Ogłoszenie z dnia 2023-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00204011/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowego zorganizowania dwóch grupowych wyjazdów studyjnych do Holandii oraz Czech i Słowacji na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowe Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141132577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pszczelińska 99
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227295905
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.cudzik@kcer.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kcer.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kcer-brwinow.ezamawiajacy.pl/pn/kcer-brwinow/demand/111698/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowego zorganizowania dwóch grupowych wyjazdów studyjnych do Holandii oraz Czech i Słowacji na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-500c231d-ec43-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204011
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WAF.26.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 126000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia pn. Usługa kompleksowego zorganizowania wyjazdu studyjnego do Holandii dla grupy 25 osób w terminie 28 maja – 3 czerwca 2023 r.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie wyjazdu studyjnego z Brwinowa (woj. mazowieckie, Polska) do Schagen (Holandia) dla grupy 25 osób - uczestników szkolenia pt. „Nowoczesne technologie stosowane w chowie bydła w Holandii”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
4.5.5.) Wartość części: 73000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia pn. Usługa kompleksowego zorganizowania wyjazdu studyjnego do Czech i Słowacji dla grupy 25 osób w terminie 5-10 czerwca 2023 r.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie wyjazdu studyjnego z Bielska-Białej (Polska) do Czech i Słowacji dla grupy 25 osób - uczestników szkolenia pt. „Historyczne i współczesne założenia ogrodowe na Słowacji i w Czechach”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
4.5.5.) Wartość części: 53000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę DELTA TOUR Sp. z o.o. przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Wszystkie pozostałe złożone oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia (treść tych ofert nie odpowiada treści SWZ - wykonawcy nie wskazali w ofertach w sposób wymagany w SWZ: nazw, adresów lokalizacji oraz rodzai oferowanych obiektów (obiekt hotelarski / inny obiekt niebędący obiektem hotelarskim), w których będą świadczone usługi hotelarskie - dla oferowanej części zamówienia – położonych w lokalizacjach i odległościach zgodnych z wymaganiami określonymi w OPZ.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia (treść tych ofert nie odpowiada treści SWZ - wykonawcy nie wskazali w ofertach w sposób wymagany w SWZ: nazw, adresów lokalizacji oraz rodzai oferowanych obiektów (obiekt hotelarski / inny obiekt niebędący obiektem hotelarskim), w których będą świadczone usługi hotelarskie - dla oferowanej części zamówienia – położonych w lokalizacjach i odległościach zgodnych z wymaganiami określonymi w OPZ).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- CZYSZCZENIE ZBIORNIKA RETENCYJNEGO PRZY UL. SOCHACZEWSKIEJ ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W TUNELU POD TORAMI PKP W BRWINOWIE
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy i budowy ulic na terenie gminy Brwinów oraz opracowanie koncepcji budowy parkingu przy ul. Pałacowej w Brwinowie
- Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów promocyjnych na konferencję "Demonstracje z zakresu produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe".
- Usługi sprzątania obiektu Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu w okresie 14 m-cy.
- Budowa ul. Stefana Woydy w Brwinowie
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wycieczek dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu pn. Edukacyjne Fundamenty Przyszłości
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Usługi zakupu i dostawy biletów lotniczych na potrzeby Agencji Rozwoju Przemysłu
- Kompleksowe zorganizowanie 7 dniowego obozu terapeutycznego dla 44 wychowanków POW
- Organizacja wycieczek dla pracowników, uprawnionych członków rodzin oraz emerytów Oddziału ZUS w Kielcach
- Organizacja wycieczek dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu "Włączamy kształcenie w Gminie Wyryki" etap III
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.