eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolinPrzebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej - dz. nr 66/1 w obr. 0004 Wolin



Ogłoszenie z dnia 2024-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej - dz. nr 66/1 w obr. 0004 Wolin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23

1.5.2.) Miejscowość: Wolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 512 186 788

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawolin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej - dz. nr 66/1 w obr. 0004 Wolin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3290316a-0ba3-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312189

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej - dz. nr 66/1 w obr. 0004 Wolin”, obejmujące przebudowę odcinka drogi wewnętrznej dojazdowej o dł. 60,27m., zlokalizowanej w granicach działki nr 66/1 dr, obręb 0004 m. Wolin, gm. Wolin oraz działki nr 67/1 dr, obręb 0004 m. Wolin, gm. Wolin.

2. W ramach zadania wykonane zostaną:
1) jezdnia drogi wewnętrznej dojazdowej w działce drogowej nr 66/1 o szer. 4,50 m z płyt żelbetowych wielootworowych typu JOMB grub. 12,5cm obramowanej opornikami betonowymi,
2) pobocza gruntowe obustronne o szerokości od 0,50 m do 0,75 m z gruntu rodzimego (obsiane mieszankami nasion traw)
3) wbudowanie zjazdu zwykłego w działce drogowej nr 67/1 drogi powiatowej nr 3111Z – (ul. Polnej) o szer. 4,50 m z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm, zakończonego skosami 1:1 (2m x 2m), obramowanego krawężnikami i opornikami betonowymi.
3. Podstawowe parametry projektowanego odcinka drogi wewnętrznej:
1) Klasa techniczna drogi – D - dojazdowa
2) Prędkość projektowa - Vp = 30 km/h
3) Szerokość jezdni 4,50m w tym:
a) jezdnia o szer. 4,50m ( dwa pasy ruchu po 2,25m ),
b) pobocza gruntowe o szer. 0,50m - 0,75m,
4) Zjazd zwykły z drogi powiatowej ul. Polnej o szer. 4,50m, zakończony skosami 1:1 [2m x 2m],
5) Długość drogi w ramach przebudowy - km 0+060,27.
4. Wykonawca powinien zrealizować przedmiotowe zadanie zgodnie z decyzją Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie Nr 463/2024, znak Z.Arch.5183.66.2024.PK z dnia 28.03.2024 roku – określającej zakres i rodzaj niezbędnych badań archeologicznych, w tym uzyskać pozwolenie na przeprowadzenie badań archeologicznych.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Dokumentacja projektowa:
a) Dokumentacja techniczna,
b) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna,
c) Wykaz współrzędnych geodezyjnych,
d) Przekrój poprzeczny,
e) Projekt zagospodarowania terenu,
f) Przedmiar robót,
2) Projektowane Postanowienia Umowy stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262350,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXIM construction Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9860263040

7.3.3) Ulica: Koniewo 21A

7.3.4) Miejscowość: Koniewo

7.3.5) Kod pocztowy: 72-510

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.