystanków na trasie dowozu.
10. Zamawiający zaleca, aby wykonawca w celu prawidłowego oszacowania ceny oferty zapoznał się z przebiegiem trasy. Oszacowana przez zamawiającego długość trasy stanowi odległość od miejsca początkowego do miejsca końcowego trasy dowozu lub odwozu uczniów.
11. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcom z tym, że zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są mu wiadome na tym etapie). Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
13. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia, były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowę o pracę wymagane będzie od osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na stanowisku kierowca.
14. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy oświadczenie, że pracownicy wykonujący czynności wymienione w pkt 13 są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
15. W trakcie realizacji przedmiotu umowy zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
16. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na każde wezwanie w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególności poprzez przedłożenie Zamawiającemu dowodów takich jak np.:
poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy.
17. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
18. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 300,00 zł za każdy stwierdzony przypadek.
19. Zamawiający ma prawo w każdej chwili do skontrolowania wykonywania usług objętych niniejszą umową. Kontrole będą przeprowadzane w czasie i w miejscach wskazanych przez zamawiającego. O przeprowadzonej kontroli zamawiający będzie informował wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 155392,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85037,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162963,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85037,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U.iT. JAN NYCZAJ W SPADKU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470033107
7.3.3) Ulica: Aleksandria 30
7.3.4) Miejscowość: Aleksandria
7.3.5) Kod pocztowy: 95-035
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85037,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148858,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169593,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148858,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U.iT. JAN NYCZAJ W SPADKU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470033107
7.3.3) Ulica: Aleksandria 30
7.3.4) Miejscowość: Aleksandria
7.3.5) Kod pocztowy: 95-035
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157174,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141017,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146449,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141017,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U.iT. JAN NYCZAJ W SPADKU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470033107
7.3.3) Ulica: Aleksandria 30
7.3.4) Miejscowość: Aleksandria
7.3.5) Kod pocztowy: 95-035
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141017,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155029,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168809,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155029,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Sadowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470027093
7.3.3) Ulica: Strykowska 113
7.3.4) Miejscowość: Szczawin
7.3.5) Kod pocztowy: 95-002
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF SADOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF SADOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149905,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158063,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164633,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158063,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Sadowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470027093
7.3.3) Ulica: Strykowska 113
7.3.4) Miejscowość: Szczawin
7.3.5) Kod pocztowy: 95-002
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF SADOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF SADOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159845,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która Zamawiający przeznaczył na sfinalizowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105491,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157225,80 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165679,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165902,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165679,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKS Bodzentyn Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621824841
7.3.4) Miejscowość: Bogucice Drugie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166780,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 01.01.2025r. - 30.06.2025 r." z podziałem na trzy części.
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.