Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00311695/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
- 2024/BZP 00326350/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont klatek schodowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227640516
1.5.8.) Numer faksu: 227640450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpu@powiat-legionowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont klatek schodowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c05fb5c-0bab-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025907/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Remont klatki schodowej w LO im. M. Konopnickiej w Legionowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311695
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 215020,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont klatek schodowych poprzez wykonanie robót malarskich ścian i sufitów w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 26 w Legionowie.
2. W zakresie przedmiotu zamówienia zostaną wykonane roboty:
1) roboty malarskie ścian farbą zmywalną i sufitów farbą emulsyjną,
2) roboty malarskie naświetli okiennych w korytarzach,
3) roboty malarskie stalowych balustrad klatek schodowych,
4) wykonanie lamperii z tynku żywicznego mozaikowego
5) wymiana oświetlenia na klatkach schodowych i korytarzach na energooszczędne w technologii LED 54 sztuki.
3. Szczegółowy zakres robót budowlanych:
1) roboty malarskie ścian i sufitów
- zabezpieczenie podłóg , okien i mebli folią,
- przetarcie ścian i sufitów z zmyciem starej farby oraz z uzupełnieniem pęknięć ścian,
- naciągnięcie ścian i sufitów szpachlą gipsową,
- malowanie ścian farbą zmywalną lateksową dwukrotne,
- malowanie sufitów farbą emulsyjną,
- wykonanie lamperii z tynku strukturalnego mozaikowego żywicznego.
2) roboty malarskie naświetli okiennych w korytarzach:
- oczyszczenie naświetli okiennych z starej farby,
- malowanie farbą olejną naświetli okiennych.
3) roboty malarskie stalowych balustrad klatek schodowych
- oczyszczenie balustrad klatek schodowych z starej farby,
- malowanie farbą olejną balustrad klatek schodowych,
4) wykonanie lamperii z tynku żywicznego mozaikowego,
5) wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne w technologii LED na klatkach schodowych i korytarzach w ilości 51 szt opraw i 3 szt. kinkiety. Należy wymienić oprawy na remontowanej klatce schodowej oraz korytarzach. Należy zamontować oprawy LED wykonane z aluminium, temperatura barwowa 4000 K, min. IP 20, IK 04, strumień świetlny 4000 - 4800 lm, skuteczność świetlna min. 105 lm/W, moc min. 40 W. Kształt i wygląd oprawy do uzgodnienia z Zamawiającym. Oprawy muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Unii Europejskiej, spełniać wymogi UE dotyczące zdrowia, bezpieczeństwa i ochrony środowiska i posiadać certyfikat zgodności CE.
4. Powyższe roboty objęte są dokumentacją projektową:
1) przedmiar – remont klatki, stanowiący załącznik do SWZ;
2) przedmiar - wymiana opraw oświetlenia, stanowiący załącznik do SWZ;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
W/w załączniki stanowią integralną część SWZ.
5. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby na okres realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia tj.: wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli pracownik ogólnobudowlany, monter instalacji elektrycznych.
6. Realizacja w/w czynności wymienionych polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie wyżej wymienione czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
7. Okres gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia oraz na materiały dostarczone i wbudowane przez Wykonawcę wynosi minimalnie 36 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego lub daty usunięcia wady/usterki stwierdzonej w czasie odbioru. Zaproponowanie w ofercie udzielenia gwarancji dłuższej niż 36 miesięcy będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIII pn. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie udzielenia gwarancji krótszej niż 36 miesięcy będzie podstawą odrzucenia oferty.
8. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonanie przedmiotu zamówienia na okres odpowiadający okresowi gwarancji tj. min. 36 miesięcy.
9. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.
10. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej:
1) Zamawiający wyznacza datę wizji lokalnej w miejscu inwestycji, w terminie 20 maja br. o godz. 8.00.
2) adres wizji lokalnej: ul. Piłsudskiego 26 w Legionowie.
3) w celu udokumentowania odbycia wizji lokalnej Zamawiający sporządzi protokół,
4) koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336582,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227550 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUX-BUD Piekutowski Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681595651
7.3.3) Ulica: Żeromin Drugi
7.3.4) Miejscowość: Żeromin Drugi
7.3.5) Kod pocztowy: 06-126
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227550 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Wymiana folii pokrywającej dno i ściany niecki basenowej oraz naprawa przecieków dna basenu wraz z robotami towarzyszącymi znajdującego się w budynku nr 42 na terenie CSP w Legionowie.
- Naprawy cząstkowe nawierzchni dróg gruntowych ulepszonych destruktem przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Legionowo
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1801W w Gminie Serock - I Etap na odcinku od km 0+000 do km 1+935
- Utrzymanie czystości na terenie Centrum Komunikacyjnego wraz z terenami przyległymi oraz garaży wielopoziomowych: ul. Szwajcarska 6 i ul. Kościuszki 8 w Legionowie
- Dostosowanie szkół ogólnodostępnych dla potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Przebudowa części pomieszczeń w budynku: Zadanie. 1: SP 3; Zadanie. 2: SP 7; Zadanie. 3: SP 8.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Wykonanie remontu i rozbudowy dwóch szatni zawodniczych w hali sportowo-widowiskowej GLOBUS
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz budowa kompaktowego węzła cieplnego w budynku Zespołu Szkół Gastronomicznych nr 2 im. Prof. Odona Bujwida przy ul. Zamoyskiego 6 w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.