Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00227921/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
- 2022/BZP 00392583/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa tranzytu wodociągowego Czerwonków - Księże Pole oraz przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Księże Pole w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baborów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412817
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2a
1.5.2.) Miejscowość: Baborów
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-120
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774036920
1.5.8.) Numer faksu: 774036928
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@baborow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.baborow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl ogłoszenie i dokumenty do pobrania dostępne także na stronie www.bip.baborow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa tranzytu wodociągowego Czerwonków - Księże Pole oraz przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Księże Pole w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b51aa5f-f39d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027240/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa tranzytu wodociągowego Czerwonków - K .Pole oraz przebudowa siec wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości K. Pole w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227921/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - "Budowa tranzytu wodociągowego Czerwonków - Księże Pole w formule zaprojektuj i wybuduj".Budowa tranzytu wodociągowego Czerwonków Księże -Pole zakłada wykonanie :
a) wcinki do istniejącej sieci wodociągowej Ø90PVC - węzeł W1
b) studni wodomierzowej Ø1200 bet. z układem telemetrycznym - 1 kpl.
c) sieci wodociągowej o długości ok. 1560 m
d) zabudowy armatury z kształtkami, łącznikami, akcesoriami i oznakowaniem.
W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące prace zasadnicze:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie posiadanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno – Użytkowego w tym: .
a) projektu zagospodarowania terenu
b) pełnobranżowego projektu architektoniczno - budowlanego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót,
c) opracowanie pełnobranżowego projektu technicznego w zakresie niezbędnym do wykonania robót budowlanych,
d) opracowanie przedmiarów,
e) opracowanie kosztorysów szczegółowych,
f) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdej branży,
g) uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i decyzji, wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenie budowy lub wykonywania innych robót budowlanych wobec którego organ administracji budowlanej nie wniósł sprzeciwu.
2) Roboty budowlane w zakresie m.in:
a) obsługi geodezyjnej,
b) wykonania robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, w zakresie zgodnym z uzyskanym pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót
c) dostawę i montaż urządzeń i instalacji,
d) wykonania uruchomienia sieci wodociągowej.
Ponadto w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca:
1) Wykona wszelkie prace przygotowawcze – zorganizowanie placu budowy, zapewnienie dostawy niezbędnych mediów na plac budowy, zapewnienie bezpieczeństwa i ograniczenie dostępu osób trzecich,
2) Opracuje i uzgodnieni projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz poniesie koszty związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym (koszty umieszczenia urządzeń obcych w pasie drogowym poniesie Zamawiający).
3) Przygotuje i złoży wniosek o zajęcie pasa drogowego w zakresie prowadzenia robót. Powierzchnie zajęcia pasa drogowego oraz terminy umieszczania urządzeń obcych w pasie drogowym winny wynikać z zatwierdzonego projektu organizacji ruchu
4) Oznakuje i zabezpieczy miejsca robót.
5) Zapewni kompleksową obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia.
6) Zapewni nadzór autorski nad realizacją zadania
7) Dokona kamerowania nowo wybudowanych sieci i przyłączy.
8) Wykona płukanie i próby szczelności poszczególnych odcinków sieci, dezynfekcje sieci wodociągowej oraz wykona badania wody z wodociągu ( mikrobiologicznie i fizyko-chemiczne).
9) Wykona geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przyjętą do zasobu geodezyjnego (w 3 egz. papierowych i 1 egz. w formacie pdf )
10) Wykona dokumentację powykonawczą zawierającą m.in. protokoły z wykonanych prób szczelności, kopie szkiców geodezyjnych powykonawczych, protokoły z badań zagęszczenia i nośności podłoża, badań laboratoryjnych wody, dokumenty jakościowe zabudowanych materiałów wraz z kompletem kart gwarancyjnych urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 284400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Księże Pole w formule zaprojektuj i wybuduj”.Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami we wsi Księże Pole zakłada wykonanie:
a) sieci wodociągowych o łącznej długości ok. 1950 mb
b) przyłączy wodociągowych o łącznej długości ok. 440 m
c) zabudowy armatury z kształtkami, łącznikami, akcesoriami i oznakowaniem.
W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące prace zasadnicze:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie posiadanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno – Użytkowego w tym: .
a) projektu zagospodarowania terenu
b) pełnobranżowego projektu architektoniczno - budowlanego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót,
c) opracowanie pełnobranżowego projektu technicznego w zakresie niezbędnym do wykonania robót budowlanych,
d) opracowanie przedmiarów,
e) opracowanie kosztorysów szczegółowych,
f) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdej branży,
g) uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i decyzji, wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenie budowy lub wykonywania innych robót budowlanych wobec którego organ administracji budowlanej nie wniósł sprzeciwu.
2) Roboty budowlane w zakresie m.in:
a) obsługi geodezyjnej,
b) wykonania robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, w zakresie zgodnym z uzyskanym pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót
c) dostawę i montaż urządzeń i instalacji,
d) wykonania uruchomienia sieci wodociągowej.
Ponadto w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca:
1) Wykona wszelkie prace przygotowawcze – zorganizowanie placu budowy, zapewnienie dostawy niezbędnych mediów na plac budowy, zapewnienie bezpieczeństwa i ograniczenie dostępu osób trzecich,
2) Opracuje i uzgodnieni projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz poniesie koszty związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym (koszty umieszczenia urządzeń obcych w pasie drogowym poniesie Zamawiający).
3) Przygotuje i złoży wniosek o zajęcie pasa drogowego w zakresie prowadzenia robót. Powierzchnie zajęcia pasa drogowego oraz terminy umieszczania urządzeń obcych w pasie drogowym winny wynikać z zatwierdzonego projektu organizacji ruchu
4) Oznakuje i zabezpieczy miejsca robót.
5) Zapewni kompleksową obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia.
6) Zapewni nadzór autorski nad realizacją zadania
7) Dokona kamerowania nowo wybudowanych sieci i przyłączy.
8) Wykona płukanie i próby szczelności poszczególnych odcinków sieci, dezynfekcje sieci wodociągowej oraz wykona badania wody z wodociągu ( mikrobiologicznie i fizyko-chemiczne).
9) Wykona geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przyjętą do zasobu geodezyjnego (w 3 egz. papierowych i 1 egz. w formacie pdf )
10) Wykona dokumentację powykonawczą zawierającą m.in. protokoły z wykonanych prób szczelności, kopie szkiców geodezyjnych powykonawczych, protokoły z badań zagęszczenia i nośności podłoża, badań laboratoryjnych wody, dokumenty jakościowe zabudowanych materiałów wraz z kompletem kart gwarancyjnych urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 529400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474755,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474755,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474755,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polinstal Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 199-011-3895
7.3.3) Ulica: Opolska
7.3.4) Miejscowość: Krapkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 47-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
AN-KAN Usługi Projektowe Adam Lauda - Pełnienie obowiązków projektanta branży sanitarnej oraz wykonanie dokumentacji projektowej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474755,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 695811,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 695811,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 695811,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLINSTAL Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 199-011-38-95
7.3.3) Ulica: Opolska
7.3.4) Miejscowość: Krapkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 47-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
AN-KAN Usługi Projektowe Adam Lauda - Pełnienie obowiązków projektanta branży sanitarnej oraz wykonanie dokumentacji projektowej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 695811,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Gminie Ślemień etap V, wraz z wdrożeniem systemu digitalizacji
- Budowa mini tężni solankowej wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022 w parku miejskim przy ul. Aleksandra Fredry w Białymstoku.
- Prace remontowe ogrodzenia na wybiegu zewnętrznym w budynku Słoniarni
- Rozbudowa sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Brody oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Krynkach i Stykowie.
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Lipinki Łużyckie
- Budowa nowego stanowiska garażowego przy remizie OSP Widów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.