eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BartoszyceModernizacja wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz technologii kot³owni w Szkole Podstawowej nr 8 im £esi Ukrainki w Bartoszycach



Og³oszenie z dnia 2024-06-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz technologii kot³owni w Szkole Podstawowej nr 8 im £esi Ukrainki w Bartoszycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIEJSKA BARTOSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743485

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Boh. Monte Cassino 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.7.) Numer telefonu: 897629804

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.bartoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.bartoszyce.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz technologii kot³owni w Szkole Podstawowej nr 8 im £esi Ukrainki w Bartoszycach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2be94711-2c87-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00368965

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bartoszyce.ezamowienia.com/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bartoszyce.ezamowienia.com/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje nastêpuj±ce informacje na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
a) dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig,
b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zamówieñ Publicznych ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miasta Bartoszyce;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@bartoszyce.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy p.z.p, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± p.z.p oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPP.271.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji jest „modernizacja wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz technologii kot³owni w Szkole Podstawowej nr 8 im. £esi Ukrainki w Bartoszycach” polegaj±c± na:
-demonta¿ istniej±cej instalacji
-monta¿ instalacji gazowej wraz z technologi± kot³owni
-monta¿ instalacji co
-uzupe³nienie tynków wewnêtrznych z jednokrotnym malowaniem
2. Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶la dokumentacja budowlana stanowi±ca za³±cznik nr 10 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kot³ów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Ustawy p.z.p, stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót i zgodnych z jego przedmiotem. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wykonawca bêdzie musia³ wykazaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu analogicznych, jak w zamówieniu podstawowym, z ewentualn± modyfikacj± wynikaj±c± z zakresu zamówienia powtórzonego. Udzielenie zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy p.z.p mo¿e zostaæ poprzedzone negocjacjami.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: minimalizaacja

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) dla uznania, ¿e Wykonawca spe³nia warunek posiadania do¶wiadczenia Zamawiaj±cy, ¿±da by Wykonawca wykaza³, i¿ w okresie ostatnich 5 lat, (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie) przed up³ywem terminu sk³adania oferty wykona³, co najmniej 2 zadania odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem jego rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego roboty te zosta³y wykonane. Przez zadanie odpowiadaj±ce rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, nale¿y rozumieæ modernizacjê, przebudowê, odbudowê, budowê kot³owni z kot³ami gazowymi pracuj±cymi w kaskadzie o ³±cznej mocy nominalnej ka¿dej kot³owni min 90kW a warto¶æ ka¿dej z wykonanych instalacji centralnego ogrzewania wynosi co najmniej 200 000,00z³ brutto. W przypadku gdy Wykonawca legitymuje siê robot± budowlan± obejmuj±c± wiêkszy zakres ni¿ wymagany przez Zamawiaj±cego powy¿ej, Wykonawca zobowi±zany jest w wykazie robót wskazaæ warto¶æ odrêbnie dla rodzaju robót wymaganych przez Zamawiaj±cego (warto¶æ ta nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ minimalna wymagana przez Zamawiaj±cego jak powy¿ej). Wykaz zgodny z za³±cznikiem nr 6 do SWZ.
b) kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona:
- kierownik budowy musi posiadaæ uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zwi±zanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodoci±gowe
i kanalizacyjne bez ograniczeñ, byæ cz³onkiem odpowiedniego samorz±du zawodowego oraz legitymowaæ siê min 5 letnim do¶wiadczeniem zawodowym,
- kierownik robót musi posiadaæ uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zwi±zanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci, instalacje i urz±dzenia elektryczne i elektroenergetyczne, wraz z instalacjami i urz±dzeniami technicznymi zasilania bez ograniczeñ, musi posiadaæ uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji, byæ cz³onkiem odpowiedniego samorz±du zawodowego oraz legitymowaæ siê min 5 letnim do¶wiadczeniem zawodowym. Wykaz zgodny z za³±cznikiem nr 9 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia
o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, 2 roboty budowlanej, wraz z podaniem rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie,
w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane,
a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty wykaz zgodny z za³±cznikiem nr 6 do SWZ.
3) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia przez Wykonawcê, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami –zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SWZ.
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿
3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 8000,00 z³
w pieni±dzu, przelewem na konto Zamawiaj±cego - nr konta 70 1160 2202 0000 0000 6190 9697,
z adnotacj± „Wadium- ZPP.271.7.2024 Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz technologii kot³owni w Szkole Podstawowej nr 8 im. £esi Ukrainki w Bartoszycach”. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniê¿nego przyjmuje siê termin uznania na rachunku Zamawiaj±cego;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 Ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024 r., poz. 419 ze zm.);
3. Wadium wnoszone w innej formie:
1) Wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na Wykonawca wnosi w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê (np. bank, ubezpieczyciel) i sk³ada wraz z ofert±;
2) Wadium w formie dokumentu elektronicznego musi byæ przekazane do Zamawiaj±cego tak aby skutecznie wp³ynê³o do terminu sk³adania ofert oraz musi byæ sporz±dzone w jednym z formatów danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne.
3) Zamawiaj±cy zaleca sporz±dzenie dokumentu elektronicznego wadium w postaci pliku pdf oraz skompresowanie wraz z ofert± do jednego pliku archiwum (ZIP).
4) Wniesienie dokumentu wadium w postaci elektronicznej powinno obejmowaæ przekazanie tego dokumentu w takiej formie w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta, tj. w formie orygina³u dokumentu.
5) Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta /porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
c) kwotê gwarancji/porêczenia,
d) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
e) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, informacjê, ¿e udzielona gwarancja/porêczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Gminy Miejskiej Bartoszyce przy ul. Bohaterów Monte Casino 1 w Bartoszycach, dotycz±ce przetargu nr ZPP.271.7.2024.
4. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie uwa¿a siê za wniesione prawid³owo.
5. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
6. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Uwaga:
Dokument wadialny nie mo¿e zawieraæ zapisów umo¿liwiaj±cych wyga¶niêcie gwarancji w przypadku zwrócenia dokumentu do gwaranta. Klauzula mo¿e zawieraæ zapis np. „Gwarancja wygasa automatycznie
i ca³kowicie w nastêpuj±cych sytuacjach:
• Gdy p³atno¶ci dokonane przez gwaranta w ramach gwarancji osi±gn± kwotê gwarancji lub
• Gdy gwarant otrzyma pisemne o¶wiadczenie beneficjenta, zwalniaj±ce gwaranta ze wszystkich zobowi±zañ przewidzianych w gwarancji, przed up³ywem terminu wa¿no¶ci gwarancji, podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentowania beneficjenta oraz przes³ane w sposób przewidziany dla z³o¿enia ¿±dania zap³aty.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca wnosi zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 2% ceny
ca³kowitej brutto podanej w ofercie co stanowi kwotê z³, w formie okre¶lonej w SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany umowy nie mog± naruszaæ przepisów ustawy prawo zamówieñ publicznych z dnia 11.09.2019 r. (Dz. U. z 2023, poz. 1605 ze zm.) i mog± byæ dokonywane pod rygorem niewa¿no¶ci jedynie w formie aneksów do niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-03 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://bartoszyce.ezamowienia.com/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-03 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.