Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00318832/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Budowa drogi na odcinku ul. Rubinowa – ul. Bursztynowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA TUREK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019384
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KALISKA 59
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@miastoturek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miastoturek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miasto_turek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi na odcinku ul. Rubinowa – ul. Bursztynowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c155194e-0eaf-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318832
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GIN.2710.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-budowlanej
dla zadania:
„Budowa drogi na odcinku ul. Rubinowa – ul. Bursztynowa” prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą Pzp”.
2. Zakres opracowania został oznaczony na załączniku graficznym i powinien zawierać:
a) budowę drogi wraz z ciągiem pieszym,
b) budowę zjazdów oraz przebudowę istniejących zjazdów publicznych oraz indywidualnych wraz ze znajdującymi się pod nimi przepustami – (jeżeli zajdzie taka potrzeba),
c) zaprojektować maksymalną możliwą ilość miejsc parkingowych, uwzględnić miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych,
d) projekt oświetlenia w oprawach LED oraz doświetlenia przejść dla pieszych, zgodnie
z wytycznymi Spółki Oświetlenie Uliczne i Drogowe w Kaliszu,
e) projekt kanalizacji deszczowej (budowa, przebudowa, rozbudowa)/odwodnienia
przedmiotu zamówienia – zgodnie z programem ogólnym; przewidzieć wymianę gruntu pod nowe elementy kanalizacji deszczowej,
f) określić nośność podłoża dla dróg,
g) w przedmiarach robót przewidzieć nakłady na nawiązanie poziomów istniejących
chodników do projektowanego poziomu chodników,
h) zagospodarowanie zielenią wraz z wycinką i nasadzeniami,
i) likwidację wszelkich kolizji sieci i urządzeń infrastruktury technicznej, w tym dotyczące sieci energetycznych, wodociągowych, kanalizacji sanitarnej; telekomunikacyjnych, gazowych.
W stosunku do ogólnych wytycznych do projektowania, Wykonawca może zaproponować inne rozwiązanie równoważne.
3. Dokumentacja stanowiącą przedmiot niniejszej umowy winna być opracowana
w następującej ilości:
a) wersja elektroniczna – 2 egz. (w PDF oraz w wersji edytowalnej np. DWG, DXF oraz ATH, XLS).
b) wersja papierowa:
koncepcja – 2 egz.,
pełnobranżowy projekt budowlany (w tym projekt zagospodarowania terenu,
projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny) – 5 egz., przy czym egzemplarze należy dostarczyć przed złożeniem wniosku o pozwoleniu na budowę/ zgłoszenia wykonania robót celem akceptacji Zamawiającemu; w tym 2 egz. pozostają w zasobach Zamawiającego, 3 egz. stanowiące załącznik do wniosku
o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia wykonania robót celem akceptacji, (w tym 1 egz. opieczętowany przez organ) po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę/
zgłoszenia wykonania robót.
Uwaga:
Wymagana ilość nie uwzględnia egzemplarzy, które pozostaną jako egzemplarze
archiwalne w związku uzyskania uzgodnień, opinii i decyzji.
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – 2 egz.,
kosztorys inwestorski, ofertowy wraz z przedmiarem robót – 2 egz.,
Tabela Elementów Rozliczeniowych – 2 egz.,
pełnobranżowy projekt wykonawczy – 4 egz.,
projekt zagospodarowania zielni – 4 egz.,
projekt docelowej organizacji ruchu – 4 egz.,
inwentaryzacja drzew i krzewów – 4 egz.,
pozostałych opracowań niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy – 2 egz.
Wersja elektroniczna winna dokładnie odpowiadać wersji papierowej, podstawą
do sporządzenia wersji elektronicznej winny być dokumenty opatrzone podpisami
i pieczątkami, takimi jak w wersji papierowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68265,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68265,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68265,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONRAD GROMADA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527306923
7.3.4) Miejscowość: PIĘTNO
7.3.5) Kod pocztowy: 62-740
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68265,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z TURKU
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Turku i w drugiej lokalizacji Sądu - Wydziale Ksiąg Wieczystych w Turku.
- PROWADZENIE W 2025 ROKU SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Doposażenie pracowni gastroenterologicznej w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Turku
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEZ ASYSTENTA OSOBY STARSZEJ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: "WIELKOPOLSKIE TELECENTRUM OPIEKI
- UTRZYMANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO NA TERENIE MIASTA TURKU
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.