Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00244216/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad zadaniem - Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenów wzdłuż rzeki Utraty na odcinku od ul. Przejazdowej do ul. B. Prusa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pruszkow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad zadaniem - Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenów wzdłuż rzeki Utraty na odcinku od ul. Przejazdowej do ul. B. Prusa.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86d0e2cc-fde4-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
,,Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie – etap II” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244216/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSR.271.32.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, drogowej oraz w zakresie zieleni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Zapewnienie stałej obecności na terenie budowy przez okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia kadry technicznej pełniącej bieżący nadzór nad realizacją budowy w godzinach pracy Wykonawcy robót (czas pracy inspektorów nadzoru powinien być dostosowany do pracy Wykonawcy robót i wymagań Zamawiającego)
3. Nadzorowanie przebiegu prac pod kątem ich zgodności z dokumentacją, zawartymi umowami, poprawności wykonywania robót oraz terminowości ich wykonania.
4. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie
5. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, w tym spowodowanych ewentualnymi nieścisłościami w dokumentacji projektowej i ewentualną niezgodnością z przepisami Prawa budowlanego w porozumieniu z projektantem,
6. wprowadzania w uzgodnieniu z Zamawiającym, projektantem i kierownikiem budowy zmian w dokumentacji projektowej, pod warunkiem udokumentowania ich zasadności lub konieczności,
7. kontroli umów o podwykonawstwo pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami i umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą,
8. sprawdzania i weryfikowania kosztorysów na roboty budowlane, dodatkowe, zaniechane i zmianę technologii,
9. udzielania odpowiedzi na pisma Wykonawcy,
10. Nadzór nad gospodarką drzewostanem ( cięcia pielęgnacyjne oraz wycinka drzew, sadzenie drzew ),
11. Nadzór nad wykonywaną zielenią ( nasadzenia drzew, krzewów i bylin, wykonanie łąki kwietnej, wykonanie trawników),
12. Nadzór nad wyborem roślin przeznaczonych do nasadzeń,
13. Wpisywanie wyników nadzoru na bieżąco do dziennika budowy,
14. Udział w spotkaniach i komisjach na każde żądanie Zamawiającego w trakcie trwania realizacji przedmiotu umowy
15. Sprawdzanie faktur i kosztorysów wystawionych przez Wykonawcę pod kątem poprawności rzeczowej oraz zgodności z dokumentacją, a także stanem wykonania robót, koordynowanie kontaktów między Zamawiającym a Wykonawcą,
16. Dokonywanie odbiorów wykonywanych robót lub ich części w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą,
17. Udział w procedurze odbioru obiektu będącego przedmiotem nadzoru,
18. Udokumentowanie pobytów na budowie wpisem w dzienniku budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58917 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa, Joanna Okrasa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251164263
7.3.3) Ulica: Łukowa 16 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-410
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA PROJEKTOWA JOANNA OKRASKA
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA PROJEKTOWA JOANNA OKRASKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa, montaż i wdrożenie systemu do rejestracji czasu pracy na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
- Wykonanie projektu i budowa doświetlenia 11 (jedenastu) przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych w ramach zadania pn. "Budowa sygnalizacji świetlnych i doświetleń przejść dla pieszych"
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4118W ul. Piłsudskiego w Piastowie od skrzyżowania z ul. Lisa Kuli oraz ul. Bohaterów Wolności w Piastowie do skrzyżowania z ul. Warszawską w Piastowie, gmina Piastów.
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Ciechanowskiej w Pruszkowie na odcinku od ul. Długiej do ul. Rysiej wraz z infrastrukturą techniczną.
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę ul. Wapiennej w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną.
- Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inż. Kontraktu wraz Nadzorem Inwest. dla Projektu pn. "Poprawa efektywności energet. dwóch bud. szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 oraz SP nr 6 )"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania pn. Przebudowa ul. Tarasiuka oraz części ul. Walerowskiego w Kleosinie
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja dwóch budynków użyteczności publicznej Gminy Miasto Świdnica (...)"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania "Modernizacja budynków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w obrębie zespołu zabudowy na Jazdowie ..."
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad termomodernizacją: cz.I - SP. nr 323 oraz Przedszkola nr 50 przy ul. Hirszfelda 11; cz.II - budynku przy ul. Cybisa 1 w Warszawie, zarządzanego przez SP. nr 313.
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Rozbudowa stadionu miejskiego Etap II wraz z rozbudową krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.